Zo dat was me ff een ochtend... haha... Isabel eten, Sara ontbijt, Isabel in bed, Sara in bad, o nee... Isabel toch wakker ... Sara in haar nakie op de badkamer "wil bad, bij eendjes"... ja even wachten Sara, mama moet Isabel even troosten. Isabel weer in bed, Sara in bad, ik ondertussen mezelf aankleden, Sara wassen, Sara aankleden. Naar beneden, spullen pakken, Sara jas aan, ik jas aan, Isabel uit bed en in kinderwagen. Op naar supermarkt. Sara wil stappen, Sara wil eigen kar. Ik door supermarkt achter kinderwagen en Sara achterna zitten. Terug naar huis. Sara wil eten, ik moet tafel dekken voor bezoek, Isabel krijgt ook honger. Tafel gedekt, Sara krentenbol, komt bezoek. Kletsen, kletsen, koffie zetten, eten Isabel maken, eten geven. Bezoek weg, Sara wil spelen, ik moet opruimen, Isabel begint te jengelen. Isabel op bed, opruimen, Sara vermaken, Sara ook moe. Sara in bed, Isabel heeft er geen zin in dus troosten. En nu zit ik op de bank. Isabel miept nog wat, maar laat maar ff liggen want ik moet even acclimatiseren Edit: ga haar toch maar halen, want huilt nu wel heel zielig
Ja ik zit er ook een beetje mee. Ik zou het wel fijn vinden als Rayyan van de speen af is. Hij heeft hem alleen maar met slapen en kan hem zelf pakken, maar toch. Op een gegeven moment zal je er toch vanaf moeten. Tijdje terug geprobeerd maar toen was het een DRA-MA Wat ook niet helpt is dat hij vaak dingen nog niet snapt, dus het heeft niet zoveel zin om te zeggen van: je bent nu een grote jongen dus je hebt geen speentje meer nodig, ofzo. Ook dacht ik, dat het kdv er dan natuurlijk ook mee zal moeten ophouden, anders heeft het nog geen zin. Nou gaan ze dat wel doen als ik dat vraag. Maar dan houdt Rayyan de andere kindjes wakker met zijn gekrijs dus dat is ook niet echt praktisch. Dus ik denk dat we maar wachten tot hij het snapt. Of tot hij van zijn middagslaap af is. Dan heeft het kdv er ook geen 'last' van.
Yule, en slaapt Raven nog steeds zonder speen ? Hoop dat ze het zo makkelijk pikt als Levi deed. Tweety, je gaat hem niet aansnijden ? Hoe lang kan je zo'n taart bewaren dan voor hij weg loopt ? edit. ik zie het al ! Jannes, sorry moest wel erg hard lachen om je manier van schrijven. Druk druk druk dus. Maar ook daar vind je vast wel weer een ritme in
@ Jannes: welcome to the wonderful world of being a mom of 2 Ik hoop dat Isabel zo ook gaat slapen en je even wat mama-tijd hebt!
Die kat van ons spoort ook niet. Sinds 2 weken hebben we boven aan de trap ook een traphekje. Bij het hekje van beneden kan hij er aan de zijkant doorheen, maar boven niet. Maar je zou toch denken dat hij er wel overheen springt......nee onze kat niet Die gaat voor het hekje zitten miauwen......maf beest! Vliegbasis Soesterberg is officieel dicht, maar ik heb nog nooit zoveel helikopters/vliegtuigen over horen komen als nu Aimar slaapt er gelukkig doorheen!
En jahoor na een uurtje slapen hoor ik Aimar alweer.............en dan moet hij het dus nog volhouden tot vanavond....en ik ook En het regent dus een uitje naar de speeltuin is ook niet echt een idee.....
Dat is jammer dat hij nu alweer wakker is. Hier schijnt zelfs een licht zonnetje. Ga je lekker knutselen / kleien met hem. Hebben jullie dat ook, als je alleen thuis bent en de kleine bij oma/kdv dat je steeds zachtjes doet omdat je hem/haar niet wakker wil maken Levi is er niet en ik loop hier op mijn tenen
Hoi hoi! @jannes, wahaha geweldig hoe je dat opschrijft! Succes vanmiddag! @Tweety, wauw gave taart! ehm sorry verder niet veel onthouden. Ik ben vanmorgen door mijn rug gegaan met Femke optillen, erg vervelend dus. Het straalt ook helemaal uit naar mijn billen en been. Kan gelukkig vanmiddag al bij de chiropractor terecht....ik heb me voor morgen ziekgemeld en dan hoop ik vrijdag weer te kunnen werken..... Ik lig nu op de bank met een coldpack, dat helpt altijd wel even. Tot later! Vanavond ben ik alleen thuis, dus dan kom ik weer gezellig meekletsen.
Zo was is weggewerkt, nu hopen dat Ilse nog even slaapt dan kan ik nog even voor vandaag en morgen koken...
@Steen: ai...hopelijk verlicht de chiropractor. Mijn mama-time was geen succes en heeft half uur mogen duren. Isabel had er geen zin in. Viel wel lekker op de arm in slaap dus ben er op de bank naast gaan liggen om ook ff te rusten, maar toen hoorde ik "mama uit" en was Sara dus wakker. Normaal slaapt ze 2,5 uur, maar zul je zien.... vandaag was het na anderhalf klaar...
Tweety oh fijn dat je de taart op die manier goed kunt bewaren! Jannes wow petje af! Wat een ochtend ! Ik denk dat het even nodig heeft voordat je hieraan gewend bent. Maar over een tijdje weet je vast niet beter. En hopelijk vind je dan ook je rust op bepaalde momenten! Eva balen dat Aimar geen langer dutje heeft gedaan maar zo'n lief menneke wil je toch de hele dag om je heen ? Steen auwie . Sterkte meid! Hier vanmiddag veel aan een document gewerkt over integratie / fusiemogelijkheden dus ik ben een beetje duf. Het is nog niet klaar maar ik had even forumtijd nodig
Kaatje, ik moet zeggen dat ik vanaf het begin bijna altijd alles heb gedaan als ilse slaapt, probeer dat nu ook te doen, dus veel verschil is er niet. Wel denk ik op die dagen altijd dat ik haar hoor, terwijl ze er dus helemaal niet is. Steen, oef das balen, hoop dat de chiropracter helpt. Jannes, tja zul je altijd zien, je zal denk ik blij zijn als S. vanavond thuis is... Zo voor vanavond een quiche met broccoli, mais en salami gemaakt. Voor morgen een ovenschotel met aubergine. Hoef ik morgen alleen maar op te warmen en wat rijst te koken. Ilse slaapt nog...dus even mama tijd, al zal dat niet lang duren denk ik.
@eva nee hoor het droogt alleen uit de bekleding die eromheen zit nu is al kei hard @jannes welkom in het leven van een mama met 2 kindjes @steen auw hoop dat de behandeling je verlichting heeft gebracht.
yule, hoe ging het zonder speen? school, heb de kraamvogel gebeld en gevraagt wat ikmeot doen. Heb van hun toestemming gehad om naar huis te gaan dus na laatste berichtje op forum naar gebeld en daarna naar huis gegaan. Toen meteen kado gehaald en kyani opgehaald. jannes nog beetje ritme krijgen dus klikt weldruk zo.
Queen, onverwachts dus een kort dagje. Lekker ! Ja om nou 3 uur op school te gaan zitten wachten tot je weer een spreker hebt.