Dank je Lola. Bedritueel: wij leggen Femke naar bed zoals het uitkomt, soms samen, maar meestal een van ons (ivm avonddiensten van beiden). Boven geven we samen een kusje op de spiegel en lezen we een "ape"verhaaltje van de dag voor.
@ Lola: hihi Dan zou ik haar stiekem beloven dat als ze jou kiest, jij 2 verhaaltjes voorleest ipv van 1 @ Steen: maandag.....ik denk zelf dat het wel die ziekte is, maar dan de onschuldige variant die vooral bij kinderen voorkomt dus verder niet echt zorgelijk maar wel vervelend voor Aimar vind ik....
Ja, dat is ook wel een beetje een nadeel van internet. Daar vind je genoeg enge verhalen om je helemaal gillend gek te maken. Ik zou dat ook niet kunnen laten hoor . Maar hopelijk valt het bij Aimar allemaal erg mee...
O ja, dat hebben die apenkoppen meteen in de smiezen ! Jasmijn buitte de tijd dat ik Emma aan de borst had ook altijd uit. In het begin kun je daar nog wel om lachen, maar dat gaat snel over. Vaak las ik dan samen met haar een boekje, maar dat gaat met borstvoeding geven wat handiger dan bij een fles...
@ Lola: dat denk ik wel hoor....de dokter wilde het nog niet bevestigen, eerst de uitslag afwachten, logisch natuurlijk. Maar als ik zo de foto's op die sites zie en de symptomen, klopt het precies met de vlekjes op Aimar's huid. En dan gaan we gewoon ervan uit dat het die onschuldige vorm is....
Ja, dat klopt! Ik vond het bij Jasmijn ook erger toen mijn verlof erop zat. Tegenwoordig ga ik werken voor de rust... Maar even voor de goede orde: druk betekent niet automatisch niet leuk. Ik lach ook heel wat af met die twee meiden...
Meiden ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer een lange dag, wekker gaat al voor 6:00 Slaap lekker allemaal!
@lola: oh dat geloof ik zeker! Het lijkt mij ook leuk hoor maar wel erg hectisch vooral als 1 nog een baby is en de ander nog niet zo groot is dat er altijd even goed geluisterd wordt.... Net ge-Wii-shaped, 300 cal eraf gesprongen. Nu weet ik weer waarom: ik HAAAAAAT sporten, waarom kan ik niet gewoon op de bank hangen en chocolade eten zonder 1 gram aan te komen en vroeg aan een hartaanval dood te gaan?!?!?!?!?!? Grrrrrrr.
Negen vd tien keer ruimt A. ook de tafel af, zet alles in de vaatwasser, maakt de keuken schoon en ruimt het speelgoed op
Goedemorgen! Heerlijk geslapen maar Aimar was wel al om 5:35 wakker. Gelukkig moeten we vandaag vroeg de deur uit dus komt ergens wel mooi uit! Nog even reageren op het bed/bad verhaal. Het badritueel doen we als E. thuis is vaak wel samen. E. en Aimar hebben dan veel lol samen, doen lekker gek en dan is het gillen als meneertje er weer uit moet.... Ik ga mijn tanden poetsen en dan richting KDV en werk.
Goedemorgen mama's, Ik kom even snel zwaaien voordat ik naar het werk ga. ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!
Morgen! Heb net een nieuwe laptop besteld!! Jammergenoeg komt hij morgen en dan zijn we weekendje weg Ik laat hem dan bij mijn werk afgeven, is vlakbij. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, even snel zwaaien voordat ik weer de hele dag mag vergaderen. Ilse was al vroeg wakker, dus heb er al een halve dag op zitten. Tot vanavond. Toedels!
Goedemorgen! Bui weer overgewaaid Gijs gaat waarschijnlijk dit weekend lampje zelf op een betere plek hangen. Prima, maar hij wou gisteren dat lampje niet aan hebben en dat vond ik stom. Laat dat ding lekker 3 dagen aan en ga het dan daarna maar beter doen hihi! Alles weer okee dus hier. Eva: hoop idd dat Aimar niet die vervelende ziekte heeft Jannes: sterkte met dag 2! zwaai zwaai ga nu met jul spelen
goedemorgen. Bed, doe ik, doe alles alleen doet opa wel soms uit bed halen en verschonen. Vandaag tot3uur svhool. Heb vanmorgen gewoon 40min in file gestaan... En toch nog20 min te vroeg haha.