Kaatje, vind ik altijd erg lekker, maar moet zeggen dat ik ook verhalen hoor van mensen die het niks vinden.. Hier dus de aubergineschotel die ik gisteren al gemaakt heb, moet alleen nog even rijst koken dadelijk. Ga zo Ilse ophalen, zo lekker weer dat ik maar lopend ga, meestal pak ik de fiets dan effe, maar lopen gaat steeds beter (eerste stond ze bij iedere tak stil) dus ga dat eens proberen.
Hier ook spaghetti maar ook ik mis nog ingrediënten en ben aan het wachten tot Julian wakker wordt.. Het wordt spaghetti met garnaaltjes, champignons, kip, knoflook/oestersaus en kookroom.
Nou hier staat het eten op tafel ik mis alleen nog tafelgenoten :x Grr Dennis neemt echt altijd uren de tijd voordat hij met Kyano naar huis komt, met als gevolg dat het eten altijd te gaar is of koud staat te worden. En nu begin ik al steeds later met koken maar het lijkt of hij ook steeds later komt Kaatje ik vind valess ook erg lekker. Hmm heerlijk al die spaghetti varianten hebben wij gisteren gehad. Hummelke en lekker gewandeld?
kaatje mooi gemaakt zeg ingeltje okay ja idd das wel moeilijk dan azeb, leuke filmpjes Eten, hier gekookte vis met aardappelen met visnat met kruiden en uien. En een lekkere salade lekker hoor.
Nou ben niet zo weg van dat Valess gebeuren. Is wel lekker mals maar vind er een raar smaakje aan zitten. Gaat hem niet meer worden dus.
Hier waren de Enchilles heeeeerlijk! En Kate vond het met een aardappel ook lekker smullen komt vaker op de tafel! Salsa was hele dag pleite in huis dus heb ik haar pilletje op de hoe plank in de keuken gelegd (doe hubbie ook als Salsa in de ochtend niet aanwezig was, zo weet ik dat zij haar meds moet) en vanaaf na het eten zag ik haar lopen en wou de pil pakken is het weg Kan het nergens vinden en de enige wat in mij opkomt is dat Dixie erbij is gekomen. Zij mag zoiets niet. Dus is opletten hoe zij reageert verder en hopen dat het goed komt!
Enchilles ? Wat zijn dat nou weer Hoop niet dat dixie dat pilletje op heeft. 1x zal vast niet super kwaad kunnen
ook hoop ik dat die pil niet op de vloer is gekomen want dan is het in Kate's mond verdwenen maar dat lijkt mij stug dat het op de vloer is gekomen
Azeb, wat een superleuke filmpjes! Die ogen van Isis! <smelt> Wij aten zelfgemaakte pizza met champignons, ui, tomaat mozzarella, kaas, ansjovis en olijven. We moesten ons bord beschermen tegen vreetzak Jill Die! Die! Die!
@ Bernie: @ Azeb: wat een leuke filmpjes van Isis! @ Missy: fijn dat het beter lijkt te gaan met Mike's oren. En fijn dat hij zijn speentje nog even niet hoeft af te leren... @ Kaatje: leuk geknutseld voor je smoeder! Ik vraag me nu alleen af hoe dat ene handafdrukje op je WC is beland..... Hier ook leuk nieuws, kijk maar onder afbeeldingen topic op het andere forum!
Heb de DA gebeld en voor Dixie kan het geen kwaad maar hij durfte het niet te zeggen voor Kate. Dus moeten we voor de zekerheid ed HAP bellen maar die pakken niet op