september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Oh, kom anders gezellig even hier een kopje koffie drinken als je toch gaat fietsen! Kan nooit meer dan 200 km zijn :)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pupke is wakker geworden met haar heerlijke humor weer :D :D

ik baal nu wel want ik moet werken en kan zo niet genieten van het mooie weer met Kate :( hopelijk morgen net zo mooi...

3. mama76

mama76 Nieuw lid

15 mrt 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Ik ben hier nieuw en mijn jongste is van september 2008. Mag ik hier ook af en toe meekletsen?

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Whahaha, ik voel me inderdaad een stuk beter.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    waarom zijn manen nou zo eigenwijs pffff. hubbie kan amper op of neer maar wil niet naar de neurochirurg terug *zucht* de wachttijd is 2 weken eerst scan en eventueel weer ok ben je dus ruim 3 a 4 weken verder dus zeg ik bel vast maak een afspraak kan je hem altijd nog afzeggen mocht de fysio toch aan slaan. hij wil dus niet weer die pijn van de operatie hebben. snap ik ook wel maar dit heel je leven is ook niks.

ik weet bijna zeker dat het weer een hernia is of eigenlijk nog is. aangezien ze op de scan toen een dubbele zagen maar de 2e dus niet "erg"genoeg was hebben ze die niet verwijderd de arts zei dat ie daar geen last van zou krijgen waarschijnlijk we zeiden gelijk al dat zal dan met ons geluk zal het dus wel. hubbie is nu naar de fysio moest er eigenlijk pas om half 11 zijn maar ging om half 10 al. heb me al voor genomen dat ik als ie terug is een rondje ga bellen iig voor goede pijn medicatie die ook bij zijn andere medicijnen mogen.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja tuurlijk mag dat mama76!! Wij zijn een gezellige kippenhok :D :D iedereen is welkom!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Go Tweety aanpakken die handel :p

ik ga mij opmaken en koffie zetten :$ zit weer te lang erachter

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tweety: het lijkt me toch erg verstandig dat hij gaat. ik snap dat hij de pijn van de operatie niet meer wil, maar wellicht is het iets anders of toch een hernia die op een andere manier behandeld kan worden.

@Mama76: je bent van harte welkom hoor, leuk als je mee komt kletsen!

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen,

In tegenstelling tot sommigen hebben wij niks gehoord vannacht, joepie! Jill was wel vroeg wakker, 6.45 uur. Ze is nu naar het KDV, ik heb zo 2 uur rijles en ga daarna nog even de stad in. Met de bus weer terug.
    Werd vanmorgen wel overvallen door misselijkheid en buikkrampen. Dacht echt: nee hè. Maar het lijkt weer beter te gaan. Kan me dan wel al druk maken dat ik straks tijdens het rijden 'moet'.
    Soit.

Fijne dag allemaal!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht

wat voor aanbiedingen?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    SanneMart, jeetje dat is schrikken.gelukkig was het oud bloed en heeft er niets door gezet

Pupke, bijslapen gaat het niet worden,kan echt niet slapen overdag

Mama76, welkom bij de groep :) Van welke datum is je zoontje ?

Tweety, je hubbie heerlijk eigenwijs dus :( Man eigen. als hij straks niet meer overend komt, dan smeekt hij om een chirurg

Freesia, jeeeee een goede nacht :) Heb je trouwens al meer nieuws over jullie vestiging ? Wanneer en of die weg gaat en wat er dan gebeurd

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Mama76: Welkom hier!

@Tweety: grr wat irritant dat hubbie zo eigenwijs doet, maar als hij even goed nadenkt en eerlijk tegen zichzelf is weet hij vast ook dat hij beter kan gaan.

@Freesia: oh lekker Jill even op KDV en jij autorijden en daarna de stad in, ga je wat leuks kopen? Hopelijk hoef je niet tijdens het rijden :D

@Parr: he balen dat je moet werken met dit mooie weer. Maar het wordt een hele mooie lange zomer had ik bedacht.

Ik ga zo even naar de HEMA wat kleertjes voor Teun kopen. Ineens past hij bijna niets meer... En daarna gaan we denk ik nu echt maar eens een zandbak kopen. Kan hij vanmiddag lekker even in spelen.

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Oh ik zie op de wolkenradar dat het straks al afgelopen is met de zon helaas...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jammer. zon is net zo lekker. windje helaas nog fris.
    Hema heeft nu 3 halen 2 betalen in kleertjes

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hubbie moet om 2 uur bij de ha zijn had de poli ook gebelt maar die is op woensdag gesloten ???

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Freesia: ik hoop dat je niet 'moet' tijdens het rijden. Hoe gaat het lessen eigenlijk?

@Tweety: goed dat hij naar de ha gaat. Hij had dus toch de poli gebeld?

@Sannemart: heel veel winkelplezier!

Wij zijn net lekker een stuk gaan wandelen. Wat een heerlijk weertje! Ik krijg echt de lente in mijn bol. Ik heb ook weer honger (hoera, buikgriep over!) dus ik ga zo een lekkere salade maken met kip, avocado en sla. Hmmmm.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb reactie van Intratuin ( zie ander forum )

18. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Pupke: fijn dat de buikgriep over is!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo even gauw want ik ga ook even een frisse neus halen :) Ik lees dat de Hema kleertjes in de aanbieding heeft dan ga ik daar even gauw naar toe en ik moet nog een broodje meenemen.

Mama76 welkom in ons gezellig clubje!!

Sannemart oei dat is even schrikken, waarschijnlijk dus niks ernstigs.

Tweety lijkt me idd slimmer dat hubbie wel actie onderneemt want zo houdt hij het niet lang vol.

Freesia succes met rijden!!

Pupke hmmm klinkt erg lekker die salade :p

20. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Welkom mama76. Grappig ik heb een jongen uit 2006 en een meisje uit 2008. Dus even oud:D:D

Deel Deze Pagina