Mijn vader was vroeger een beetje "Wie is toch die man die op zondag het vlees snijt" Hij had een eigen bedrijf en werkte veel, moeder was thuis en zorgde voor de kinderen. Vader was er alleen met eten (daarna weer terug naar het werk) en op zondag eigenlijk. Dus ik denk dat hij weinig luiers heeft verschoont. Later toen ik wat groter was, ongeveer 10 jaar denk ik ging hij een stukje minder werken want toenliep het bedrijf goed en toen zagen we hem ook meer.
@Sannemart: veel succes vandaag! @Ingeltje: hoeveel dagen is Julian thuis? Hopelijk gaat het je wat minder zwaar vallen. Anders duren de aanstaanden 6-8 weken nog lang. En overwerken in ons bedrijf... nou kan ik me niets bij voorstellen
SanneMart, ow jee volgende keer dus maar luierbroekjes neerleggen Inge, rustig aan meis Wij gaan even naar de eendjes wandelen
@pupke: ik duim zeker voor je mams.... @jannes: hihi, lekker dat ze niet komen. Ja ik vond flesvoeding ook ideaal maar ga toch weer BV geven bij een evt volgende. Vond het ook wel heel intiem. @kaatje: wandel ze. Oja, het gaat wel beter. Heb net lekker de woonkamer gestofzuigd en gepoetst dus dat helpt altijd wel om het zelfgevoel op te krikken (ik heb wat gedaan). @ingeltje: zeg wil je niet zo met vleeswaren smijten?
Hahaha ja idd! Gelukkig worden ze nu wel uitbetaald Julian is donderdag en vrijdag thuis, dus 2 daagjes in de week net te doen. In het weekend is Gijs er natuurlijk, dus dan kunnen we het verdelen. Madiwo naar KDV.
O luxe hoor, drie dagen helemaal voor jezelf! En uitbetalen is idd wel goed, want de overuren begonnen in het systeem echt enorm op te lopen en je hebt toch nooit tijd om ze op te nemen. Gaan jullie zaterdag nog naar personeelsfeest? Wij niet. Zondag verjaardagen, maandag naar dierentuin... werd me wat teveel. Ben tenslotte pas ruim 2 weken geleden bevallen.
Jep Zijn ook leuke eendjes, komen echt de kant op ect. vind Levi helemaal geweldig. Wat zijn jullie plannen voor het weekend ? Wij gaan morgenochtend varen, smoeder gaat ook mee, die wil picknicken ergens op een eilandje. Zondag komt er nog een vriendenstel voor mijn verjaardag (beter laat dan nooit )
Morgen moeten we grote boodschappen doen, want zondag vieren we onze verjaardagen (S. is zondag jarig, ik maandag). Gelukkig wordt en mooi weer en kunnen we in de tuin, want er komen zo'n 30 man... En maandag gaan we met Sara naar de dierentuin. Even weer een dagje voor haar qua aandacht...
Smoeder belt net. gaat morgen niet mee varen want heeft het te druk. gaan we denk even lekker met zijn 3tjes
Ferry en Levi zijn nu oud papier aan het buiten zetten Levii zet het oud papier buiten video by Kaatje85_2006 - Photobucket En nu ga ik er maar snel vandoor voor het lijkt of ik tegen mezelf praat
Goedenmorgen! Vanmorgen even langs de HA geweest, bleef zo'n last houden van mijn hand en kon hem gisteravond niet meer buigen. Zit er waarschijnlijk een ontsteking, dus nu ingepakt en Voltaren smeren en voor de pijn gewoon ibru nemen. Ben wel op 't werk hoor, echte bikkel ben ik. Morgen gaan we even naar de braderie 's morgens en erna nog geen idee. En zondag denk ik naar de speeltuin Austerlitz!
Net even een Voltaren tabletje ingenomen, ik gebruik mijn hand natuurlijk de hele dag en op het werk nog meer dus de pijn werd even teveel.. Nu lekker even lunchpauze houden!
@ Kaatje: wat een geweldig filmpje van Levi! Ik werd er helemaal blij van en Aimar heeft met open mond zitten kijken, wees naar Ferry en zei : papa! (don't worry, iedere afbeelding van een man noemt hij papa....) @ Missy: had je al lang last van je hand dan? Had je er nog nooit over gehoord....of ik ben het vergeten Hopen dat het inpakken en smeren gaat helpen. En ja, ik vind je ook een bikkel Wij hebben een leuke ochtend gehad. Lekker op de fiets boodschapjes gedaan, Aimar keek zijn ogen uit en hij had geluk: we kwamen een bus tegen! 8) Bij de dierenarts stapte hij heel stoer naar binnen totdat hij het terrarium met hagedissen zag: brullen! Ik weet niet wat het is, maar de vorige keer wilde hij er ook echt niks van weten.... Daarna ben ik de was op gaan hangen op het terras en Aimar heeft lekker gespeeld en een poging gedaan tot het ophangen van de wasknijpers Ook hebben we nog geverfd. Al met al een leuke ochtend (alleen niks in het huishouden gedaan door al die leuke dingen....) Ik verwacht E. elk moment thuis en dan ga ik meteen de deur uit om een middag te werken. Tot vanavond!
Eva, lekker ochtendje dus. Gelukkig maar, wilde al verhaal halen bij Ferry Aimar die hem papa noemt, typfouten over dat Ferry met Missy naar een hotel gaat ect.