Eva, fijn dat je wat tips hebt gekregen van de fysio! En hopelijk komende nacht een betere nacht. Pisum, zwaar belachelijk van het CB, trek het je niet aan, laat ze maar kletsen. Dikke knuf! Pupke, gelukkig voel je je weer beter! Milly: krijg altijd rillingen van dit soort verhalen... Sannemart, kan me voorstellen dat je schrok van bloedverlies, maar maak je niet teveel zorgen. Arme Teun de clown. Mama76 welkom! Zo meiden heb even diagonaal bijgelezen! Hier een heerlijke ochtend gehad. Lekker met Ilse naar de stad geweest en daarna in de tuin bezig geweest. Nu ligt ze lekker in bed en ga ik ook even een tukkie op de bank doen. Kaatje, ik ga straks even ander forum lezen!
Gebruikt iemand SDHC geheugenkaarten 4 GB (High capacity ) ? Heb er vanochtend één gekocht maar blijkt niet geschikt voor ons toestel Het is deze HEMA - foto en printartikelen - camera's - geheugen - geheugenkaart
Wat een vreselijk verhaal he over Millie... ben er helemaal naar van. En dan nog wel een politie agent, wat mankeert die gast? Hier lekker relaxed dagje, zusje + zoontje van 5 maanden was net op bezoek, was erg gezellig. Raven lijkt iets minder last te hebben van haar onderkantje, ze had 2x gepoept en ik mocht er redelijk aan zitten met schoonmaken.
Nou, ik heb iets te vroeg gejuicht vrees ik. Ik heb net de heerlijke salade op, maar toen begon het spetter-festijn weer van voor af aan... Maar goed, die lekker salade heb ik lekker toch gehad *trekt een lange neus naar het buikgriepvirus*
hoi hoi, Vanmorgen lekker wezen zwemmen, daarna bij een vriendin geweest. Wat een heerlijk weer is het he, als Femke zo wakker is gaan we lekker een stukje fietsen. Vanavond komt een vriendin eten en een gezellig avondje beppen. Ik heb ff snel bijgelezen. @Pisum, jeetje wat een K wijf zeg, grrrr @Pupke, mmm dus toch iets te vroeg gejuichd! @Sannemart, zal inderdaad wel ff schrikken zijn geweest het bloedverlies, hopelijk is het niets geks. @Tweety, knuff meis, het is echt onbegrijpelijk he! Verder zwaai zwaai!
Hier ook lekker buiten gewandeld, heerlijk dit weer Ik heb ook gauw even mijn werkdagen omgeruild, morgen vrij en vrijdag werken (dan wordt het weer minder goed) Dus ik heb er zin in morgen! Pupke hè gatsie toch nog te vroeg gejuicht Als de salade maar lekker gesmaakt heeft !
Wupje, dat is lekker als je zo makkelijk en kort van te voren je dagen kan omruilen ! Nu het lekker weer is moet je er van genieten ook
pupke das wel erg ver he dan liever met de auto Wel fijn dat je weer beter bent hoor! Mama76 tuurlijk mag dat vertels een wat over jou kindje tweety hier bij de deen luiers en peutermelk (hihi voor mij en vriendin voor onze dochters dan he ). HIer bij de action hadden ze peuterklei in aanbieding. kaatje ja wij gebruiken wel maar heb er al 3 Zo heir lekker hele tijd bezig geweest Boodschapjes gedaan anbiedingen jacht en naar de nieuwe blokken en action geweest hier. Wat zijn die groot zeg vergeleken met die oude winkels. Daarna heerlijk met kyani gekleit gewassen en gezogen en wassen opgevouwen en gestreken. Net uur bezig geweest voor een vriendin die voor haar studie info over kraam nodig had dus evengeholpen en ok al klaar. En nu is dan eindelijk mamatijd (voor zolang kyani nog slaapt )
Zo......Aimar ligt inmiddels voor de 2e keer op bed. Sjee wat heeft die een driftbuien de laatste tijd zeg! Krijsen en zichzelf plat op de grond werpen.... Naja, ook dat is een fase. Ik ga even op de bank dutten, kan ik wel gebruiken na vannacht. Nu even duimen dat Aimar nog even blijft slapen....
Eva Hopelijk lig je nu lekker te dutten! Kaatje ja gelukkig zijn ze hier heel flexibel en mag ik mijn uren veelal zelf bepalen. Mits er natuurlijk geen overleggen gepland staan maar die had ik morgen gelukkig niet. Ik ga afsluiten hier en misschien vanavond nog online. Alvast smakelijk allemaal!
Net even bij Bassie gaan kijken op de kermis. Schoonmoeder en Levi waren daar ook. Toen is Levi voor het eerst in zijn leven in de draaimolen en een treintje geweest. Zal de foto's zo even uploaden op hyves en natuurlijk de leukste komen spammen
Haai, Nou rijden ging behoorlijk k#t Ik kon mijn hoofd niet leegmaken, was veel te gespannen en kon niks opnemen. Bah. Op een gegeven moment heb ik maar aangegeven dat ik zo vol zit met vanalles, dat het rijden me zoveel energie kost. Even gespuid en gejankt, pfffff. Voelde me net een luchtballon die leegliep. Daarna weer doorgegaan en heb nog best goed gereden. Maar ik merk dat alles me enorm hoog zit. Ik kwam net thuis, lag er een superlief kaartje van mijn hoogzwangere vriendin, weer brullen. Heb ook een knallende koppijn. Ik wil weer fris en fruitig zijn! Vol energie! Zo. Ga nu even bijlezen.
*stuurt fris-en-fruitigjes Freesia haar kant op* Wij (Raven en ik) hebben vanmiddag lekker in de tuin gewerkt, Raven heeft haar 3-wieler uitgeprobeerd en ik heb gesnoeid. Daarna nog even naar de speeltuin gelopen, Raven vindt de glijbaan geweldig, hoe harder hoe beter. Op de terugweg vond ze 2 kiezel, die worden nu als schatten bewaakt, omdat ze een boek heeft over Max en de toversteen. O ja hilarisch momentje... Ze leest in een boek tijdens het verschonen, zegt ze 'konijn, konijn', dus ik kijk, geen konijn. Ik vraag aan haar: 'waar is het konijn dan?' Zegt ze heel bijdehand: 'weg!' Ik kwam niet meer bij!
Heerlijk dit weer zeg! Pupke, helaas te vroeg gejuicht, maar die salade is binnen! Yule, haha die Raven, heerlijk he als ze buiten kunnen spelen. Ilse heeft helaas maar 2 uurtjes geslapen en werd toen wakker van lawaai buiten. Ik heb toch even een uurtje uitgerust en de was weggewerkt. Net al lekker gegeten (ik had honger en Ilse is al erg moe). Nu zit ze lekker sesamstraat te kijken. Vanavond maar eens op tijd naar bed!
Je moet ook niets gaan uitleggen, dan zou het lijken alsof je je excuseert voor het feit dat je een moslima bent. Zo van: 'Ja, maar ik ben geen 'echte' moslima. Ik ben heel Nederlands (lees: net bals jij...) hoor!' Nergens voor nodig, jij doet zoals jij denkt dat het goed is - net als wij allemaal hier - en daar moeten ze maar genoegen mee nemen... Mijn nieuwe baan bevalt goed, al is de drukke januarimaand mij erg zwaar gevallen. Van bijna niets te doen hebben naar veel te druk is een zware overgang. Maar inmiddels heb ik mijn draai wel gevonden... Hoe is het trouwens met jouw salarisonderhandeling afgelopen?
Welkom hier! Leuk, mijn oudste is ook van 2006. December om precies te zijn. Vertel eens wat meer over je kinderen...