september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Grappig, ik ben ook absoluut geen U2 fan. Vind ze zelfs verschrikkelijk. Net als Bon Jovi!!

@Yule: toen ik Jaap intypte, dacht ik al dat dat verkeerd opgevat zou kunnen worden ;)

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tot morgen meiden

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Maaike: te braaf voor een nummer van megastoere Gwen Stefani.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Aaaaaargh, wat zit Gordon toch altijd te zeiken tegen Maaike over hoe ze eruit ziet???

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vind die Jaapmaar enge ogen hebben

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ik zet in op Danielle en Sarina in de herkansing en dan Danielle er uit.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    truste Queen, leuke banner !

Van mij mag die Sarina er ook uit.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi inderdaad gezellig samen met jullie X factor kijken :D
    Bad Boys: leuk en hadden een leuke show vanavond (@ Azeb, die ene heeft idd een lekker lijf.....:))
    Sarina: goede stem maar vind haar niet sympathiek...mag er van mij wel uit...
    Sumera: dijk van een stem, vind haar alleen wat apart.....word zenuwachtig van haar zenuwen als ze voor de jury staat :(
    Kelvin: heeft veel talent maar liet dat vanavond niet zien...
    Mathijs: vind 'm wel ok en wel een x factor hebben.
    Jaap: heerlijke stem
    Danielle: mag ook naar huis
    Maaike: vond ik niks vanavond, wel jammer want ze heeft een goede stem en lijkt me erg sympathiek.

@ Yule: ik vraag ook niet aan Aimar of hij moet poepen/plassen, maar vraag of hij op het potje wil zitten en samen bekijken we dan een boekje terwijl hij zit. Maak er gewoon een activiteitje van ;)

@ Funny: klinkt idd zwaar....en is idd slim om even goed met elkaar te praten. Wel ben ik van mening dat er makkelijk wordt gedacht dat een baas/bedrijf iemand vrijstelt van overwerk omdat hij een druk gezin heeft, zoals anderen hier zeiden. Soms kan het gewoon niet anders en zo heeft iedere werknemer wel een voor hem geldige reden om niet over te hoeven werken.
    Neemt niet weg dat het voor jou wel enorm zwaar is met 3 kleintjes. Tijd voor een goed gesprek en misschien is GW dan wel bereid om een gesprek met zijn baas aan te gaan zodat hij hopelijk wat meer thuis kan zijn.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Sowieso word ik soms gek van Gordon...soms lijkt het dat hij gewoon wat te zeiken wilt hebben......

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik ga luca voeden en slapen. bedankt voor jullie steun en medeleven!!!!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: maar hoe weet je dan dat hij moet poepen? Of is dat gewoon geluk hebben?
    Ik zie het bij Raven namelijk echt niet aankomen. Ze heeft geen vast moment of vast gedrag ofzo.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ik moet bekennen dat ik nog niet eens een potje in huis heb!
    Als nieuw salaris gestort is maar eens halen.
    Heb nu een typisch geval van 'aan het eind van m'n geld hou ik altijd een stuk maand over'.
    Over dingen kopen gesproken: wil een kapstokje voor Isis kopen. Iemand tips waar je leuke kunt krijgen? (geen nijntje, bumba, teletubbies of iets anders wat gebaseerd is op iets anders)

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: eigenlijk weet ik helemaal niet of hij moet poepen of niet. Bij het avondritueel hoort gewoon even op het potje zitten met een boekje erbij. Ik vraag dan tussendoor of hij even een plasje/poepje moet doen. Dan gaat hij een beetje persen en komt er soms wat en soms niet. Dus het is ook niet zo dat ik verwacht dat hij het vanaf nu gaat aangeven, maar wil hem meer gewoon op speelse wijze vertrouwt maken met het potje en met het poepen/plassen op de pot. Dit omdat ik op mijn werk zie dat veel kinderen die pas later bekend 'raken' met het potje, een beetje bang zijn om hun ontlasting 'los te laten' (sorry klinkt een beetje stom maar kan het niet zo goed uitleggen).

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: ik heb wel een kapstokje maar geen vent die hem op wilt hangen. Ruilen????

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Dat kapstokje kreeg ik van een vriendin, zij had 'm bij de Kruidvat gekocht, maar dat is alweer een tijd geleden. Is een houten kapstokje met jungle dieren erop.

16. Heb even vluchtig bijgelezen. Een paar reacties...

@Pupke: Fijn dat de operatie van je moeder goed verlopen is. Ik zal zo even op het andere forum kijken...

@FunnyMe: Wat een opluchting dat het bij Luca om een onschuldig hartruisje gaat. Minder van die reflux. En nog minder vind ik het feit dat je er de laatste tijd zo alleen voor staat. Ik sluit me aan bij de andere meiden: blijf praten! Dikke knuf...

@Missy: Beterschap met je hand

@Jannes: Toevallig zat ik van de week ook over een kraambezoekje aan jou te denken. Ben dus voor... :)

@Sannemart: Jij hebt het ook weer achter de rug, lees ik. Vervelend van die 'plakkertjesallergie', jeukt het dan ook?

Wip nu even over naar het andere forum...

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb hier bij een leuke babyzaak in Uden 3 losse haakjes gekocht, met een vis en een bootje en een jongetje erop. Lief!!
    Maar wel ver uit de buurt whhaaha. Kan er wel foto van maken voor je en ze kopen als je ze dan wil ;)

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    lief aanbod! Ik ga eerst even kijken hier in de buurt bij mijn favoriete winkels.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hmmm... Toch maar eens proberen dus binnenkort.
    Zoals jij het beschrijft lijkt het me wel wat, als onderdeel van het avondritueel.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, ik zie dat jullie alweer heerlijk gekletst hebben en de 5.000-berichtengrens gepasseerd zijn. Maken jullie weer een nieuw deeltje aan?

Veel kletsplezier daar!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina