september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Is goed hihi!

Zie net op FaceBook dat hubbie van FunnyMe jarig is! Nog gefeli GW!
    Ben heel benieuwd hoe het met de arme meid gaat..

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    *zwaai*

blij dat ik jullie gevonden heb :)

ik ga nu slapen, tot morgen dames!!
    xxx

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Mag ik nog mee morgen??

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    :D Wij komen morgen met z'n drietjes!
    Hadden het er net hier over, dus hubbie vroeg hoeveel mannen er komen. We blijven niet mega lang en zullen rond de lunch naar huis, zodat Femke gewoon thuis kan slapen, aangezien we 's avonds ook nog uit eten moeten! Maar we komen! We proberen er rond 10 uur te zijn!!! :D

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    kraamtijd :( wat is dat :) iedereen heeft zijn eigen dingetjes toch. ik moest gelijk gaan. maar anders had ik ook veel op bed gelegen den kik na die ks als ik nog aan de 1e nacht in het skzh denk zeg auwie awie en een kleren herrie. met robin gaat het nu (pakt heel snel hout vast) goed idd maar dat zal je morgen wel zien.

6. We hebben vanmiddag de hele AH afgespeurd naar haver(mout), maar tevergeefs... Bij Jasmijn hielp dat namelijk ook geweldig!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen tuurlijk mag je komen gezellie

@funny ben ook erg benieuwd hoe het met haar is heeft iemand nog wat gehoord van hun?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik heb onze luiertas afgestofd ( zaten nog kleertjes maatje 62 in ), en ingepakt voor morgen.
    Heb er zin in ! Ferry loopt me te fokken dat hij niet mee gaat :x Grapjas.

Steen, gezellig ! Wij zijn er ook rond 10.00 / 10.30 en gaan denk ook uiterlijk 13.00 uur weg. hangt ook een beetje van Levi af

Truste, en mocht ik morgenochtend niet meer online komen.. tot in Ballorig !

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij gaan helaas toch niet mee... Die koorts was helaas een voorbode van buikgriep want Q heeft net zijn hele bedje onder gespuugd. Echt vreselijk balen! Ik ga dus even wassen en hopen dat wij het niet krijgen. Ik ben geen fan van buikgriep namelijk (en dat is zacht uitgedrukt).

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Steen: leuk dat jullie ook komen morgen! Ik vind Femke zo'n poepie, die wil ik wel weer een keertje real life zien!

@ Pupke: hè wat sneu nou dat het toch een buikgriepje lijkt te zijn en jullie dus niet komen morgen :( Beterschap voor jullie mannetje en ik hoop dat jullie overgeslagen worden.

Meiden, ik ga slapen, ik denk dat Aimar wel weer wakker wordt vannacht....Hij heeft denk ik last van zijn hoektandjes die doorkomen.

Tot morgen!

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    meiden tot morgen ga nu ech tvandoor haha anders wordt het haasten morgen ochtend :p

12. @Pupke: Arme Quinten! Helaas heerst het momenteel nogal. Ik ben ook absoluut geen fan van buikgriep. Vind het sowieso rot als mijn kind zich niet lekker voelt, het geeft zoveel troep (aangezien ze nog te jong zijn om in de wc-pot te spugen...), voor mezelf vind ik het misselijk zijn zo erg (ik geef niet snel over en ben dus erg lang misselijk voordat het zover komt) en ik kan er niet goed tegen als anderen (behalve mijn kids) moeten overgeven. Dus nee, geef mijn portie ook maar aan fikkie. Beterschap voor je kleine mannetje en hopelijk ontspringen jullie de dans...

Ik kom trouwens morgen ook niet (maar jullie hadden me vast ook niet verwacht...), ik vind de afstand te groot om met een niet lekkere Emma te komen. Als het nu Ballorig in Venlo was geweest...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hellotjes!

Hier een drukke dag gehad. Boodschappen gedaan en toen naar schoonouders op de koffie. Daarna geluncht en Kate o pbed en ik op de bank dutten. rond half 3 kwam een bff voor mijn verjaardag nog en daarna eten koken.. hahaha heb net OML site gekeken en moest afsluiten anders raakte ik in paniek :( bah zo oneerlijk allemaal :(

Kate zei nieuwe woorden vandaag: appel, één, twee

Verder heeft zij al 6 poepluiers gehad. Verder niks aan de hand (behalve vuurrood van onderen :( ) wij gokken op tandjes poep omdat zij verder nergens last van heeft.

Zie dat het hier rustig is.. rust voor de storm morgen LIVE ? :D :D

OML jeetje!!! ik word al mega verdrietig van de site.. denk niet dat ik het op tv ga kijken.. sluitte de venster al omdat ik al beelden kreeg an mijn eigen familie etc :( zo oneerlijk!

@eva jaaaa super gave filmpje van Aimar!

ik denk rustig hier... totdat ik de aflsuiting van Josien zie :p jullie ff opzoeken weer..

zijn wij de enige groep met zoveel delen? :p :p

@jannes ben benieuwd naar het eindresultaat

@wupje hoe was jullie avondje?

in bed na bevalling ik moest wel kort nadat ik gehecht was etc uit bed zodat ze het kraambed voor een normale zkh bed kon verwisselen. Had geen evenwicht, weinig kracht op mijn benen en kon ook niet op de stoel zitten
    Thuis wel gewoon in de middag beneden omdat we boven geen wc/badkamer hadden

@steen super gezellig!

@pupke ah nee :( :( dikke knuffs en ik hoop op een rustige nacht!

@freesia hopelijk is Jill morgen weer ok!

@lola ook niet :( maar wel logisch als ik lees dat emma last heeft :( knuffs!

Zo dat was het denk ik? tot morgen ladies!!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik ben erg laat :) of vroeg het is maar hoe je het noemen wilt :D Net terug van een gezellig avondje en de pc stond nog aan zag ik, dus dan ook maar gelijk even spieken. Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk op 1 oor liggen......maar wij slapen morgenvroeg uit ;)
    Meiden heel veel plezier morgen!!!!!

Eva heb ik het nu zo gemist :) maar loopt Aimar? Echt super goed van hem!

Anno hi hi die Julia, zo’n mopperkontje met eten ;)

Ingeltje klinkt fijn jullie gezellig dagje!

Steen hmm chocoladebollen :p Waren ze lekker?

Pupke arme Quinnie en balen dat jullie niet kunnen gaan meeten :(

Parr jippie Kate ook al goed bezig met nieuwe woordjes!!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    tot straks meiden. ga hier snel douchen over een uurtje moeten we al de deur uit. *rent langs robin grist hem aan zijn oren mee de douche in*

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen....zoals verwacht werd Aimar vannacht weer eens wakker....en om 6:30 weer, maar gelukkig wilde hij nog even mee ons bed in, al heeft hij daar niet meer geslapen.

@ Wupje: gezellige avond gehad dus? Ja Aimar zet een paar stappen los, er staan een filmpje op mijn hyves!

Meiden, ik ga Aimar even aankleden en mijn vriend uit bed 'schoppen'. Tot strakkies!

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen meiden,

Hier zo douchen met kyani. Daarna eten e dan om 9.00/9.15 richting houten.
    Tot straks.

Hihi kyani is ook wakker hoor haar al vrolijk babbelen heerlijk.

18. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Meiden jullie zitten vast nu in ballorig, ik hoop dat het erg gezellig is:D:D

19. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    goh wel saai hoor als jullie allemaal wel zijn :D

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik hoop dat de kindjes lekker aan het spelen zijn!!!
    De achterblijvers wachten met spanning op leuke foto's :)

Hier heerlijk uitgeslapen en lekker samen gedouched en nu even huiswerk maken (belastingdienst ;)) en dan Kyano oppikken en naar de verjaardag.

Ik kom vanavond wel weer kijken hoe het geweest is!

Deel Deze Pagina