september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou ze zijn minimaal weer begonnen. Bij ons huis zijn steigers neergezet om de houten betimmering achter te plaatsen, maar meer ook niet.
    De verwachting is 3 maanden vertraging in de oplevering, d.w.z. half augustus in ons geval, maar aangezien de bouwvak daar net voor zit, houden we rekening met nog een maand extra.

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje, dat is balen zeg! Maar gelukkig is er weer (minimale) activiteit op de bouw.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond!

Vandaag een aparte werkdag.. Stroom viel uit. Drukte op dat moment knoopjes in op de grill en toen begonnen alle lampen te flippen en de apparaturen gingen uit of sloegen alarm o_O Gelukkig was het niet mij of de grill, stelde de restmngr mij gerust! Wel lagen ook de rest en 2 tankstations ook uit!! (rond half 12)
    Wij kregen rond 14u weer stroom maar de afzuigers wouden nog niet.. om 15u weer open gegaan en de laatste slachtoffer (1 v/d 2 tankstations) konden pas weer tegen 18u de deuren en pompen open doen!!
    Het waaide wel wat maar de zon scheen 8)

@hummelke ooh in de tuin! Wil ik ook! maar ik kan nog niet veel doen. Ken deze tuin nog niet dus moet ook afwachten wat er naar boven komt..

@yule leuke frisse banner! hoe ging het op de 3wieler? wil ik ook met Kate proberen namelijk.. oooh konijn weg :D

@freesia ok nu ben je een emo goddess ;) hugs!

@pisum :D:D:D

@jannes ene heerlijke dag op die lipje na :(
    jeetje wat een heftige verhaal zeg!! so sad... :( :(

@tweety raar dat de HA het voorschijft :(

@lola super dat de bloeding afneemt!!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule leuke banner balen van de vertraging.

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi!

@Jannes, thanks! Ik vind het ook een geweldig shirtje! Laatst een stel leuke kleren voor haar gekocht bij kleertjes.com....zo fout hihi! Wat lief dat Sara zo leuk met de baby omgaat, zou inderdaad super zijn als ze straks ook zo met haar zusje omgaat!
    Komt vast goed. Wat een afschuwelijk verhaal trouwens van die vrienden van je broer....brrr

@Ingeltje, kindje van m'n vriendin heeft laatst ook een blaasontsteking gehad, ook een jongen, is toen ook flink ziek geweest.

@Yule, leuke banner. Volgens mij is het het konijntje daar ook weg of niet ;)

@kaatje, leuke foto's!

@Pisum, ik vlieg naar het andere forum! ben benieuwd....

Femke slaapt van 19:30-8 uur en 's middags 2-3 uur.

Wij hebben heerlijk gefietst vanmiddag, lekker even naar de polder gereden. De boer was druk aan het werk met de tractor, dus dat was natuurlijk leuk om te zien voor Femke. En vanavond is mijn vriendin geweest, dus weer heerlijk bijgekletst! Ik duik zo mijn bedje in, morgen een scholingsdag op het werk.

Slaap lekker allemaal!

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik bestel veel via Kleertjes.com Echt een geweldige site. Sara is ook dol op de ballon die ze altijd meesturen. Die kun echt tot 50cm groot opblazen en stuitert enorm. Ligt er nou ook weer een in de woonkamer

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ahhhhh vergeet het alweer te melden maar gisteren heeft Kate haar schoen zelf aan gedaan!!

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ah wat goed!!!!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo had Raven vanmiddag ineens mijn kaplaarzen aan, die kwamen tot haar kruis, whahaha!
    En ze heeft ook al op mijn hakschoenen door de kamer gelopen, met echt zo'n dametjeshoofd erbij.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihi zo leuk is dat hé! straks ook met aankleed kleertjes erbij :D en mama's lippenstift :p
    akte doet altijd mijn klompen aan ^^

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Parr, oh wat goed!

Jannes, hihi ja hier ligt ook zo'n ballon!

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nog een anekdote van vanmiddag.
    Ik liet Raven een lieveheersbeestje (bees) zien, dat vond ze zo raar! Ze zei steeds: bees! mama! stappen! (hij liep over mijn hand)
    Ik heb hem eerst op haar fiets laten lopen en daarna op haar hand want ze durfde niet zo goed. Maar daarna vond ze het helemaal geweldig.
    Toen J. thuis kwam riep ze meteen Bees!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

@ Yule: wat een leuk Lieverheersbeestje verhaal!

@ Parr: Lekker een dagje buiten gewerkt.

@ Jannes: oh wat een afschuwelijk verhaal zeg....

Ok en nu ga ik er als een speer vandoor. Aimar naar kDV brengen, werken en heel hard duimen voor de bezichtiging.
    Doei!
    Oja Aimar heeft goed geslapen!!! Moest hem net uit een diepe slaap wakker maken... :(

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: dat zou best eens bij het sprongetje kunnen horen. Quinten heeft er sinds 2 dagen ook last van: overdag heel erg aan me hangen, en 's avonds ineens huilen als hij net in bed ligt. Gelukkig duurt dit maar heel erg kort (1/2 minuutje ofzo). Vanochtend werd hij ook héél vroeg huilend wakker. Even getroost en nu slaapt hij weer.

@Yule: heerlijke zonnige banner! Ik krijg er helemaal de lente-kriebels van. En wat een schattig meisje is Raven toch! Balen dat de bouw vertraging oploopt, ik hoop dat jullie er na de zomer snel inkunnen.

@Parr: heb je gisteren de hele middag van het zonnetje genoten buiten op de parkeerplaats van de Mac?

@Steen: veel leerplezier op de scholingsdag!

@all: fijne donderdag vandaag! Geniet maar lekker van het lente-achtige weertje.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: hoera, Aimar heeft goed geslapen! Ik duim heel erg hard voor de bezichtiging!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen!

Ik ga zo richting werk! Maar dacht nog ff spieken hier.
    Eva heel veel succes vandaag!

Fijne dag allemaal, geniet van het prachtige weer!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen,

Vanmorgen voor het eerst het nieuwe ritme uitgeprobeerd, want J. heeft een nieuwe baan. Dat betekent voor hem 7.00 de deur uit. Normaal deden we 's ochtends samen de ochtendspits, maar nu moet ik het alleen doen. Ik vind vooral het douchen gedeelte niet handig maar ja.
    Nu heb ik wel iets meer tijd dan normaal want ik moet met Raven naar de HA.
    Denk dat ik het normaal ook wel haal, ik was 7.45 uur klaar.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen,

yule leuke banner!

parr wat goed van kate zeg. Hier alleen maar uitrekken niet aan :p

Hier gaan kyani en ik zo na het aankleden richting het strand gaan we even lekker wandelen.
    Het is nu ook zulk mooi weer hier.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Is het bij jullie ook zulk lekker weer ?

Yule, gave banner !
    Wat is raven toch schattig ! Levi noemt een lieveheersbeestje een Bij
    Hoe beviel het gister op Jaap zijn werk ? Succes vanmiddag bij de huisarts

Go Kate !

Queen veel plezier !

En nu ga ik Levi uit bed halen en ons klaar maken voor de gym

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113