Jaaaa!! Ferry!! Wauw, in één dag van vink naar kip.. wat een geluksvogel! Ik ga maar weer even op stok, voor ik kippig word, want ik word beetje baldadig.. toktok!
Dat ongeluk kwamen wij ook langs, het zag er eng uit Voor de rest was het heeeel erg gezellig vond ik. Wel heel druk dus helaas niet met iedereen kunnen kletsen. Maar toch hebben we ons (en hubbie dus ook!) enorm vermaakt Rayyan was helemaal op toen we weggingen en het onmogelijke gebeurde: hij viel in de auto in slaap, en zonder eerst te huilen helaas was het wel voorlopig onze laatste autorit, dus ik heb maar goed van het moment genoten. Ik kijk erg uit naar de volgende meeting. Vind jullie allemaal top dames!!! Ben trots op onze leuke groep.
En het verkeerslicht werkte wel, maar het verkeer werd geregeld door politiemensen. Dus hoe jullie dat nou hebben kunnen missen
Pisum, vind het echt balen van jullie auto Heb nog niets gehoord, van die mail maar hij komt vandaag terug uit engeland dus zal wel morgen worden ofzo. Inge, wat ben je toch grappig
Ok kaatje, thanks. ik zal even kijken of mijn baas misschien nog een mannetje heeft. En anders maar naar de sloop, snik
Pisum, heb nog even gegoogled,maar daar kom je ook veel van dit soort bedrijven tegen Welkom bij Kapotte Auto SLOOPAUTO & SCHADEAUTO TE KOOP GEVRAAGD - Inkoop Van Sloopauto's & Schadeauto's Ophalen In Heel Nederland
hey meiden! Was jullie al kwijt! Lees vanavond bij, wilde alleen even zeggen dat ik het supergezellig vond vanmiddag en dat ik (na 2,5 uur, viel mee!) weer thuis ben. Veel liefs Azeb
Echt super dat sommige mensen van zo ver komen rijden om bij de meeting te kunnen zijn. Zo....wanneer en waar is de volgende meeting?
Ik ga voor een beetje lekker weer ! Kunnen we misschien iets leuks buiten doen ofzo ? Of gedeeltelijk binnen,gedeeltelijk buiten.
Dan kun je het beste voor een locatie kiezen die binnen én buiten wat te bieden heeft. Welke regio is deze keer aan de beurt?
Hey Sylvia82, kom je weer eens buurten ? Welke regio..geen idee. Weet niet wat er allemaal al geweest is en wat nog niet
Ik weet wel wat leuks (heb het idee al eens geopperd bij een paar meiden), maar dan moet het weer wel goed zijn. Alleen is het weer in het midden van het land dus niet zo leuk/aardig/handig voor de mensen die in het noorden, zuiden of oosten wonen.... Dus misschien eerst nog een meeting ergens anders.