september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij mij ook

SanneMart, vond je geen vreemde eend hoor ;) Wist eerst alleen niet wie je was :D:D

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje we hebben wel een bus zien rijden maar bij de halte waar we op dat moment stonden niet grrrr. hier rijden ze elk half uur ipv 4tot6 x per uur.

@parr ja ik belde om te vertellen dat we aan het proberen waren om op de plek van bestemming te komen :( en ik had alleen jou nummer maar. tot ik een smsje kreeg later dat het super gezellig was :(

@wupje ze hebben geen min geslapen robin had op de heen weg wel geslapen gelukkig anders had hubbie denk ik na een half uur wachten alweer de 1e trein terug gepakt vrees ik hihi.

@pupke hej wie heeft er gelult robin op mij lijken :)

@freesia janco heeft als enige jou hubbie "gesproken"nou ja gedag gezegt ze kwamen eklaar tegen op het spring kussen
    hihi.

@sannemart was leuk je in het echt te hebben gezien maar heb niet met je gesproken verder jammer genoeg.

missy en steen waren al weg toen we kwamen en cossy ging ook net we :( i hate ov.

3. 4days

4days Niet meer actief

Oei, dan hoop ik maar dat ik niet ben aangestoken, ik heb nog nooit de 5e ziekte gehad... ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Was erg leuk in Ballorig he dames!

Jolanda, ja dat was echt balen dat jullie zoveel vertraging hadden! :(

Nicky -> Ik voel me prima! Echt zwaar minder dat je nog steeds zo misselijk bent zeg. :(

5. 4days

4days Niet meer actief

Bernie, zielig dat Quinten zo ziek was/is! :( Hopelijk voelt hij zich na een nachtje slaap weer wat beter...

6. das net de hele grap dat ding begint gewoon te piepen hoor haha

7. ik ga off
    zijn wipe out aan het kijken en gaan dan lekker op tijd naar bed

truste

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo ik heb heel deel 4 bijgelezen. Even denken wat ik onthouden heb:

@meeters: fijn om te lezen dat het gezellig was!!

@Tweety: wat een wereldreis!

@Nikky: ik voel me nog steeds prima. Ben nu 37w en heb nog steeds nergens last van.

@Pupke: beterschap voor je kleine man!

@Ingeltje: jij ook! En had je bij je vorige zwangerschap ook weleens donkere buien?

Liedjes: Sara zingt ontzettend veel en echt begrijpelijk/herkenbaar. Favorieten zijn Visje in het water, Olifantje, Maneschijn, Poesje Mauw en Eendjes in het water. Ze zingt vooral als ze gewoon lekker alleen aan het spelen is, heel schattig!

@Steen: heb je nog een gezellige middag gehad?

Wij hadden gisteren een feestje. Ik was om 1 uur thuis, S is gebleven. Vanochtend lekker uitgeslapen en daarna onze kleine meid opgehaald. Verder niets bijzonders gedaan. Morgen komen mijn ouders gezellig brunchen...

Fijne avond allemaal!!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier doet het forum het ook gewoon weer, geen idee wat het was.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zucht. Jill slaapt nog steeds niet :$
    Zat met een domme smile op schoot te geinen ;)
    Nu ligt ze te huilen in bed, ik weet het ook niet meer.

Hoop dat iedereen een rustige nacht heeft, trusten!

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia hopen dat ze zo wle in slaap valt.
    trusten meid

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geen probleem hoor, ik vermoed de 6e :D niet de 5e...
    Maar is maar een hunch hoor, omdat dat het enige is wat nu toevallig heerst op KDV (ja, en RSV, maar Julian is niet benauwd ofzo). Kan ook best zijn dat het zo weer over is.
    Maar helemaal geen klachten en alleen maar koorts... ik zou het niet raar vinden als hij de 6e krijgt.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee.. was allemaal een hele roze wolk vorige keer!! Wel beetje chago soms, maar niet zo heftig als nu.

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: arme Jill...en arme jij. Ik hoop dat ze zo in slaapt valt en dat jij en je hubbie een goede nachtrust hebben. Knuff.

:x Mijn hyves inbox wil niet openen...grgrgrgrg dat gebeurt echt vaak!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Wat balen dat jullie er zo lang over gedaan hebben. Wij hebben elkaar inderdaad ook niet gezien deze keer....

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    ah arme manneke! Beterschap!

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Freesia: misschien beetje overprikkeld. Ik zou zeggen: laten huilen, maar dan zeg ik het niet tegen de goede :)

@Ingeltje: vervelend dat je zulke moods hebt. Zeker met al een kleine man erbij. Zal je na mijn bevalling al mijn positieve energie geven voor de laatsten weken.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ahgoss.... slaap lekker lieve Jill en papa en mama!

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Freesia, ik hoop dat Jill zo ook lekker gaat slapen!

@Jannes, leuk weekend gehad dus!

Hier nog een gezellige middag gehad. Femke heeft gelukkig prima geslapen dus kon er daarna weer tegenaan. Mijn ouders en opa en oma's waren er, dus volop aandacht voor de kleine meid. Daarna uit eten geweest (2,5 uur in een restaurant gezeten!!) en Femke heeft het super goed gedaan, ze heeft eigenlijk de hele tijd bij ons aan tafel gezeten, mannetje is voor het voorgerecht even met haar naar een speelhoekje gelopen voor vijf minuutjes, maar verder heeft ze heerlijk de clown uitgehangen. Ze had de grootste lol. En dat kind heeft me toch zitten smullen. Eerst een paar stokbroodjes op, daarna frietjes, veel vlees en appelmoes (tja, frietjes en appelmoes krijgt ze nooit, dus ze dacht waarschijnlijk dat ze het er maar van moest nemen ;) Maar goed papa en mama natuurlijk apetrots op ons meisje. Femke was helemaal hyper in de auto terug, en lag om kwart over acht total loss in bed! En wij moe op de bank, na de drukke, maar erg leuke dag. Ik had de meeting ook echt niet willen missen! Ook hubbie vond het gezellig. Inderdaad niet met iedereen kunnen kletsen, maar daar was het ook echt te druk voor. Snel maar weer een nieuwe meeting plannen ;)

Ik ga nog ff op het andere forum kijken en daarna duiken wij ons bedje in...morgen de grote dag ;) hihi.
    welterusten allemaal!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Minder van de misselijkheid :( :( Maar wel fijn dat de beeb het goed doet en dat ze extra op jullie letten!! knuffs!

Deel Deze Pagina