September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, leuke dag gehad dus. Handig weer zo'n smoeder. gelukkig stond S. achter je.Veel plezier morgen.

Inge, leuke foto's

Tweety *zwaai*

Parr, die Small Wrap zag er idd ook erg lekker uit. Hou juist wel van goede pittige uien

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: leuke link! Heb al flink wat bekenden en close collega's gezien.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo wij zijn ook weer thuis van een gezellige BBQ met vrienden. Aimar stal de show en heeft zich echt goed vermaakt daar. Alleen is hij ook wel erg geschrokken van een grote Sint Bernard hond die ineens voor zijn neus stond terwijl hij zat: :$ Trillen dat hij deed! Hij moet sowieso niks van honden weten, maar dit was wel heel eng!
    Gelukkig was er later een klein hondje en na even wennen, vond hij die niet meer eng....:)
    Hij ligt nu een half uurtje te pitten.
    Morgen een spannende dag, we krijgen de uitslag van de huidtest....duimen jullie voor goed nieuws?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, ik duim

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Julian duimt ook!! Maar dan wel duimend in z'n mond, in bedje, telt dat ook? Ik weet zeker dat hij het voor Aimar extra lekker doet!

Ik duim ook mee Eva.. !

Oef ik ben echt moe.. bankhang tijd! xxx

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva hier duimen we ook mee

@kaatje *zwaait* terug

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hoi!

Jannes: nog gefeliciteerd met S.! En smoeders, praat me er niet van!

Ingeltje: leuke foto's!

Eva: spannend, ik duim voor je!

Queen: balen van je eten zeg....

Isis heeft vanmiddag in de tuin geslapen in haar Deryan travel cot. Ze zat eerst een tijd te kletsen en af en toe te miepen maar viel uiteindelijk in slaap. Toen ze wakker werd was ze wel wat overstuur. Niet direct dus kwam denk ik niet door het tentje, maar ze was ontroostbaar tijdens het eten. Ook nauwelijks wat gehad, dus maar even wat meer toetje.
    Daarna lekker in bad en dat was weer helemaal goed.

Zit nu naar the bubble te kijken op ned 3. Leuk concept! Ik vind NUHR ook leuk, de gasten van deze week. Weet niet of het altijd leuk is.

Groetjes
    Azeb

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, Queen, Jannes, Missy, Anno en Azeb.
    Jullie staan nog onder voorbehoud voor de mama meeting. Is er iemand die al zeker weten mee gaat ? Ivm de reservering.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Ook hier was het een latertje vanavond voordat meneertje in bed lag maar het was wel een gezellige middag :) Kyano heeft zich goed geamuseerd en is wel 5x naar de overweg gelopen (ja ja met begeleiding niet helemaal alleen ;)) om de trein te zien :D Hij is echt helemaal maf van treinen. Wel leuk.
    Ook ik heb me weer even aan smoeder geërgerd, niet vanwege al het lekkers dat ze Kyano gaf maar ze laat hem altijd drinken van haar fruitsap terwijl ik hem een eigen beker maak met een beetje diksap. En als ik dan commentaar geef dan is het altijd 'ja maar dit is zonder suiker'. Ja zal best maar ik wil het gewoon niet :x Grr eigenwijs mens :x

Steen hmm dat werd dus een nachtelijke kletspartij met je dochter
    Ach voor 1 keertje ;) Nee grapje lijkt me idd behoorlijk vermoeiend als je zelf wilt slapen.

Kaatje wel leuk voor Levi om kittens te kijken!

Queen nou ja zeg al die moeite om te koken voor niks gedaan ;)

Jannes grr ook weer zo’n smoeder actie!
    Veel plezier morgen!

Eva oh Kyano vindt grote honden ook altijd eng. Hopelijk een goede uitslag morgen!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, leuke middag gehad dus ! Wij willen een keertje met Levi een trein ritje maken, vind hij denk helemaal super !
    Ow oma's en kleinkinderen :(
    Levi krijgt bij smoeder waarschijnlijk ook de hele dag limo. hoe vaak ik ook zeg dat hij 'smiddags water krijgt/mag/moet

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Had nog buikfoto's gekregen die mijn vriendin gemaakt had. Zat zo'n schattige bij waar Sara me knuffelt. Heb hem op het andere forum onder buikfoto's geplaatst.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ik moet me afmelden voor de meeting. we zijn dan op vakantie. :(

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jammer. Ik haal je van de lijst af

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje inmiddels ben ik 2x met Kyano met de trein geweest. De eerste keer vond hij heel eng maar de tweede keer vond hij het super leuk!
    Ik weet zeker dat Levi het ook prachtig vindt!

Tsja en smoeder; idd ze luistert gewoon niet en vindt mij denk ik een zeikwijf ;) Maar dat boeit mij niet :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee we blijven gewoon zeggen dat we het niet hebben willen ;)

Levi is nu 2x met de trein geweest,maar toen was hij nog veel kleiner ( met de meetings ). Misschien een keertje naar mijn oma met de trein. Maar ja dat is met overstap en nog een stuk lopen dus misschien ook niet handig.

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey!

Ik ga zo lekker naar mijn bedje toe...maar eerst nog eventjes spieken hier ;)

@Jannes, sorry helemaal vergeten: proficiat met S.! Leuk dat jullie zo'n gezellig feestje hebben gehad, maar net wat je zegt, meestal loop je de benen onder je kont uit...veel plezier morgen!

@Ingeltje, leuke foto's! Gezellig feestje gehad dus!

@Wupje, klinkt als een geslaagde dag! Leuk dat Kyano zo gek van treinen is.

@Eva, ah arme Aimar. De duimen draaien hier ook!

@Azeb, wat goed dat Isis in haar tentje geslapen heeft, wij hebben er hier ook nog eentje staan, een keer vorig jaar bij het zwembad geprobeerd of Femke er in wilde slapen, maar wilde niet echt lukken....

@Tweety, pittig weekend gehad dus! Ben je nog steeds van plan om een eigen winkeltje op te starten met de taarten?

Welterusten allemaal,
    tot morgen!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva ik duim voor je!

@jannes ik ga ff neuzen!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, ik denk dat ik het niet ga redden 30 mei, we hebben 29 mei een bruiloft. Femke slaapt dan bij mijn ouders. En de 30e moet W. om 16 uur werken, dus ik weet niet of het haalbaar is voor mij....maar laat me nog maar even onder voorbehoud staan, mag dat?

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva ik duim mee

kaatje nee kan ik niet met zekerheid zeggen nog.
    beetje moeilijk zeggen voor mij nu aangezien ik onregelmatig werk nu. Maar zodra ik zeker weet zeg ik het jou!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen ben nog druk aan het bekijken etc de pandjes hier zijn erg duur helaas. maar het winkeltje zal dan niet met taarten gaan worden maar met de benodigdheden voor het maken ervan hihi. het al er iig nog niet op korte termijn in zitten maar je weet het niet. heb het zo ook wel lekker naar me zin met de hobby taarten heb ik nog alle tijd om mee te oefenen enz.

Deel Deze Pagina