Zo.....ben ik weer. Gisteravond kon ik geen weltrusten meer zeggen omdat de batterij van de laptop op was Vanmorgen vroeg al boodschappen gedaan en weer richting huis gegaan. Aimar was echt strontvervelend, drinken omgooien, de wasmachineknopjes indrukken, telkens met zijn hand in de vieze prullenbak en ga zo maar door en dan 10 keer achter elkaar :x Kan ik nu gewoon even niet zo goed hebben, merk dat ik een kort lontje heb, en dat werkt niet samen met een kind die je aan het uitproberen is E. heeft me vannacht geprobeerd te bellen maar oproep gemist, heb nog geprobeerd terug te bellen maar lukte niet Om 12 uur ga ik naar het huisnummer bellen, dan is het daar 7 uur 's ochtends, dan zijn ze vast thuis hoop ik. En dan vanmiddag om 14:30 bij het WKZ zijn. Ik ga even kijken hoe lang het rijden is. Spannende dag.
@Yule: herkenbaar! Vriendinnetje van mij haar huis wordt voor de bouwvak opgeleverd, maar niemand kan haar vertellen of dat eind juni of ergens in juli is. Zij zit ook echt in haar maag met het plannen... Hopelijk krijgen jullie snel uitsluitsel.
Mogguh! Hoeraa! De rugpijn is weg! En als beloning klappen nu mijn bekken uit elkaar... ik loop helemaal krom... Gijs heeft net Julian naar schoonzus gebracht, ik trok dat niet meer vandaag. Heb net flink zitten huilen van de pijn... (watjuh! ) Ik ga lekker even liggen nu. Vanochtend flink weeën gehad, maar weer afgezakt toen ik opstond. Ga dadelijk, zoals beloofd de fysio bellen voor een afspraak. xxx
@Jannes, opzich wonen me ouders, zusje en schoonouders ook dichtbij maar die zijn niet zo van 't spontaan langskomen en werken zelf ook veel. @Ingeltje, goedzo dat je gaat bellen!!
Even zwaaien vanaf mijn werk! Alles was prima met ukkie! Woog nu 323 gram. Geslacht wilden wij niet weten (nee echt niet, hoort bij de magie van zwanger zijn). Dus dat blijft voor ons en jullie een verrassing tot de geboorte! Het was wel erg beweeglijk dus ze moest wel wat geduld hebben om alles na te kijken. De placenta ligt aan de achterkant, dus vandaar dat ik het zo goed voel! Nu weer aan het werk!
Goedemorgen, @Eva: succes vanmiddag bij het WKZ! Hopelijk kun je E. nog bereiken straks. @Jannes: wat slaapt Isabel al goed zeg, heerlijk. @Ingeltje: goed zo, de fysio bellen. Hier verveel ik me eigenlijk niet snel, ik ben ook graag op mezelf (boekje, rommelen in huis etc). Heb nu al zin in mijn verlof, kan me niet lang genoeg duren. Teun had gisteren maar 1 uurtje op KDV geslapen terwijl hij de laatste dagen/nachten al niet veel geslapen had... dus is niet echt in zijn hum. Snel boos en miepen Dus heb hem even achter de tv gezet en hopelijk slaapt hij dan vanmiddag even bij. Gisteren niet meer naar het tuincentrum geweest. Na ca 3-4 uur poetsen hier in huis kreeg ik hoofdpijn en ben ik gaan liggen. Daarna Teun opgehaald, boodschappen gedaan en eten gekookt. Dus was het ook wel zat. Ik denk dat ik vanmiddag even met Teun ga. De deurenboer is net geweest voor de glasinlood en paneeldeuren (de vorige deurenboer had niets meer van zich laten horen ) en over 2 weken komen ze nu. En ze zijn zelfs 200 euro totaal goedkoper, dus dat is mooi! Kunnen we daar een nieuwe houten lamellen voor het keukenraam voor kopen
@jannes wat een lekker ding!!! @ingeltje goed zo dat je gaat bellen en knuff voor de pijn @hummelke wat fijn dat alles goed was. @eva dikke knuff en succes vanmiddag!!!hopelijk antwoord op al je vragen!! ik blijf eht er ook in hameren dat het niet mag hoor, alles uit de kast trekken maar soms weet julia ineens niet meer wat er ook al weer allemaal niet mocht nou sta ik bij het bloedprikken zie ik ineens dat je niet nuchter mag zijn dus volgene week nieuwe poging, had nog niks gegeten ennnn JULIA HEEFT NET WEER OP DE WC GEPOEPT!!!! ze gaf het zelf aan en een mooi drolleke haha ben super trots, dit gaat de goede kant op!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Missy: nee we weten nu allen nog maar welke ziekte hij heeft, maar nog niet of hij een milde vorm heeft en wat zijn bloedwaardes zijn. Deze aandoening heeft namelijk effect op het aantal witte bloemlichaampjes (dacht ik) en als hij daarvan teveel of te weinig heeft (sorry weet het niet precies meer) kan hij vatbaarder zijn voor infecties e.d. en weten ze meer over zijn reactie op bijen/wespensteken. Ook weten ze dan of er verder onderzoek nodig is. Ook moet hij met deze aandoening jaarlijks op controle blijven komen zodat ze in de gaten kunnen houden hoe de aandoening zich ontwikkelt. Ook blijken de waterpokken en deze aandoening niet zo goed samen te gaan door de vele jeuk en de reactie van de mestcellen. In andere landen worden (belgie bv.) worden kinderen daar tegen ingeënt en ik ben wel benieuwd of dat voor Aimar ook een optie is. Ik ga uit van goed nieuws. Aimar is niet ziek, zwak of misselijk dus zal wel loslopen....(spreekt zichzelf moed in.....)
@Hummelke, super dat alles goed is met ukkie! En wat een gewicht dan nog he 323gram, kun je je niks bij voorstellen als het straks geboren word rond 40 weken! @Sannemart, ow wat raar zeg dat de vorige niets meer van zich had laten horen! Nouja, beter voor jullie want 200 euro is een hoop geld! @Eva, thnx voor de uitleg nu snap ik het (voor zover dat kan hihihi)! Succes vanmiddag! Enne, als je je de komende 3 weken verveeld op de woensdag of zaterdag kunnen we altijd gaan shoppen he!
@ Missy: ik zou graag gaan shoppen maar door de huidige situatie volstrekt inmogelijk Heb zelf hard een spijkerbroek nodig, heb er 2 (jaja...) maar 1 gaat nu kapot. Maar heb dus geen geld en ook het belastinggeld waar we op gerekend hadden, gaat dus op aan voor nu dringerende zaken...
Aimar is jammergenoef na 50 minuten slapen alweer wakker Ik hoop dat hij op de heenweg naar het WKZ dan even slaapt, al is dat maar 20 minuten rijden.....
@Eva, sorry niet zo'n handige vraag. Bedoelde eigenlijk meer dat je gewoon op visite mag komen maar probeerde dat leuk te maken.. Niet zo slim van mij sorry.
nou onze dame houdt me bezig net zegt ze weer poep dus ik denk daag maar ik had me voorgenomen om nu steeds te luisteren, dus we gaan naar de wc komt niks dus ik snel plassen en julia staat dus even zonder luier naast me. staat ze ook te plassen haha xxxxxxxxxxxxxxxx
@anno: zo hee dat gaat goed! @eva: succes vanmiddag meis, hoop dat het allemaal meevalt vanmiddag. @jannes: ja echt frustrerend dat we nog niks weten. We moeten ook Raven ergens brengen om de keuken definitief door te spreken want dat wordt hem niet met haar erbij. En om naar de vloerenboer te gaan enzo.
@Yule, heb trouwens vannacht over jou en Raven gedroomd haha! Jullie kwamen op visite en Raven ging met Mike en onze dochter (!) spelen! Echt super vreemde droom. Want even later was ik in de auto aan het rijden (heb niet eens een rijbewijs in het echt) en kreeg ik weeën en moest ik gaan bevallen!