September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Het was voorspelbaar dat jouw bekken nu pijn zouden doen :D
    *aait Inge over hoofd* Braaf meiske! :p

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Super dat alles goed was!!!!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ehm vraagje.... waarom schrijft iedereen hier alsof bekken meervoud is?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno GO JULIA!!!!

Zo ik moet zo weer weg naar werk. De neuroloog was erg blij met hoe goed mijn moeder vooruit is gegaan op een kleine dosis, vergeleken met andere patienten 8) 8) Omdat hij haar pas over 3 maanden weer gaat zien heeft hij gezegd nu 4 pillen ipv 4. Hij wilt de dosis (mg) niet verhogen omdat zij het al zooo goed doet op dit dosis. Op de moment van het dag dat zij de meest last van heeft me$ot zij ipv 1 maar 2 pillen slikken.
    En zij mocht auto rijden voorlopig. Maar moet wel weer een keer examen afleggen.... we weten dat zij daar niet doorheen komt. ZIj kan wel auto rijden (moest terugrijden van mij) maar is niet zoals toen. En de examenaars zijn streng en mijn moeder kan niet tegen dat soort drukte/stress in de auto. Dus geniet zij zolang het nog kan.
    Wel een verdrietige dag voor mum morgen. Haar enige close vriendin is maandag overleden. Zij had kanker in haar keel nu en zou geopereerd worden en met intuberen is een ader geraakt en is zij overleden :( zo lang gevochten maar nu wel rust. Maar nu heeft zij geen echte vriendinnen meer. Dat vind ik sneu voor haar. Zij was in amerika heel erg sociaal en door de taalbarrier is dat hier altijd erg minimaal geweest..

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hoi meiden!

Hummelke: fijn dat de echo goed was!

Eva: vervelend dat je E nog niet gesproken hebt. Misschien inmiddels wel. Sterkte vanmiddag in het ziekenhuis. Gaat je moeder mee?

Jannes: prachtige foto! Het is echt een heel mooi meisje!

Yule: vervelend zeg, die onzekerheid. Wat zeggen ze als je de aannemer zelf belt?

Ingeltje: goed zo dat je gaat bellen naar de fysio.

Verder weet ik het even niet meer.

Isis is een beetje ziek. Had 38.1 vanmorgen en wilde alleen maar bij ons zijn, maar ook dat was eigenlijk niet goed. Zielig! Ligt zonder broodje op bed, wilde helemaal niks hebben. Zal wel weer lang slapen denk ik.
    Ik denk trouwens ook dat haar hoektanden doorkomen, dus heb maar Dentinox gesmeerd.

Isis is trouwens heel erg in de papafase nu. Ze wil door papa naar bed gebracht worden, als ik het doe (we geven er niet aan toe) is het brullen, ze wil bij papa blijven ipv met mij mee boodschappen doen (wat ze normaal heel leuk vindt). Ik weet dat het erbij hoort en dat bijna alle meisjes dit hebben, maar leuk vind ik het niet... :(.
    Ik vermoed dat het ook komt omdat ik wat consequenter en strenger ben dan A en ik heb minder geduld dus zet gewoon door als ze bijvoorbeeld huilt tijdens het verschonen. A gaat dan eindeloos troosten, wachten en haar op haar gemak stellen. Ik denk dan : snel maar, dan zijn we er ook snel vanaf.

Nouja, zal wel weer over gaan... Of niet... Ik hoop het wel!

Groetjes Azeb

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    meervoud? :( Ik weet niet anders dan dat het bekken wordt genoemd. Mijn fysio zei ook altijd bekken :(

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

1 bek, 2 bekken? :D *runs and hides*

Niet iedereen trouwens, als ik bekken gebruik zal het in het enkelvoud zijn. Behalve als ik het over bekken van verschillende eenden oid heb. Maar het lichaamsdeel is wel degelijk enkelvoud. Soit. Ik zie wel raardere dingen voorbijkomen op taalkundig gebied
    :p

@hummelke: Fijn dat alles goed was!

Zo, nu maar mentaal voorbereiden op de cursus van vanmiddag. Had gedacht dat het pas na tweeën was, maar begint al om één uur. Hoop dat het niet de hele middag duurt, want dan kan je me opvegen :(

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemiddag meiden,

hier net lekker visje gegeten.

jannes wat een lieve foto van Isabel

*pauze tussendoor, poept er 1 in broek (luier)*

ben ik weer :D

ingeltje, yeah pijn is weg. en goed zo dat je gaat bellen!

hummelke, mooi dat alles goed is. En een verassing is toch ook leuk :D
    kunnen we ok moeilijker een naam raden :p

Boodschappen gedaan, zonder boodschappen kanp he :p
    alles gepakt en op de band gelegt bij de kassen vrouw voor me was aan pinnen viel de stroom uit :(
    moesten allemaal blijven staan, je mocht pas weg als de tassen gecontroleerd zijn (wegens diefstal alarm werkt nu dus neit). Pff wat een gedoe en kyani die vervelend was die was moe en had honger...
    na 30min eindelijk gecontroleerd (had geen tas , dus waaorm ikmoest wachten :()
    eenmaal buiten in de auto staat het hele parkeer terrein in de file pfff. Weer geparkeerd en rochting de stad gelopen met kyani haha en daar een broodje gehaald en weer terug naar de auto (heb er 2 uur over gedaan om weer weg te komen!
    Was erg balen...

Vrolijke kyani:

9. @parr he bah wat vervelend voor je mum knuffs

julia ligt erin en ik heb de klusjes al klaar dus nu lekker bakje thee
    net chago mannetje aan de foon, heb gezegd dat hij wat vrolijker thuis moet komen, hopelijk helpt het

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    het bekken
    de bekkens

dus 'mijn bekken doet pijn' en niet 'mijn bekken doen pijn' (dan is het net of je pijn aan je monden hebt :D )

@irisb: nee idd niet iedereen maar ik zie het wel heel vaak voorbij komen, vraag me af of het elders anders genoemd wordt??? En als zelfs Ingeltje het gaat zeggen dan ga ik aan mezelf twijfelen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo Levi ligt op bed
    Leuk gespeeld met Raven. Heerlijk stel samen.
    Levi heeft ook voor het eerst een bloedsinasappel op, viel goed in de smaak

Jannes, schattige foto. Lekker zeg zulke nachten

Eva, heb je E al gesproken ?

Inge, minder van die pijn. goed dat je de fysio gaat bellen ! wie weet wat voor wonderen die verricht.

Hummelke. gelukkig alles goed met ukkie.

Anno, goed van Julia !

Parr, goed nieuws dat je moeder vooruit gaat en op een lage dosis medicijnen ! Idd wel heel sneu dat ze nu haar goede vriendin kwijt is :( Voor haar vriendin waarschijnlijk wel beter. Lijkt me idd wel moeilijk om weer veel nieuwe contacten op te doen als je de taal niet goed spreekt.

Bek/bekken Als je schrijft, ik heb last van mijn bek, denkt toch iedereen aan kiespijn ?!
    Edit. zie dat ik gelijk gepost heb met Yule haar uitleg

Queen, wat een gedoe zeg in de winkel. Leuke foto van Kyani

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: aggos Isis ziek, dikke beterschapsknuffel! Dat papa-gedoe is hier een beetje, maar J. is veel thuis dus het wisselt een beetje af tussen ons.

@parr: wat fijn dat jouw moeder zo goed op de medicatie reageert! Super, dat scheelt ook weer bijwerkingen.

@kaatje: was gezellig, Levi is een heerlijk mannetje!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Iemand een ideetje wat ik kan gaan doen met een dreinerig kind vanmiddag?
    Nu slaapt ze nog maar ik heb nergens zin in en het is zo koud buiten. Blegh.

Moet nodig de zolder opruimen en uitzoeken maar geen zin.
    Doel voor vandaag: was opvouwen en alle zooi/dozen op 1 zolderhelft zetten. (doelen nooit te hoog stellen :D )

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ga je met haar naar Wiebel Biebel. is het warm en droog. jij kan een bakkie doen terwijl Raven overal op klimt en dan daarna samen van de glijbaan ;)

Of toch de zolder gaan opruimen en uitzoeken en Raven laten helpen ( opruimen moet je toch )

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm klinkt beide als een goed idee.
    Wiebel Biebel zit toch ook bij de zegerplas?

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
  17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Een linker en een rechter bek :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is nou jammer :(
    Dan wordt het toch de zolder

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo opa en oma zijn weer weg. Oma heeft Isabel lekker in bad gedaan. Ook meteen een logeerpartij voor de twee dametjes gepland, want S. en ik willen shoppen en eens lekker uit eten. Helaas hebben ze pas in het weekend van Pinksteren tijd, maar ja... lekker vooruitzicht.

@Azeb: o hier is het de mama-fase en ik word er soms helemaal simpel van "mama mama mama mama mama mama". Kan wel merken dat ik verlof heb en haar dus veel zie.

@Queen: lekker dan, zo in de supermarkt.

@Kaatje: leuk dat Raven en Levi zo leuk samen spelen.

Deel Deze Pagina