ja klopt, heb ze okop hyves staan, zijn namelijk paar mensen die niet willengeloven dat kyani en ik 1 gezicht zijn foto in bed van mij is trouwens okmet precies 20maanden gemaakt (wat kyani nu is)
dat dekentje weet je da tik dat nu ook gebruik heb heir in de kast liggen ligt ok 1x per maand voor weekje op kyani der bedje
Ja ik vind ook goed dat ze op mij lijkt *duikt ff baby boeken van moeder in kijken hoe zij eruit zag *
haha dat is leuk om te zien queen maar ze lijkt echt veel op jou hmmm het blifjt hier maar regenen en wilde net vanmiddag even moederdagkado kopen voor smoeder. geen idee wat ik moet gaan doen zo als julia wakker wordt xxxxxxxxxxxxxxxxx
Azeb: heh jakkes.. dat is inderdaad niet leuk als kindjes helemaal aan de ander hangen hetisunfase.. zeggen we dan maar KNUF! Hier is het ook meer 'mama', maar logisch omdat ik veel thuis ben en Julian toch wel voelt dat er iets staat te gebeuren. Oh en twitter: ik heb al 10 keer op 'accept' geklikt maar het werkt niet :x raar hè? Bij Parr ging het wel. Ik zal zo nog eens een keer proberen. Parr: goed nieuws van je mammie, maar wel heel rot dat ze straks niet meer auto kan rijden Jannes: wat een prachtfoto! Anno: wat een knapperd, die Julia! Queen: wat achterlijk dat je daar zo lang hebt moeten wachten zeg.. ze kunnen toch rekening houden dat kinderen dat niet volhouden... waat!! je had niet eens een tas?! Ik was weggelopen denk ik.. pfff Aaaah wat zijn slapende kindjes toch lief! *zwijmel* Wow ben jij dat! Ik dacht al: die kleertjes vind ik helemaal niks voor Queen hhaah!! Yule: haha flinke doelstelling inderdaad, maar je had ook op de bank kunnen gaan zitten met een kop thee, dus van mij: BRAVO! Dreinerig kind: gewoon wegbrengen naar tante Kaatje Kaatje: klinkt gezellig! Hummelke: goed nieuws!! Pisum: ben waarschijnlijk al te laat, maar have fun! Wupje: heh wat een rotnacht maar wat een leuk weekend in het vooruitzicht! Veel plezier!
ingeltje, hihi ja dat was ik op dezelfde leeftijd als kyani nou dat behang dan ook neit mijn smaak ja ik vond ook belachelijk, ach ja maarjemeot wel he stond ok overal politie meteen die zitten ernaast.
Raven en Levi vermaken zich prima samen,maar of ik het red om met 2 kinderen boodschappen te doen Zit al 2 dagen zonder melk in huis dus moet straks echt naar de winkel.
Zowww, ik dacht echt even van huh heeft Kyani andere kamer. Maar zag toch aan de kwaliteit vd foto dat 't ouder was en dus moest jij t wel zijn. Maar echt prachtig om te zien hoe zij op jou lijkt! Ik heb jammer genoeg niet veel foto's van mijzelf van vroeger, mijn moeder was niet van de albums en dus liggen overal door hun huis foto's en geen volgorde erin ofzo! Dus weet niet waar ik zou moeten zoeken..
jannes ik ben het ook zelf missy leuk he . Albums heb er heir 3 waarvan 1 tot een jaar en de andere 2 alles door elkaar
Zooo na wat geslaap en ge-lig in bed gaat het weer iets beter. De pijn is wat minder heftig. Probeer regelmatig ff stukje te lopen in huis. Heb me aangemeld bij fysio en wordt teruggebeld binnen een werkdag. Hoop dat ze iets kunnen doen!
Oh wat ben ik blij dat julian vandaag naar schoonzus kon.. ze hebben volgens mij al hun plannen voor me opzij gezet.. superlief! Gijs wou wel vrij nemen, maar szus en zwager waren allebei al vrij. Nou is szus met de 2 meiden op stap en zwager past op julian en zoonlief... echt fijn!
Ik zit nu afleveringen van Tienermoeders terug te kijken. Heb zin om die Tamara een schop onder haal hol te verkopen. 4 maanden zwanger, astma ( met medicijnen ) en maar lekker door roken