Steen, leuke foto's ! Jannes, Sumera haar ouders kwamen als verrassing uit Madrid. Hadden elkaar een paar maanden niet gezien
sumera's ouders kwamen op twee lege stoelen te zitten naast haar vriend. Die had ze al een paar maanden niet gezien. Haar ouders en zij zelf (en half Nederland) schoot vol. Ik vond Bad Boyz er strak uit zien, maar zingen was niet geweldig.
Anders kletsen jullie alles over de Xfactor even in het groen hahaha dan kan ik morgen makkelijker scrollen Ik kom nog wel ff aanwaaien vanavond, ga eerst ff weer plat liggen. Julian had het geweldig gehad en was super vrolijk toen hij thuis kwam. Die 2 dagen met mama thuis waren voor hem ook niet leuk.. hijkon zich nu lekker vermaken daar! xxx
@steen wat een heerlijke knappe meid en leuke foto's!!! ga ff spelletje doen en kruip vroeg mijn bedje in, morgen komt nichtje spelen en logeren dus ben morgenavond doodop denk ik haha xxxxxxxxxxxxxxx
in het groen? Das irritant, moet ik steeds die code typen of niet via snel reageren.... Is erg irritant met die kleine toetsjes op mijn mobiel... Je kunt ook gewoon mee gaan kijken
Gewoon lekker zwart schrijven hoor ! Goede dagbesteding voor Inge morgen. Anders komt ze de dag ook niet door
oh zie dat kaatje het heel braaf doet... Wat is de code die ervoor moet en erna? Krijg het niet voor elkaar door te klikken, heb te dikke vingers.