Okee net uit mijn werk, gegeten en zit nu klaar voor Xfaktor. Vond de Bad Boys een slechte MJimitatie Sumera is een schatje, hoop dat ze nog wel kan zingen na die emoties.
Ik ben die Bad Boys een beetje beu. Leuk dat dansen en die acts, maar echt zingen kunnen ze niet. En Danielle vind ik nu niet eens zo slecht.
Een vriendin van mij vroeg trouwens deze week of we Stacy niet eens weg konden SMS-en. Vind haar ook niet zo sympathiek.
Danielle, tja, het begon kabbelend en saai, werd later wel wat beter. Ik ben het met Gordon eens over de keuze van de liedjes. Zij moet lekker vol erin kunnen knallen, met flinke uithalen, die strot open kunnen gooien.
Ik ben aan haar gewend geraakt, aan Stacey. Nu vind ik haar zelfs een soort van schattig, zeker met die oortjes
ja van mij mag ze echt weg. Bad Boys ben ik ook wel klaar mee idd. Altijd een beetje hetzelfde he. Hihi die film van de Dolly Dots heb ik gezien, ik was megafan van de Dolly Dots destijds (al playbackte ik altijd Patty Zomer). Yes nu Jaap!
prachtig weer van Jaap, wat een mooi nummer is dat ook. Hihi dat witte enorme spandoek achterin is van Coen en Sander van 3fm. Ik zie ze zelf niet zitten.
Hahaha Kaatje, ja inderdaad, fuck die stage hahaha! Zooo'n mooi liedje, ook, 1 van mijn favo's. 1000 x beter dan Marco Kippenvel, echt.
Ja daar kan ik dan weer helemaal bij zwijmelen. Hou ook echt van dingen als All you need is love ect. Ferry kijkt me dan met een schuin oog aan en legt een handoek onder de tv