Meiden, ik ga slapen. Morgen Aimar voor het eerst op het KDV proberen te laten slapen zonder speen. Ik geef 'm voor de zekerheid wel mee maar zal wel aangeven dat ik hoop dat ze even doorzetten. Het gaat hier namelijk het weekend al dag en nacht goed, hij jammert iets langer voordat hij in slaap valt maar that's it. Als het zo goed blijft gaan, heb ik dus 2 nog in de verpakking zittende 18+ spenen van difrax te koop Wie wil???? Trusten allemaal!
Steen en Queen, prima ! Zal Nikky even mailen om te vragen hoe groot probleem het is als het er een paar meer of minder zijn.
Zo kraamfeest is weer achter derug. De buit: 4setjes kleding vvv bon 2 hemabonnen geld pluchen vrachtwagen miniluiertaartje Ik had nog een vraagje: Ik heb 2 ontzettend leuke fotos van de meiden die wil ik graag op canvas af laten drukken. Maar de achtergrond is niet mooi (je ziet bij 1 de vensterbank en bij de ander een arm) wil iemand die 2 foto's voor mij bewerken???
Kaatje, t was wel aardig... Heb de hele middag Luca bewaakt. Luca had even bij mn 2 schoonzusjes gezeten. Moest even naar de wc toen ik terug kwam zat hij bij 1 van gw zn tantes. ik "mag ik hem, ik wil hem graag in zijn reiswieg leggen" zij: "ja maar hij slaapt net" ik: "ja maar ik heb liever dat hij in zijn reiswieg ligt. Hij heeft nu genoeg op schoot gezeten." zij: "maar hij slaapt zo lekker" ik: "hij slaapt ook lekker in zijn reiswieg. Ik heb liever dat hij daar ligt. Dus wil je hem nu teruggeven? Hij heeft genoeg prikkels gehad en dat is niet goed voor hem." Diepe zucht van haar maar ze gaf hem...
Goedzo ! wat zijn mensen soms toch irritant Hebben jullie dit gelezen ? Hond bijt baby dood in Duitsland | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
JA echt verschrikkelijk. Het kunnen zulke lieve honden zijn maar het blijven wilde dieren, zeker husky's, rotweilers en herders. Wij waren bij vrienden vanavond met een witte herder, heel lief beest, maar ze laten hem nooit alleen met hun tweeling van 3 jaar en waren ook heel alert als Raven bij hem in de buurt kwam. Gewoon uit voorzorg én om die hond te laten weten dat hij toch echt onder de kinderen staat - roedeltechnisch.
Het zijn en blijven honden. Nu is Taco een schat van een beest. Pikt ook alles van Levi ( klimt over hem heen, gaat op hem zitten ect ) maar zal ze altijd in de gaten blijven houden. Mijn zwager heeft een rottweiler ,en als die dus in de kamer is zit Levi bij mij op schoot en komt daar mooi niet vanaf.
Zwaaaaaaaiii!! Terug van een megavermoeiend weekend. Maar was best leuk, Jill heeft 2 dagen buiten geleefd, ze zag eruit! Als ik foto's heb, kom ik spammen, nu naar bed <gaaaaaaaaaap>
Dat was toch een tijdje geleden al op de radio? ***wordt er meteen weer aan herinnerd dat de draagdoek nog steeds niet binnen is***
*gaap* lag om 10 uur in bed lekker vroeg naar bed dacht ik na het drukke en late weekeind helaas denkt robin hier anders over die loopt al vanaf half 11 te spoken nu inmiddels maar beneden gaan zitten zo nog maar eens proberen in bed te leggen en hopen dat ie dan gaat slapen en niet weer gaat liggen roepen.