haha mijn belangrijkste hobby is eten. Hahahaha Vind het niet geweldig. Oef gaat het tekstueel ook niet helemaal goed.
Nou Donny was niet zo goed. Valse noten en tekst vergeten. Ben het wel met de jury eens dat we Donny wel geloven onderhand.
Die kleding van Stacey is idd wel heel erg. Lijkt een beetje op een groene tutu ( ja die uit Freesia haar banner ) maar dan opgetrokken tot aan haar oksels
ja ik ben ook wel klaar met Dony. Vind Gordon en Eric altijd zo heerlijk venijnig. Hahaha smurfenpakje!!!
Heey Dames! @Kaatje: Jij hebt ook altijd door als ik er op zit Hier gaat alles super. Meiden doen het goed. Gizem is een echte peuterpuber. Na een tijd slecht groente gegeten te hebben doet ze dat weer als van ouds.... wat die meid allemaal naar binnen werkt..niet normaal...en waar de kilo's blijven..geen idee.... laten we het maar op super actief houden haha.... Ze woog vorige maand bij het Cb 9,5 kg en was 79 cm lang.... Met Yeliz gaat het ook goed...al weer 3 maanden geweest. Ze rolt bijna van haar rug op haar buik en wil zich iedere keer al in zitstand trekken. Ze woog vorige week 5,3 kg en was 57 cm lang. Het zijn allebei slaapkoppies. Giz slaapt tegenwoordig van 19.00 tot 07.00/08.00... en Yeliz van 20.00 tot 07.00/08.00 uur (echt doorslapen sinds een paar dagen dus soms zelfs geen nachtvoeding meer!!) En hebben jullie nog nieuwtjes hier???
Jale, ik hou alles in de gaten Wat is Gizem een heerlijk klein poppetje zeg. Fijn dat alles goed gaat met Jeliz. Lekker zeg dat ze zo goed slapen. Voor de belangrijkste nieuwsjes moet je echt even op het andere forum kijken ivm meelezers ect
steen wat een mooie meid is femke toch en die ogen echt mooi! jale, wat super dat zo goed gaat met jou meiden. heerlijk zeg de nacht door.
sluit af voro vandaag gaat alleen over programma's die ik neit kijk morgenochtend bij buurvrouwtje op bezoek die op knappen staat even buurten hoe het gaat
Die opmerking van Gordon over die vent die de lampen ging vervangen...hahaha... Vond haar ook niet op haar best hoor...