@Lola, soms is t handiger om wel te bieden. Soms staan ze namelijk onder een ander e-mailadres hier geregistreerd en lezen ze die mail nooit die ze opgeven als mailadres waar jij op kunt reageren. Terwijl de biedingen wel naar het goede emailadres gaan. Ik heb al paar keren gehad dat ze niet reageerden op mails, maar wel als ik bood. Ik duik mijn bedje in! Slaap lekker!
K*T......moet de deur nog uit om onze container aan de straat te zetten....grgrgrgr normaal doet E. dat altijd....
misschien moeten we volgende week even een apart topic maken op het andere forum voor xfactor. Dan heeft de rest er geen last van....
@ Missy: jahoor hier wel. Normaal komen ze op woensdag maar vanwege 5 mei komen ze nu morgenochtend. Ja goed idee om een apart X-factor topic te maken denk ik
@ Kaatje: dat kan natuurlijk altijd wel maar je kunt tegenwoordig echt voor noppes een ticket krijgen naar/van Madrid-Amsterdam....maarja goed, kan natuurlijk niet alles voor hen invullen maar zou het bijzonderder vinden als er een ouder uit een Derde Wereldland zou zijn gekomen via X-factor...
Zo ik kom nog maar even gauw aanwippen voordat ik morgen weer een heel relaas X factor moet lezen Het was gezellig met de meiden, ze zijn net weg. Ze waren op tijd dus Kyano heeft nog lekker een half uurtje met ze geflirt. Heerlijk toch dat de kids op zo'n momenten dan op hun opperbest zijn. Hij heeft gezellig Bumba boekje met mijn vriendin gelezen, Bert en Ernie gekeken en lekker verteld Om 20 uur ging hij pas slapen, maar wel leuk voor een keertje. Wij hebben met een half oog Xfactor gekeken dus kan niet echt mee praten. Eva hmm jammer dat jullie niet veel wijzer zijn geworden vandaag. Steen gezellig samen naar de kapper! Leuk dat Femke het zo interessant vond bij de tandarts, Kyano was de afgelopen keer erg bang. Mooie fotos en gave boot! Wat een hoop kindjes eigenlijk al die hier op het potje plassen! Ik vergeet nog steeds om zon ding te kopen dus tsja dan kom ik nog niet heel ver Jannes oef lastige Sara dus vanavond. Stacey vind ik af en toe ook een beetje te Ha ha Eva die opmerking maakte wij hier ook met de meiden, net alsof je vanuit Madrid zo moeilijk over kunt komen. Ok er kunnen natuurlijk omstandigheden zijn maar op zich moet het toch te doen zijn. Jale ow wat lekker dat de meiden zo heerlijk slapen! Mooie foto!
ach weet je, misschien hebben ze helemaal niet zo'n geweldige band... Ze begroette ze ook niet heel uitbundig vond ik.
Wupje, fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Ik ga lekker naar bed toe, morgen om 6 uur er weer uit. Moet werken....slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen tot morgenavond!
Zo even een nieuwe index voor de site gemaakt. Best gezellig weer al zeg ik het zelf Erika Truste Wupje !