Zat er op te wachten. Niets mis mee hoor,maar past gewoon totaal niet bij me Heb nu een spijkerrokje aan, is best leuk. maar dan met zo'n zwart polo shirtje erboven. Heb het geprobeerd op te leuken met een groen shirtje er onder, een ketting en armbanden. scheelt dat het donker is daar
@ Jannes: lijkt mij idd ook wel fijn om in ieder geval Sara en Isabel een klein beetje op elkaar af te kunnen stemmen. @ Kaatje: hihi jij eruit zien als en hockeymuts: FOTO????? @ Sannemart: in Amersfoort zit op de hoek van de Zuidsingel (dacht ik) in de stad een heel leuk zwangerschapsmode-winkel, het heet iets van Belly....nog wat Ben je daar al geweest?
Helaas ga echt geen foto maken nu. Zal vanavond vast wel door de buurman/dj op de foto gezet worden Ga nog ff tanden poetsen ect. Zie jullie morgen weer !
Vraagje: als jullie naar deze site gaan, zien jullie dan de foto's? Schoenen | Jongens | Maat 22 | BRANDOS.nl
Kaatje, hahaha hockymuts, foto!!!! Sannemart, wat een knapperd is Teun toch, die ogen <zwijmel> En wat een droppie op de echofoto, lieff!! Queen, heerlijke foto van Kyani, vrolijk moppie. Ingeltje, ik kan me daar echt niks bij voorstellen, een kind wat niet gewoon met de pot mee-eet en ongeprakt. En gewoon brood met korsten. Heeft natuurlijk niks te maken met een compleet gebit ook, weet jij ook wel Fijn dat je pijn minder wordt!
@ Sannemart: ik ben vanaf dinsdag na mijn werk tot donderdagavond of vrijdagochtend bij mijn ouders. De rest van de week thuis, al vind ik het wel saai alleen thuis dus ben ik overdags ook nog wel eens daar te vinden @ Freesia en Ingeltje: Aimar eet wel gewoon stukjes maar ik merk dat wanneer het losse dingen zijn (bv. krieltjes met sperziebonen) dat hij beduidend veel minder eet dan wanneer het een eenpansgerecht is (bijv. nasi of macaroni). Brood eet hij altijd met korstjes (ook nevernooit zonder korstjes gegeven) maar hij eet altijd eerst de stukjes zonder korst op, probeert soms of hij dan al een nieuwe boterham krijgt, maar eet al snel de stukjes met korst op omdat hij weet dat hij het toch niet voor elkaar krijgt Aimar is trouwens de laatste tijd erg vermoeiend met eten en drinken. Soms is hij zo baldadig dat hij expres zijn bordje omkiepert of zijn beker omgooit :x Ik vind het dus echt niet grappig als hij dat doet, maar zowel boos worden als negeren helpt niet. Meneertje vindt het zelf enorm grappig en blijft maar zitten lachen :x
@ Freesia: ik, een schoenentic?????? Hahahaha, maar ik baal dus want ik zie geen afbeeldingen...alleen maar rode kruisjes Ik ben vast aan het kijken voor schoentjes met een hardere zool. Die wil ik in juni kopen, net voor de bruiloft. Kan hij ze eerst een beetje inlopen maar dan zijn ze wel nog netjes. Hij loopt dan al ruim 2,5 maand. Best knap toch voor iemand zoals ik, dat Aimar maar 1 paar schoenen heeft??? (of zou dat aan de staat van mijn bankrekening liggen???) @ Sannemart: oh ok Ik heb daar in mijn zwangerschap ook echt een heerlijke linnen broek en een superleuk jurkje/tuniekje weten te scoren.
meiden ik ga off, morgen weer een dagje werken! Welterusten allemaal en een hele fijne moederdag gewenst! xxx
Euh... toen ik zojuist de knutselwerkjes op de dozen ging plakken, zag ik dat het gaan Merci, maar Milka was...
Ik ga slapen...morgen eerst een pyjama-ochtend met Aimar en na zijn slaapje ga ik richting mijn ouders voor moederdag. Moet alleen wel erg omrijden aangezien die wielrenners (Giro d'Italia) dwars door Soest rijden en dus de weg tussen Soest en Soesterberg is afgesloten.....Slaap lekker allemaal!
Dit is een 12-wekenecho van Emma. Als het uitwendig geslacht in een hoek van minder dan 30 graden ten opzichte van de ruggegraat staat, is het een meisje. Bij Emma klopte dit dus. Op de echo van Sannemart staat ook zo'n wit 'iets' (en dan heb ik het niet over de beentjes). En dat 'iets' staat ook in een hoek van minder dan 30 graden...