September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hey meiden!

Sannemart: wat een prachtige echo en foto van Teun!

Ingeltje: fijn dat je pijn gezakt is.

Kaatje: bah wat een rotstreek van Ferry. Veel plezier met bezatten :)

hier alles goed. We zijn naar Alice in Wonderland geweest. Vond hem mooi gemaakt maar verhaal niet heel bijzonder.
    Zitten nu naar The Invention of Lying te kijken. Best geinig! Ben benieuwd of ik nog iets krijg morgen voor moederdag. A wilde iets met de fotocamera doen met Isis maar liet er iets over vallen dat het nog niet helemaal gelukt was. Ze zijn wel samen weg geweest vanmiddag. Ben benieuwd.

Fijne avond meiden!

Liefs Azeb

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zeg dan dat het een turkse pizza is ;):p ne eik niet, maar jij wel toen ik er wel was 8)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik zag ook het wit iets maar ik dacht jij weet er vast raad mee :D

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen heerlijke foto!

@kaatje ook super mooie foto's!

@sannemart mooie foto's! Ik denk om het geslacht te bepalen moet je net zo'n echo hebben als lola toen *edit* Lola has spoken 8) en heb bedie vergeleken en lijkt idd alsof het 30 graden wijst!

@eva dikke knuffs!

Het was heel gezellig met mijn broertje en GF 8) lekker gekletst en gelachen :D

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Lola: gelijk de echo van Teun erbij gezocht en die heeft dat idd niet. Maar de uitsnede daarvan is ook iets anders dus ook weer moeilijk te vergelijken.
    Dus wie weet is het een meisje nu, zou wel heel leuk zijn (een jongen natuurlijk ook) :D Als ik de 20 weken echo heb gehad dan zullen we zien of je gelijk had.

@Eva: wij gaan morgen ook de Giro kijken want die komt echt lettelijk langs het huis van mijn ouders (wonen aan de dijk bij de sluizen van Wijk). Hoop ook dat we nog makkelijk naar Wijk kunnen komen want eerst een verjaardag daar.

@Kaatje: heb je nog een leuke avond gehad?

Gisteravond was Teun van slag. Eerst heeft hij lopen jammeren tot 20.15 uur (half 8 lag hij erin). Toen ben ik weer naar hem toe gegaan en nogmaals uitgelegd dat de dag echt was afgelopen ect. half 9 sliep hij toen. Om weer gillend wakker te worden om 21.45 uur. Hij bleek een poepbroek te hebben en was overstuur. Dus heeft een uurtje bij ons gelegen en leek wel helemaal slaapdronken.
    Daarna is hij zonder mopperen weer in zijn eigen bedje gaan liggen. Ik hoor hem net wakker worden... ga hem pakken.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad, Aimar was om 0:00 en 6:00 wakker maar viel beide keren zelf weer in slaap. Wel lijkt hij last van oorpijn te hebben, zit telkens te miepen en pakt zijn linkeroor vast. Sowieso heeft hij een beetje een kort lontje.....even kijken hoe het verder gaat, anders geef ik hem straks een paracetamol tegen de pijn.

Oja ik had gisteren regenlaarsjes gekocht voor Aimar (bij de scapino). Hij vindt ze erg mooi, wil ze graag aan totdat hij moet lopen. Dat vindt hij eng, wil dan per sé een handje, loopt als Klein Duimpje in de laarzen van de reus (tilt zijn benen megahoog op en zwenkt uit :D) en na 10 stappen wil hij ze weer uit.....Naja gewoon door blijven oefenen, want ik vind het wel handig voor in het bos en als het regent.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    goeiemorgen!

Zo, ontbijtje op bed gehad met een cadeautje: tijdschrift Delicious. Jummie! En ik krijg nog iets wat Isis nog moet afmaken ;).
    Eva: Isis had dat eerst ook met haar laarsjes, toen ze nog niet zo lang liep. Maar nu gaat het prima.

Oke, ik duik maar even onder de douche!

Fijne moederdag allemaal lieve mama's!

Liefs
    Azeb

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oja het is moederdag.........ik heb niet eens wat van Aimar gekregen, die is het vast glad vergeten ;)

Fijne moederdag allemaal!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Om 02.15 uur thuis, 02.30 in bed en om 8.00 uur weer wakker van Levi.
    Wachten nu op smoeder en dan naar sealife, Leuke avond gehad !

Fijne moederdag meiden

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Steen, wow wat een mooie meid is Femke!

Jale, fijn dat het goed gaat met de meiden en voor jullie lekker dat ze zo goed slapen!

Groen: dank dames voor het schrijven in groen, scrollt wat makkelijker ;)

Ingeltje, knuffel!

Lola, en hoe was het bij de keukenboer?

Yule, hier ook een stuntelaar, je hoort wel eens dat ze dat meer doen als ze ineens flink aan het groeien zijn...

Kaatje, ik zou echt pissig zijn!

Sannemart, mooie echo!

Eva, Ilse vindt haar laarzen ook prachtig, maar doet ze ook nog steeds vrij snel weer uit...

Fijne moederdag! Hier iets geknutseld van het kdv, erg schattig.

Gisteren naar svader geweest, kwam onverwacht nog ander bezoek langs,erg gezellig. Maar helaas wel pas 21.30 toen we wegreden, ilse was nog steeds wakker! Vandaag dus rustig aan!

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje: fijn dat je avondje uit toch leuk was. Is dat ondanks of dankzij Ferry?

Hihi Eva, schandalig dat Aimar het vergeten is ;). Hij maakt het vast goed als E weer terug is. Nog iets gehoord?

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen lieve mama's! Allemaal een fijne mamadag!
    Hier heb ik van Julian een klein houten bloemetje gekregen, beschilderd. Papa was het een beetje vergeten omdat hij gisteren bijna 5 uur met de wc bezig was geweest. Ik zei al dat het gemaakte toilet an sich voor mij al een moederdagcadeau was, ben zo blij dat ik niet meer de trap af hoef te strompelen met die pijn!

Qua pijn gaat het goed, blijft een beetje hangen, heb er last van, maar niet meer zo erg.
    Het slapen 's nachts nog steeds beroerd, ik heb de eerste uren echt last van iets dat afknelt, weet niet wat...

13. Hallo meiden,

Ik werd om tien over acht wakker gemaakt (hoezo, mama mag uitslapen op Moederdag...;)) door een enthousiaste Jasmijn die al vanaf half zeven niet meer te houden was geweest en popelde om mama haar zelf geknutselde kadootje te geven (dat ik meteen weer terug moest geven, omdat zij het open wilde maken... :)) met bijbehorend ontbijtje.

Beide kids hadden een klein canvas schilderijtje gemaakt op het kdv met hun foto erin. Bij Emma stonden - hoe origineel ;) - haar handjes er op en Jasmijn had op het hare een heleboel zonnetjes getekend. Van papa kreeg ik een bos bloemen, die had mijn hint over de dvd 'Komt een vrouw bij de dokter' dus niet begrepen... ;)

Beide meisjes waren vandaag dus ook vroeg toe aan hun middagslaapje, dus die liggen er inmiddels al weer ruim een half uur in. Komt eigenlijk wel goed uit, want dan kunnen we beide oma's (en opa in dit geval...) achter elkaar bezoeken. Meestal doen we namelijk één bezoekje vóór en één bezoekje ná het middagslaapje...

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

hier al lekekr op de braderie/rommelmarkt geweest.
    Is echt neit meer zoals het was zo rustig.
    Kyani ne tin bed gegooit pff na rotnacht (lees van 7uur bezig geweest om kyani aan het slapen te krijgen tot kwart voor 12!)is ze weer zo dus laat der maar ff lekker huilenin der bed en slapen.
    Hopelijk zijn die rot tanden er eens snel door.

kaatje mooi dat je het leuk heb gehad evengoed.

moederdag, pff was dat :p gebeurt hier nooit wat op die dag...
    plannen verder vandaag niets. Geen zin om ergensheen te gaan met een hangerige en huilende kyani die niets goed vind.

ben benieuwd hoe het morgen met de bruiloft gaat (vast ook op brullen zetten..)
    dus morgen korte bruiloft voor mij denk ik...

15. @Ingeltje: Fijn dat je pijn ook vandaag wat minder is. Jammer dat je weer zo slecht hebt geslapen. Dat was trouwens bij mij de bottleneck: na 2 maanden slechts 2 uur slaap per nacht, kon je me opvegen en stuurde de verloskundige me door naar de gynaecoloog (die me meteen de dag erna inleidde...)
    Ik hoop dus héél hard dat jij toch weer wat beter gaat slapen de komende dagen!

@Hummelke: Ik ben gisteren bij Kvik geweest, wist helemaal niet dat die een filiaal in de buurt hadden. Die hebben een mooi greeploos design wat stukken minder prijzig is dat bij de gewone keukenboer. Ik heb gisteren de prijs van de kasten laten uitrekenen en vrijdag gaan Roy en ik samen nog even terug. De kids zijn dan 's morgens naar het kdv en wij hebben om 9.00 uur eerst een afspraak met de hypotheekadviseur, dus kan dit er mooi even achteraan. Zijn namelijk allebei geen dingen waar je twee kids (waarvan één weglopertje...) bij kunt gebruiken.

@Kaatje: Super dat je gisteren toch nog een leuke avond hebt gehad! Veel plezier in Sea Life...

@Eva: Best rot om moederdag in je eentje te vieren. Wordt het in de Dominicaanse Republiek ook gevierd? Want dan is het voor Edu's oma natuurlijk dubbel fijn dat ze haar dochter en haar kleinzoon op bezoek krijgt. En deze zijn voor jou...

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: ze vieren wel moederdag maar volgens mij is dat pas eind mei ergens. Ik zal het E. vanavond aan de telefoon eens vragen. Bedankt voor de mooie bloemen :)

@ Queen: organiseert je vader dan ook niks samen met je vader? Wat jammer :( Maar ik ken het hoor, E. is ook niet zo creatief met moederdag enzo. Maar vorig jaar had hij toch een klein kadootjes gekocht.

Nou om 10:15 sliep Aimar weer. Nog geen zetpil gegeven maar hij leek wel lichte verhoging te hebben. Als hij straks wakker is even lekker lunchen en kijken hoe het gaat. Ik hoop wel dat hij vanmiddag bij mijn ouders nog even gaat slapen want anders kan je hem om 18:00 opvegen ben ik bang...dan gaat hij altijd zo klooien met eten...;)

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, nee mijn paps organiseerd ook neit samen met kyani (neem aan dat je dat bedoeld ;))
    Ach de meeste feestdagen zijn hier altijd enorm saai!

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen allerliefste medemama's!

Ik zal het maar meteen zeggen: ik ben de gelukkigste moeder op aarde :D Kreeg gisteren al een bos rozen van A. Dacht eigenlijk dat hij verder vergeten was iets te doen voor moederdag :)
    Komt hij vanmorgen met Jill de slaapkamer in (die ons tot 9 uur liet uitslapen :$) met een grote doos Celebrations en een geweldige tekening van Jill. <smelt>
    Gisteravond had hij me ook verwend zeg maar ;) En het leek maar niet op te houden :) Hij ging met Jill ontbijt maken, heerlijk uitgebreid. Toen heb ik nog even gezongen en gedanst met Jill heel dicht tegen me aanhangend en toen was ik volmaakt gelukkig :)

Zo, iedereen zijn ontbijt binnen kunnen houden? :p
    Op het kdv had Jill een zakdoek gemaakt met textielstift en er zat een gedichtje bij, maar dat had ik vorige week al open gemaakt :)

Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, gezellig.
    Iedereen een hele fijne moederdag en een speciale extra dikke knuffel voor Eva en de mama's zonder eigen mama ((((knuffff)))))

19. @Queen: Had Kyani geen knutselwerkje bij de oppas gemaakt dan? Erg jammer, want die zijn nu juist zo leuk om te krijgen. Jammer ook dat je vader het niet opgepakt heeft. Knuf van mij en ik hoop dat Kyani morgen in een beter humeur is...

*edit: Sorry, ik zie nu pas dat Eva je deze vraag ook al stelde en dat je 'm ook al beantwoord hebt... *

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lola, vast wel. Maar kyani is daar neit geweest deze week want ik was vijr he ;) dus niet meegekregen daarvoor. Als ze hebben komt dat dinsdag als kyaniweer daarheen gaat misschien wel....

freesia, kijk das nou een mooie ochtend!

Deel Deze Pagina