Hey meiden! Hier ook een gezellige avond gehad gisteren maar jee wat een drukte in huis met 7 volwassenen en 4 kids en 1 baby De kindjes waren allemaal in hun nopjes met het speelgoed van Kyano die er natuurlijk als een wijsneus bijstond omdat hij het allemaal al kende Verder lekker gegeten en de kids rond 20 uur op bed gelegd. 2 zusjes sliepen op 1 kamer maar vonden dat toch iets te gezellig en waren meer aan het keten dan poging doen om te slapen Kyano en de andere peuter sliepen er gelukkig wel doorheen. Vanochtend ook een lief gedichtje met knutselwerk van Kyano gekregen, een handafdruk in klei. We zijn nu bij mijn ouders (Kyano slaapt en hubbie leert ) en straks nog even naar smoeder.
Parr oef Kate heeft dus ook van die lastige buien Ha ha macaroni in de neus....bewaarde ze gewoon voor als ze weer honger kreeg Kaatje leuke cadeaus! Jee wat een actie zeg, die vriend op bezoek en dan nog bier erbij Gelukkig uiteindelijk toch een fijne avond gehad Eva leuk een mooi jurkje gekocht! Oh leuk regenlaarsjes....ik moet ook altijd heel erg lachen als Kyano ze aan heeft, ziet een beetje lomp uit Jee respect zeg voor die vrouw! Queen mooie foto van Kyani! Balen zeg dat je zolang met haar bezig bent geweest, slaapt ze nu lekker? Sannemart lieve fotos!! Tsja wat zal het worden....in elk geval een lieve kleine ukkie Zou leuk zijn toch als Lola gelijk heeft? Freesia wat fijn dat er toch wel zeker aan je gedacht was! Azeb oh wat leuk! Missy leuk dat A het zo gezellig gehad heeft! En lekker uitgeslapen!
wupje klinkt erg gezellig en druk allemaal Nee kyani heeft maar 3 kwartier bij mij geslapen voor de rest niets. Dus denk dat feest morgen voor mij neit doorgaat als ze morgen nog zo is....
Kyani is weer erg benauwd koorts van 39,2. Vanmiddag ook gespuugt. Veel huilen dus en erg hangerig. je ziet dat ze moeite heb met ademhalen soms...hebben al even de HAP gebeld en die wilde dat we nog even aankijken hoe het gaat na de puffers en neusspray, als neit verbeterd is om 20.00 weer bellen.
ahh arme Kyani. hoop dat de puffers helpen. Bedacht me net dat Levi vandaag precies 20 maanden is, dus over 4 maanden wordt hij alweer 2 ! ( dat betekend dat ik over 2 maanden al begin met voorbereidingen haha )
arme kyani! Mike werd ook 's middags wakker met 39,4 koorts. Geen idee wat er is, miscchien toch al ze 4 laatste kiezen want de poepluiers waren vorige week niet aan te slepen.
hier net weer de HAP gebeld kyani 40 koorts maar wat zeggen die trut, ja wachten tot ze neit meer reageert Vloepte er zo uit ja als ze ligt te stikken zeker! (ze hapt soms gewoon naar lucht arm kind). Heb tegen me pa gezegt als straks nog zo is ga ik gewoon naar de eerste hulp hoor.
Kindjes met koorts, beterschap! Ik lees allemaal leuke verhalen Wij zijn net weer thuis van bezoek aan mijn ouders. Jill stal de show natuurlijk Ze heeft ook echt superleuk gespeeld met neef Dylan en nichtje Julie. Dylan is echt haar held, ze stond steeds met hem te knuffelen, too cute. We gingen alleen om kwart voor 5 al eten dus Jill hoefde niet. Was vorige keer ook zo. Bakkie eten meegenomen (kip tandori) en heeft ze net huis echt op zitten VReten. Julie at ook niet maar die kreeg een halve ijsboomstam Ik snap dat dus echt niet hoor Maar goed, heb me weer lekker zitten ergeren Oh en Jill zei vandaag Julie, Dylan en 'tekening' Jill zit nu in bad en ik ga zo effe kijken en melk brengen. Fijne avond meiden!
freesia geslaagde dag dus! kip tandori lekker hier was het snijbonen aardappels en een stukje hamlap.
Queen, als je het niet vertrouwd gewoon gaan hoor ! Kunnen alles roepen door de telefoon, zonder dat ze zien hoe ze er aan toe is
@wupje zo dat was druk! @queen aw nee Kyani weer ziekjes wachten tot zij niet meer reageert?? op wat niet meer? @kaatje jaja gaat hard! De eerste maanden lijken nog gisteren! Moet je nagaan hoe lang wij beppen me elkaar 8) @freesia Julie at niet veel en om dat te compenseren kreeg zij een halve ijsboom?!? Al eet Kate minder zij krijgt er niet meer toetje om! *zucht*
zwaai weer even hele weekend nichtje hier gehad, druk maar wel gezellig julia ligt ko in bed en ik ga zo lekker op de bank knuffs voor iedereen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@queen gewoon gaan als je het niet vertrouwd. leuke moederdag gehad allemaal? ik vond het weer zwaar, heb wel genoten van julia dus komt goed. nu ben ik echt weg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
jeeeee 7000 berichtjes ! Zat er van de week idd nog aan te denken dat ik in januari groot deel alweer 3 jaar kan, en kan me ook eigenlijk geen dag met zonder jullie indenken. Vraag me altijd wel af hoe het met iedereen gaat ect
parr, op der naam dus suf zijn (wat ze dus wel al is maar wel reageert als je der naam roept). kaatje/ anno ja dat doe ik ook. Die benauwdheid is gene wat ons (mijn pa en ik) niet lekker zit nu.