September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kan je je vader nog bereiken dan queen? Om te vragen of hij kan oppassen vannacht?

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pupke: waarover ben ik eerlijk?

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, nee diehebben express geen gsm mee omdat toch neit met die lawaai je gsm hoort.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bijna naar huis, heb echt behoefte om mijn lieve ventje te knuffelen arm schaap!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Jannes: nou, over alles eigenlijk. Maar ik doelde specifiek op de 'waar zijn we aan begonnen' -uitspraak.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ons huisje is weer schoon :) Kyano mag wakker worden ;)

Missy nee geen ervaring mee. Bij mij hebben ze de amandelen geknipt toen ik al wat ouder was. Ik geloof 5 of 6 jaar.

Ingeltje idd een wachtlijst van 14 dagen heb je nu weinig aan. Fijn dat Parr je tips heeft gegeven waar je wat aan hebt.
    hi hi geniet nog maar even van de rust die je nu hebt ;)!

Queen hmm lastige situatie dus, hopelijk is je pa al terug mocht je opgeroepen worden.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh en Pupke en Wupje: leuk dat jullie gedate hebben ;) Klinkt erg gezellig, op de wc bezoekjes van de mama's na.. wat zal er gebruld zijn hihihi

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: inderdaad! Kyano moest huilen omdat zijn mama weg moest, en Quinten moest huilen omdat Kyano moest huilen. Gelukkig heb ik het wél droog gehouden ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, hoop maar dat ze dan niet bellen vanacht, en dat anders je vader er is om op te passen.

Levi heeft net zijn tweede plasje voor vandaag op het potje gedaan.Gaat echt de goede kant op !
    Soms poept hij ook,maar zijn vooral scheten laten, dan gaat hij staan en kijkt dan heel schattig in zijn potje, waar de scheet is gebleven :D

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou zo voelt het soms echt hoor. Tis echt een enorme aanslag op eigenlijk alles, een tweede kindje. Ze is ook zo anders dan Sara. Die was echt heel gemakkelijk. Isabel ook, maar er zijn gewoon dingen die we niet gewend zijn, waar we nu dus aan moeten wennen. Bijvoorbeeld: ze laat zich aanzienlijk vaker horen dan Sara, heeft meer persoonlijk/lichamelijk contact nodig, meer krampklachten en die dingen in combinatie met een rondlopende dreumes is soms gewoon best heftig.

Kan me ook gewoon echt niet meer voorstellen dat we de kraam/babyfase van Sara ooit druk hebben gevonden. Trust me: een eerste kindje is peanuts ten opzichte van een tweede erbij... En dat zeg ik, iemand die totaal geen stresskip is.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ik geloof dat ik mijn slaapkoppie maar wakker ga maken want ik moet nog boodschappen doen en anders wil hij vanavond niet voor half negen naar bed en morgen moet hij weer vroeg uit de veren ;)

Kaatje wow goed van Levi!!! APPLAUS :)!

Jannes ik kan me best voorstellen dat de beginperiode erg heftig is, maar jullie zullen jullie ritme ook wel gauw weer vinden.

Ik vond trouwens de baby / kraamfase van Kyano wel heel heftig. Ik had echt het idee dat ik mijn eigen leven helemaal kwijt was. Dat heeft zeker 2 maanden geduurd. Maar Kyano had toen ook veel krampjes en sliep eigenlijk alleen maar de ochtend en de nacht goed. Middag en avond waren we voortdurend met hem bezig dus dat brak mij toen op een gegeven moment ook op.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    helemaal mee eens en dan nog maar zien hoe ze over een jaar zijn. robin is hier echt 10x erger dan rene was als dreumes in het zh hadden ze me al gewaarschuuwd dat de kindjes met de slokdarmafwijking pittig waren maar zo pittig soms oef.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar ik denk dat dat ook komt omdat er al 1 rondloopt die aandacht vraagt. Ik vind dit ook veel heftiger als met de meiden. (Met dit bedoel ik Luca, maar dat klinkt niet heel aardig he?) Ik kan me ook niet voorstellen zo moe geweest te zijn.

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ga eens even op de vacaturebank kijken voor iets leuks...

Kaatje ja hij helpt me hartstikke goed. Overlegt zn diensten met me. En vanmorgen heeft hij de voeding van half 6 gedaan. Oke ik was nog wakker maar kon lekker in bed blijven liggen.
    Levi gaat echt goed he met zindelijk worden?
    Anna is hier om de een of andere reden bang voor het potje. DUs die laten we voorlopig maar staan in de huiskamer. En Sophie ging heel hard huilen toen ze geplast had... op t kleed!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm ik was bij Julian vréselijk moe de eerste 3 maanden. Sliep weinig door de nachtvoedingen en vond het juist allemaal erg heftig. Ik verwacht dan ook niks anders nu bij de 2e en stel me in op een zware tijd.
    Maar ik kan wel dingen makkelijk loslaten.. qua ritme en huishouden, als het niet gaat, dan gaat het maar even niet. Zal het wel moeilijk vinden als Julian écht gaat peuterpuberen, want die combi lijkt me wel heel moeilijk.
    Ben heel benieuwd hoe ik de komende tijd door ga komen. Jullie berichtjes stemmen me somber, maar ik blijf van het positieve uitgaan... anders stort ik nu al in :D

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje ik ben ook heel makkelijk hoor het huishouden blijft dan maar lekker liggen. ik kan je niet helpen met het zeggen het is zo makkelijk ja het is zwaar maar heb al een paar keer gehoord dat als ze ouder worden het zo fijn is dat ze elkaar hebben en niet veel schelen. dus daar hou ik me maar aan vast lol

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, fijn dat gw nu helpt.
    ja gaat goed met Levi zijn zindelijkheid. Hij heeft ook een tijd gehad dat hij niets van het potje wilde weten. Liep hem er toen zijn knuffels opzetten en zogenaamd plassen en poepen, en nu is het gillen als hij van het potje af moet voor hij een plasje heeft gedaan

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Leuk filmpje Kaatje, heerlijk ventje is het toch :)

Wupje en Pupke, gezellig geweest, zo te horen!

Funny, hoop dat GW snel weer de oude is, haha mannen!

Jannes, ik zou dat echt niet trekken als ik het zo hoor. Ben zoooo blij dat wij er allebei over uit zijn dat 1 kind echt genoeg is.
    Ik bedoel, ik wil ook graag nog tijd voor mezelf en dat is met 1 kind al schipperen.
    Maar natuurlijk komt het allemaal goed, ben ik van overtuigd :D

DC, ben helemaal gaar. Heerlijk gereden, dat wel, ik heb zelfs 100 gereden voor het eerst :D En ja, gewoon waar dat toegestaan was :p Daarna nog even geshopt met mijn moeder en Jill die op me hebben gewacht. Broodjes gegeten en weer naar huis. Net gauwgauw een boodschappenlijstje doorgemaild naar A. die zo de boodschappen doet. Jill is erg moe (heeft na die korte !#$%^& nacht vanmiddag ook maar een uurtje geslapen). Maar die moet toch echt even wachten tot papa thuis is en we hebben gegeten voor ze naar bed mag.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat nu wel lekker he met het rijden. Heb je al een idee wanneer je je theorie gaat doen ?

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    mike is eecht totaal niet zichzelf, mag gelukkig wel 5 x per dag een zetpil want koorts zakt maar voor 3 uurtjes. Ben dus erg druk met hem vanavond. Fijne avond iedereen!

Deel Deze Pagina