September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik begrijp dat Kyani zich weer een stuk beter voelt, fijn... :)

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @irisb, ow dus het valt mee spiraal laten verwijderen? Vloeide jij gelijk erna of paar dagen later? En hoeveel dagen? Ben benieuwd welke anticonceptie ik kan nemen en wanneer die dan weer veilig is.

3. @Missy: Ik ben dat wel IrisB niet :D, maar ik vloeide meteen erna. Dat heeft een kleine week geduurd...

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @lola, hier hetzelfde! Terwijl hij vaak zelf op het startknopje mag drukken. Al krijgt hij alleen voor het slapengaan 100ml warme melk. Verder gewoon koud en dan staat hij erbij dus piept niet. Heb er net eindelijk wat pap ingekregen bij hem! Drinken doet hij gelukkig wel.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lola, ja klopt ;) ze miept soms wel, maar das nu echt aanstellen ;)
    En kayni snapt ook dat ze op de piep van magnetron moet wachten :D Zei zegt dan ook altijd klaar :D

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen!

Redelijk geslapen hier, Jill hebben we niet meer gehoord! Maar nu lag A. keihard te snurken ;) Naja, eigenlijk slaap ik dan te licht, waardoor ik hem hoor.

IrisB: een fris-en-fruitige-energievolle knuffel voor jou! Lekker al bijna weekend!

Missy succes bij de HA, hoop dat Mike snel opknapt. Heb zo met hem en jullie te doen steeds...

Queen, hoe is het met Kyani?

Lola, leuk verhaal van jou en je hubbie :)
    Wij willen elk jaar gaan eten bij het restaurant waar we onze blinddate hadden, maar daar kwam na 3 jaar al de klad in ;)
    Alhoewel, toen Jill 6 weken oud was, we wel zijn gegaan (en alleen maar over haar hebben gepraat :D)

Pupke, duimerdeduim...

Parr, goed bezig geweest!

Funny, pfff heftig allemaal :(

Pffff ik ben in staat zo een wasknijper op mijn neus te zetten :x
    We hebben al weken last van een enorme putlucht achter in huis, vooral als het geregend heeft. Nou dacht A. dat het van de dakgoot van de serre afkwam. Ladder op mijn werk geleend, schoongemaakt en het leek over. Nu na die regen is het gewoon weer en erger dan ooit :x In de serre is het niet te harden, ik durf zowat niemand meer binnen te laten zonder gelucht te hebben.
    Nu had A. gister bedacht dat het de regenpijp is, aan de buitenkant van de serre. Hoop moeilijk gedoe. Ik ben al zover dat ik mijn vader ga bellen om het op te lossen, want dit schiet niet op zo. Bijna bonje hier gisteravond ;)
    Mannen, zucht.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia, heel stuk beter ;) ze miept wel maar das aanstellen kan je heel goed zien :D
    Mooi dat jill ook heeft doorgeslapen!

He bah zo lucht is neit fijn nee...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen, ik leef nog, wou dat ff melden, zit op werk nu.
    Fijne dag!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahhahahaha

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Idd. Vóór 1 april = voor 1 juli bericht.
    Geld wordt rondom de dagtekening van de brief gestort.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik maak de melk nooit warm :D maar Julian blijft hier ook vaak MEK MEK MEK roepen tot hij EINDELIJK na 30 seconden de beker voor zich heeft ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn even een levensteken;)! Werkze!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh JIJ bent het dus Freesia.. ik dacht al.. wat meeeurt het hier steeds. Erg hè.. hoe mannen klusjes voor zich uit kunnen schuiven. En dan wordt er hier vaak wel gemopperd als het huis(houden) niet goed bijgehouden wordt....

Mike en Kyani: gauw beter worden hoor pechvogeltjes!

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule werkse

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ azeb jullie al wel wat gehoord. ben benieuwd of we het hier ook binnen kort horen hadden jullie het vorig jaar ook vroeg?

ik wist idd dat het was voor 1 april = voor 1 juli bericht maar was gewoon ff benieuwd of iemand al wat had gehoord.

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    De afgelopen jaren kregen wij het geld meestal pas in aug-sept gestort, ondanks dat ik al vanaf mijn 18e aangifte doe voor 1 april.
    Geen idee waarom dit is.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Ingeltje, zeuren over het huishouden zal hij gelukkig echt never doen. Als hij vindt dat iets gedaan moet worden, doet hij het gewoon zelf :D Jaja ik ben een bofferd 8)

@ Yule, misschien ligt het aan de achternaam? Dat ze het op alfabetische volgorde doen? Ik roep ook maar wat hoor :) Werk ze!

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @freesia, dat is niet fijn die lucht. Wij hebben het altijd in de keuken als de wasmachine heeft gedraaid. Bij ons is het echt de afvoer, maar zit te diep voor de woningbouw, anders moet heel de vloer open en in een flat niet echt handig haha. Kunnen we gluren bij de onderburen. ;)

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    iemand rol behang? Wat zijn kids toch vervelend als ze ziek zijn, ben nu al gesloopt haha! Hoop dattie zo even paar uur slaapt, alleen zijn ze hier op de gallerij weer bezig. Hoop nog een maandje en dan is het klaar allemaal.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Knuff Missy.. het is altijd zielig voor de kleintjes maar ook slopend voor de ouders..

Deel Deze Pagina