@parr: deze of origineel? Origineel is tamelijk groot, moet ik hem even mailen? (heb ik jouw mailadres?) Oeoeoeoe leuk Parr wordt creatief voor mij
Jannes ik ben je eeuwig dankbaar voor mijn warme voeten!! Het was een flink gymnastiekwerk, maar liggend op mijn rug en spartelend heb ik eindelijk sokken aan!! Deed maar een beetje pijn hihihi! Heb al de hele dag ongi-buikpijn. En maagzuur. Zal wel weer het bekende voorwerk zijn Lang leve de lol!
Hoe groter hoe beter! Als hij klein is heb je vaak dat het pixel achtig is en als hij groot is en je vindt de bewerking mooi kun je hem ook uitprinten die van Queen is ook erg mooi gebleven! Ik heb wel een wachtrij heb nog foto's van Anno en Samia
Ik ga ook afsluiten hier. Ik heb zo'n zin om gewoon op de bank te kruipen voor de tv zonder avondeten Lekker een zak chips erbij en hangen maar Helaas zal dat niet lukken, is er ook nog een peuter die wil eten. Ik denk dat het dan maar makkelijk pasta wordt Missy gelukkig is alles zonder problemen gelopen. Azeb mooie foto!!!
Prima ik zie het wel verschijnen. Voel me vereerd! Ik ga ook maar eens iets in mekaar flanzen (of flansen?) voor het eten. Isis en ik zijn met z'n tweetjes, Azebman moet overwerken. Bah niks aan.
Oh dat is vast in Zuidlaren, daar gingen we vroeger vaak zwemmen, leuk zwembad! (en ben op schoolkamp groep 8 naar midlaren geweest 8))
Zuidlaren, ja daar ben ik ook wel eens geweest. Is al heel erg lang geleden (twintig jaar ofzo...) dus kan er weinig zinnigs over roepen. Wanneer gaan jullie Erika?
Haha toevallig heb ik laatst de site zitten bekijken omdat ik er binnenkort heen wil. Misschien ga ik er donderdag wel heen met een vriendin, als het mooi weer is. Zo niet ga ik naar de Apekooi in Groningen (soort ballorig). Jullie zitten echt dichtbij mij volgens mij. Zin om een bakkie te komen doen dan? Of we kunnen ook afspreken ergens als je dat gezellig vindt?