Kaatje, heb even gecheckt op googlemaps, is 40 minuten rijden vanaf hier naar jou. Kan ook bij jou langskomen hoor! (maar dit alles alleen als je er zin in hebt, als je liever met je gezin (+ extra...) bent, ook prima hoor, no hard feelings what so ever).
Azeb, we gaan van 28 juni tot 2 juli. Zitten in midlaren. Bakkie klinkt gezellig ! maar moet ik even met Ferry overleggen aangezien ik niet weet of hij het wel leuk vind dat ik iedere vakantie afspreek En we al de nodige plannen hebben voor die 4 dagen. Woon je vlak bij midlaren dan?
Ja snap ik helemaal hoor, geen probleem als Ferry het niet zo leuk vindt. Zoals ik al zei vind ik het geen probleem om bij jou te komen, het is ongeveer 40 minuten rijden. Ook vind ik het leuk om bijvoorbeeld bij de Sprookjeshof af te spreken. Dit alles moet overigens wel op donderdag of vrijdag want ik moet gewoon werken op ma t/m woe. Maar we kijken tzt wel, oke?
hahaha iedereen duikt op afspraken boek van Ferry! Maaaaar hij wilt zijn moeder mee.. dan kun jij toch gerust een paar mama's op bezoek hebben
haha vast wel ! binnenkort maar ff overleggen. Heb sowieso al tegen hem gezegt dat ik 1 dag alleen met Ferry en Levi weg wil, en één avond samen uit eten. Echt geen zin om 4 dagen met zusje of smoeder op sleeptouw te zijn
Oh heerlijk hè, vakantieplannen, krijg helemaal de kriebels. Azeb, wow wat een wereldfoto Die is al mooi van zichzelf Ben heel benieuwd wat Parretje ervan maakt, ze heeft zoveel talent! Net boodschappen gedaan, portemonnee vergeten Even op en ner dus, met rondrennende Jill al ongeleid projectiel Ging het ook nog regenen (douchen zegt Jill dan ). Kon ik niet meer pinnen, oeps Ging dus lekker 8) Oh en de asperges waren op, en ik had er zoooooooooo'n zin in! Nu maar tahoe, paksoi, zoetzure saus, zilvervliesrijst en ingelegde komkommer
@Parr: he bah meid, wat een vervelend nieuws! Ik kan me zo goed voorstellen dat je dit achter je wilt laten, maar dat wordt lastig op deze manier. Ik denk aan je vrijdag en duim voor een dalend hcg... @all: zwaai zwaai! We hebben net een gesprek gehad met de arts. Was een goed gesprek. De bloedwaarden zijn iets beter, maar we mogen de vlag nog niet buiten hangen. Ze moet voorlopig nog blijven in ieder geval en ze houden haar goed in de gaten. Ik zal morgen even hele hele verhaal op het andere forum zetten, ik ben nu namelijk bij mijn zus. Fijne avond allemaal!
Pupke, iig goed teken dat de bloedwaarden iets beter zijn. duimen blijven draaien voor je moeder.knuff
Kom ik net van de wc, staat Levi aan de fles afwasmiddel te lurken gelijk wat laten drinken. Afwasmiddel is toch niet giftig ofzo?? Ben ik niet schattig
Toch maar even de hap gebeld aangezien ik op internet zie dat het wel giftig kan zijn. ze belt het rivm even en belt dan terug Moest er voor zorgen dat hij iig niet ging braken omdat het dan in de longen kan komen. Moest hem iets vets geven ( had hem al koffiemelk gegeven ) dus ze kwam met mayo. Geef ik hem een theelepel, krijgt hij spontaan kokneigingen. handige tip. iig in de gaten houden dat hij geen koorts krijgt of anders gaat ademen
Hey hallo allemaal, Allereerst een megaknuffel voor Parr, meid wat een toestanden toch. @Kaatje, oei dat is schrikken. Succes! @Azeb, wow wat een prachtige foto. @Hihi walrus Ingeltje.... @Missy, gelukkig is het spiraaltje verwijderen goed gegaan. Hier weer een dagje gewerkt. Vanmorgen met Femke naar de huisarts geweest, om de pufjes te evalueren. Haar longen klinken nu goed, en omdat het zo goed gaat met de pufjes gaan we zo door, en is het waarschijnlijk astma. Maar niet op basis van een allergie, want de testen waren negatief! Dus dat is wel super. Zometeen nog even naar de buren, zij verzorgen de kippen als we van de week weg zijn. Fijne avond, tot later!
@kaatje o das wel te doen o jee das ff schrikken die levi aan de afwasmiddel pfff hoop dat ie nergens last van krijgt heeft ie wel wat op ervan lijkt me toch niet zo lekker brrrr
Geen idee, ik kwam van de wc, hoor hem hoesten dus kijk in de keuken. fles lag op de grond en hij zei bah. Adem rook wel naar de afwasmiddel. Hij lijkt zichzelf maar schrik zit er wel in. Net Ferry gebeld en die zei al gelijk dat ik het campingbedje maar op onze kamer moest zetten
Kaatje, heb je op de fles gelezen wat er op staat (als het ingenomen wordt)? Hoort er op te staan. edit: bij mij staat er alleen op: buiten bereik van kinderen bewaren editedit: wat een geweldige foto van Levi! Hartenbrekertje!
Nou, ik geloof niet dat Jill ooit zoveel heeft gegeten van haar avondeten Ze had gewoon geen plek meer over voor haar toetje En dan vooral de superzure komkommer, ik zat met kromme tenen (had het iets te zuur gemaakt). Ze at zelfs de groene slierten van de paksoi Nu zit ze in badje. Ik heb een knalrode kop, we hadden een wijntje bij het eten <hips>
Lekker gesmult dus Bij mij staat er ook alleen buiten gebruik van kinderen houden en bij aanraking met de ogen uitspoelen met water. Hij ligt nu in bed en heb de babyfoon mega hard gezet zodat ik hopelijk alles hoor als er iets raars gebeurd. En ga wel ff regelmatig kijken
@kaatje he bah schrikken idd goed in de gaten houden verder zwaai ik alleen even moet nog even wat mailen en dan ga ik lekker de bank op was om 4 uur al wakker thx to mijn lieve husband xxxxxxxxxxxxxxxxx