September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: oh getver, wat hij dan waarschijnlijk in elk geval zal krijgen is diarree want zeep laxeert enorm.
    Maar hopelijk is dat dan alles. Even HAP afwachten dus.
    Misschien kun je hem olijfolie geven om het aan te binden?

@freesia: klinkt ook erg lekker moet ik zeggen (behalve de tahoe, blegh!)

Hier een slechte eter. Alhoewel ze een rustig dagje had gehad was het huilen vanaf het moment dat ik een voet over de drempel zette. Ze leek erg hongerig maar at nauwelijks, J. had nog wel zijn best gedaan op rijst, geroerbakte kool en rundervinken, was best binnen te houden vond ik.
    Zelfs haar vanilleyoghurt ging niet erg rap naar binnen.

Net nog even gespeeld, boekje gelezen (geen aandacht) en gezongen maar nu ligt ze toch wéér te jammeren. De zoveelste onrustige avond.

Zondagavond waren we om 21.30 uur thuis en Raven had niet in de auto geslapen, dus sliep pas om 21.45 uur. Volgende ochtend wel om 6.30 uur eruit en toen was ze echt hysterisch. Mamaaaaaaaaaaaaaaaaa slapen, mamaaaaaaaaaa slapen! Echt over haar toeren van de moeheid, zo zielig! Bij de oppas heeft ze 2x2 uur geslapen.
    Vandaag ook van 13.30 tot 16.30 uur.

Ze zit echt niet lekker in haar velletje lijkt het.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoop dat ze morgen weer haar zelf is.

Heb geen olijfolie in huis.
    Hij heeft nu koffiemelk, mayo en yoghurt op en ligt nog steeds te praten in bed

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik hoop het ook. Morgen gaat ze voor het eerst op woensdag naar de gastouder. Raar hoor.
    Was echt mijn vrije dagje.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja je gaat natuurlijk een dagje extra werken.

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Yule, jeetje is dat nu al die extra dag! Zal wel raar zijn ja. Hoop dat Raven morgen weer lekker in haar velletje zit.

Jill is ook niet van plan te gaan slapen ;) Ligt nog luid te zingen.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier wel een mannetje die al slaapt :) Kyano is vandaag weer op het kdv geweest en had het weer best goed gedaan. Alleen toen de eerste mama's / papa's de kindjes kwamen ophalen werd hij toch ongerust of die van hem ook wel kwamen ;) Vorige week was het rustig op mijn werk dus toen ben ik hem rond 16.30 al gaan halen. Nu moest hij wachten tot 17.15 uur. In elk geval was hij niet oververmoeid, heeft nog gewoon lekker meegegeten en daarna nog wat gespeeld en lag er om 19.30 in.

Parr geniet van je hangavond meid!! Hier ook chips ingeslagen....lays ovenbaked barbeque :p

Freesia ha ha boodschappen doen wordt zo een hele onderneming!
    Grappig dat Jill het zure juist lekker vond, Kyano schudt zich echt van zure dingen ;)
    Heerlijk een wijntje!

Pupke gelukkig al iets positiever nieuws!

Kaatje jee :$ hou Levi idd maar goed in de gaten.

Yule hopelijk valt Raven gauw in slaap.

7. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Azeb, geslaagd uitje naar de dierentuin dus. Ilse vindt dat ook prachtig, wij ook, dus hier ook een abonnement. Mooie foto!

Wupje, fijn dat Kyano weer wat beter in zijn hum zit en dat het zo goed gaat op kdv.

Pupke, ik duim voor je moeder!

Funny, knuffel voor jou!

Tweety, hier ook nog niks gehoord van de belastingdienst.

Lola, warm jij de melk nog steeds op dan? Hier dus ook geen tips aangezien ilse de melk koud krijgt.

Freesia, irritant een vieze lucht, hoop dat het snel is opgelost.

Kaatje, leuke foto!

Yule, wow wat een taalwonder!

Parr, tjee meid dat valt niet mee, ik hoop op goed nieuws en dat je dit snel achter je kan laten. Voor jou een extra dikke knuffel!

Jannes, fijn dat de nutriton helpt, hebben wij ook lang gebruikt toen we zijn overgegaan op flesvoeding. 1 schepje was al voldoende!

Missy, fijn dat het meeviel bij de HA

Steen, fijn dat het goed gaat met de pufjes en dat het geen allergie is.

Zo ik ben weer helemaal bij. Vanavond geen sporten, het is vakantie. Dus dat is lekker. Het weekend is begonnen, heerlijk. Hoop ik ook weer wat meer tijd voor jullie vrij te hebben.

Trouwens even een vraagje. 2 weken geleden zijn we overgegaan van vitamine d druppels van davitamon naar druppels van DA eigen merk. Sindsdien heeft Ilse dus 6 poepluiers per dag, met allemaal stukjes erin. Eerst dachten we dat het tandenluiers waren, aangezien er ook hoektanden doorkomen. Maar bij nader inzien toch vreemd dat het samenviel met de wisseling van merk. Nu hebben we het een paar dagen niet gegeven en lijken de poepluiers ook weer normaal te worden. Het lijkt dus echt van die druppels te komen. Iemand ervaring hiermee?????

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: jeetje wat schrikken. Ik bewaar dat soort spul in de bovenkastjes, vind het toch een beetje eng. Maar als hij het zo vies vond zal hij er waarschijnlijk niet veel van binnen hebben gekregen.

@Steen: fijn dat de pufjes zijn werk doen.

@Yule: morgen je eerste woensdag werken. Raar idee. Dus voortaan bij je alleen elke week op vrijdag vrij?

@Freesia: oh asperges! Die ga ik deze week ook bij de boer halen, heerlijk!

Ik heb deze rugzak voor Sara gekocht om naar het KDV te gaan enzo. Ze is er helemaal blij mee. Op haar rug en "Sara moooooiiii!", zo schattig. Sammies by Samsonite Funny Face Dipsy 3 (Ladybird) - TravelBags.nl

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben na het eten met de tafel verder gegaan. Een boven helft is denk ik wel af, maar is afwachten wat de kleur wordt. En ik heb de frame aan één kant gelakt.
    Daarna lekker gedouchd met Kate die iedere keer hysterisch moest huilen omdat ZIJ wou de douchekop ><
    Heb de foto's van Pisum en Anno klaar en die doe ik zo in de mail. Ben benieuwd wat ze vinden.
    ga zo aan Azeb en de mijne beginnen. Dan kom ik spammen :p

Over Sterre: die heeft een maagbloeding gekregen en gelukkig konden ze het stoppen. Maar haar longen willen niet verbeteren en Sterre's toestand is dus slechter geworden. Mijn kaars brandt hier trouw voor die kleine vechter!

@Pupke erg fijn dat de bloedwaarden verbeteren!

@kaatje oei een schuimbekkie dus -.- hopelijk is er niks aan de hand!

@steen djw lieverd! en fijn dat het geen allergisch atsma is!!

@freesia lekker gegeten en gedronken :p

@wupje hie van aldi de melkchoco repen en de groene zak cream crackers :p heb ook nog Jillz in huis als ik dat nodig acht ^^

@hummelke ik ben ook overgegaan van davitamon naar DA maar toen geen last van dacht ik? nu niet meer iig als toen wel zo was. Hoeveel druppels ven de DA geef je? Hoort 5 te zijn

Ohja morgen lekker naar de kapper *zalig zucht*

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een schattig tasje !
    Ik heb ook alles in de voorraadkast staan, behalve dus die afwasmiddel. maar ga ik morgen even omzetten

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    erg leuk Jannes!!

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: geen ervaring mee, Raven krijgt al heel lang tabletjes vit D.

Een uur verder en 4 keer naar boven als het echt huilen werd en ze is nog wakker. Ik probeer er geen feest van te maken, leg haar neer en dek haar toe, maar ze blijft maar schreeuwen 'beneden' en 'kleden' (= aankleden).
    Net even opgetild en gefluisterd dat de dag voorbij is en morgen weer nieuwe dingen wachten ('dingen' fluisterde ze terug) en dat de poes ook ging slapen. Toen wilde ze nog een kusje van de poes, en van mama en kon ik weer naar beneden. Maar ik hoor nog steeds gedonderjaag boven.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hummelke, zit er sorbitol in die druppels? Dat werkt laxerend.

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Morgenavond om 19.45u kan ik trouwens met Isabel naar de Osteopaat. Wil even laten kijken naar het maagzuur probleem en ze heeft een voorkeurshouding met haar hoofdje naar links, dus ook maar meteen even laten bekijken.

Misschien is er niets, maar ik ga liever nu al even langs, dan het weken aan te kijken.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Raven heeft er dus weing zin in.

Is hier stil, dus ging net kijken. ligt hij met zijn oogjes open te lachen naar me. Heb hem nog maar even een aai over zijn bol gegeven en dan ga ik zo nog even spieken

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jannes, leuke rugzak zeg! Jill heeft van mijn moeder een Bumbatas gekregen, maar ik vind Bumba vreselijk :) Jill niet, die pakt hem steeds onder de keukentrolley vandaan ;)

Parr, snaai ze ;) En Jillz, mmmmm....

Nou, Jill nog een keer neegelegd en toegesproken, ze blijft nu liggen <duimduimduim>

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah ben helemaal geen moeder die om alles in de stress schiet,maar nu ligt hij af en toe te hoesten ect en zit toch niet ontspannen beneden

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Misschien gek, maar ik zou niet paniekeren van afwasmiddel. Wel van bleek, ammoniak of ander gif.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is ook wel zo. maar toch zit het me niet lekker. misschien ook wel omdat ik alleen thuis ben, en Ferry degene van ons is die zijn hoofd cool houd als dat nodig is

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: ben het met Freesia eens. Het is ook vrij dik. Een vloeistof als bleek klotst echt naar binnen, maar afwasmiddel niet. Hij zal vrij snel gedacht hebben: ieww dit lust ik niet...

Deel Deze Pagina