Hey sweeties lekker naar de kapper geweest en mijn hoofd voelt licht zal zo foto plaatsen. Zij heeft hem gladder gestyld voor vandaag om de lagen mooi uit te laten komen en als ik gedouchd hebt komen mijn mooie slagen weer terug. Wel lekker een keertje weer steil Ik heb lekker geslapen.. heeft hubbie ervoor gezorgd *bloost* was ook eeuwen geleden. Had gisteren ff een dip maar ik ben er weer. Maar ik kan niet veel meer klappen krigjen én sterk blijven @steen heel veel plezier! @ingeltje hoe is het? oei nog niet volledige vast @kaatje hoe is met Levi? we kunnen vaak wel in het weekend. Welke datum? Op zat. ochtend doen we vaak de schappies Ik kom ok zo kate's pic spammen
en nog eentje en dan ben ik klaar P heeft cake gebakken ( is nu naar de TA) en loopt het over in de oven
funny me, even rekenen op hoeveel ik nu zit (op 54 zit ik nu) en als 2 weken duur ook prima als maar voor de 21ste is want dan zou ik weer moeten starten.
@ Parr: leuk je haar! En wat een leuke foto's van Kate weer. Op die eerste zie ik veel van P in haar. Aimar ligt al op bed. Heeft niet veel gegeten, ging voornamelijk zijn brood op de grond gooien Dus hups naar boven, dan maar lekker slapen. Hij heeft net nog een plas op de pot gedaan en ligt nu lekker te slapen. Ik wacht op mijn mams, en dan gaan we straks lekker pistoletje zalm en broodje gerookte makreel eten. Mmmm...dat doe ik thuis eigenlijk nooit omdat ik de enige ben die het lekker vind
Ben aan het schoonmaken geslagen. wordt je hoofd lekker leeg van. Voorraadkast opgeruimd en gestopt, frituurpan schoongemaakt ( k*t klus ) en nu is Ferry ff tosti's aan het maken Queen, ja dat lijkt me wel minder idd, dat wachten. Niet echt iets kunnen ondernemen ect.zou wel een goed teken zijn als je nu uit jezelf ongi wordt Funny, met zo'n harde kaft Parr,leuk je haar zo ! schattige foto;s weer van Kate. een keer op zondag doen dan ?