September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Digitale Pino

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Alles bijgelezen, te moe om te reageren. Beetje rotnacht weer gehad. Had wel 2 hele goede nachten gehad hiervoor, dus dat was heerlijk, maar vannacht weer veel last van afknellend bloedvat. Uiteindelijk kussen heel hoog gezet, maar nu dus last van nek en schouders door de rothouding.
    Ik ga zo naar bed toe. Julian was vrolijk vandaag, maar lijkt niet helemaal 100% vandaag. Zou wel eens ziekjes kunnen worden. Hoop het niet natuurlijk, heb ik morgen de handen flink vol ;)
    Vandaag was Gijs lekker thuis, heerlijk. Het is echt een grote schat. Hij baalt soms wel dat hij veel meer moet doen nu, maar zeurt bijna niet. Heerlijk!

Liefs aan allen!

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara kleedt Ienieminie aan

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    In de auto van Tommie

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is er iemand wel eens in het Dick Bruna huis in Utrecht geweest? Hier zijn ze helemaal gek van nijntje (nijne) dus het leek ons wel leuk om eens met ze tegaan.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En deze heeft niets met Sesamstraat te maken, maar is gewoon schattig.

Bye

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jannes, erg leuke fotos!!

Ingeltje, he bah wat balen van die slechte nacht. Zo lekker een hete douche nemen en lekker naar bed!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    AHHH!!! DIe iswel ontzettend schattig!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, wat een super leuke foto's

Inge, rustig aan meis.

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier een beetje een "saai" dagje gehad. De hele dag thuis geweest Wij hadden geen zin om naar een winkel oid te gaan vanwege de drukte. Vanochtend lekker getekend met Teun en verder heeft hij lekker gespeeld om ons heen. Vanmiddag heeft hij alweer 3 uur geslapen dus dat was wel weer lekker voor ons. Ook heeft hij weer goed gegeten van mijn Lasagna en daarna is hij lekker in bad geweest. Volgens mij doen die "thuisdagjes" hem wel even goed, hij is echt aan het bijtanken merk ik. Ook wil hij veel met papa en mama knuffelen. Dan komt hij met getuite lipjes aanlopen om kusjes te geven of hij komt op je afgerend met zijn armen wijd en pakt je dan vast bij je benen :) Heel schattig.

Morgenochtend naar CB, ben benieuwd hoe lang en zwaar Teun nu is.
    Morgenmiddag komen vrienden op visite met hun dochter van 9 maanden. Ook wel gezellig dus.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wupje: als we ooit gaan, dan wordt het wel een westers georienteerd land als Australie/Nieuw Zeeland of Canada. Ik zou ook wel naar Afrika of Zuid-Amerika willen, maar dat wil Azebman sowieso niet en ik vind dat ook wel spannend dus dat wordt hem niet. Wie weet krijgen we de smaak te pakken en doen we het daarna nog ;). En de Verenigde Staten trekt mij niet echt.
    Onze voorkeur gaat uit naar Nieuw Zeeland nu.
    Maar we zien wel!
    Onze buren gaan sowieso in feb/maart zes weken met T homas, dus we kunnen mooi even kijken hoe het gaat bij hun.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    wat een leuke foto's Jannes!

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Jannes: schattige foto's!

@Funny: Teun is ook helemaal gek van Nijntje (ook Nijne). Vooral die kleifilmpjes zijn favoriet en natuurlijk zijn Nijntje knuffel. Wij zitten er zelfs aan te denken om zijn volgende kamer met Nijntje in te richten, maar dat wachten we nog maar even af.
    Ik ben nooit in het Nijntje huis geweest in Utrecht, geen idee of dat echt leuk is voor kinderen. Weet wel dat er veel toeristen op af komen.

@Queen: fijn, een leuk gezin! Zielig he die krampjes.

@Inge: KNUF.

Zo ik ga nu ook ff lekker in bad :)

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Jannes: wat een leuke foto's zeg! Die laatste is echt te schattig... Het was niet erg druk hè?

@Sannemart: lijkt me wel eens lekker voor die kleintjes, gewoon een dagje helemaal niets.

@Azeb: wat leuk dat jullie plannen hebben om een verre reis te maken!

@Ingeltje: balen meid... Ik kan me zo voorstellen dat het heel erg vermoeiend voor je is.

@FunnyMe: goed hoor, dat de meiden het zo lang hebben volgehouden! Trek je de gebroken nachten nog?

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinny was weer erg gezellig vanavond. Hij wil de hele tijd 'paardje rijden'. Dan moet ik op de bank gaan zitten met een been opgetrokken. Hij gaat daar dan op zitten en als een gek in galop... Het ziet er niet uit maar het is wel erg grappig, whahaha.
    Verder is hij ook wel een beetje ondeugend, maar hij luistert soms ook best goed. Morgen gaat hij een dagje naar het kdv en hubbie en ik gaan samen een halve dag werken. Gezellig, een dagje samen op kantoor!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo Aimar en ik zijn weer thuis met z'n tweetjes. De kat was erg blij om ons weer te zien. Aimar lag binnen no time K.O. en ik heb wat rommeltjes opgeruimd.

Vanmiddag viel mijn laptop 2 keer uit. De eerste keer liep 'ie vast en kreeg ik een raar soort sneeuw-scherm. De 2e keer maakte hij een melding van een fout en moest de pc afgesloten worden :(
    Ik hoop dat het hierbij blijft, want heb geen zin om nog een probleem op te moeten lossen nu :(

Nu last van buikpijn.....geen idee hoe of wat....ik ga denk ik maar eens vroeg slapen vanavond...

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meiden heb alles gelezen maar heb mega hoofdpijn.. denk door alles bij elkaar.

Heb leuke foto's gezien en kids die gezellig zijn!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off
    truste

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid