September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi :)!

Wij zijn ook terug van de verjaardag, was gezellig. Kyano hadden we wat speelgoed meegenomen aangezien de andere kindjes toch een stuk ouder waren (tussen 4 en 7 jaar) maar hij heeft zich goed geamuseerd met alles bekijken en kletsen :D
    Ik heb echt weer super genoten van Kyano, wat een lekker ding toch als hij zo goed in zijn vel zit :)

Parr goed gewerkt dus in de tuin! Is dus wel even goed bekijken wat jullie precies willen veranderen.

Queen fijn dat het weer goed bevalt, krampjes zijn idd zielig

Hummelke oef Ilse was vermoeiend dus
    Morgen lekker klussen 8)

Jannes veel plezier!! Lieve foto’s

Funny me oh heerlijk voor jullie zo’n lekker ontspannen dagje!

Ingeltje dikke knuff!

Sannemart een thuisdagje is ook wel eens lekker.

Azeb Australie of NZ is ook goed te doen wat betreft cultuur / taal enzo

Pupke ha ha ik weet nu hoe dat uit ziet het paardje rijden van Quinten, grappig!!

Wij gaan ook zo een dvd'tje kijken

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ik ga ook off. Lekker in bed tv kijken.
    Truste en tot morgen!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje en sannemart truste!!

@wupje ja ik neem morgen een border mee (is zo een rechte maar dan met rondjes oftewel staafjes aan elkaar, vaak zie je het in licht grijs, dk rood of dk grijs) om te kijken of het mooi staat en zowel als wij nog bij moeten kopen. dan kunnen de meeste stenen morgen ook naar de stort.. maar hubbie is pasje kwijt ><

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    trusten meiden.

morgen al8uur beginnen gaap

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste schatje

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga het andere forum even checken (laptop viel vanmiddag telkens uit toen ik daar aan het spieken was...) en dan slapen.

Trusten allemaal en sorry voor het niet reageren op alles. Beetje veel en mijn hoofd is vol. Maar ik lees wel alles, vind het leuk om de belevenissen van mijn forumdinnetjes te lezen!

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeeeeeeeemig wat een rust hier!
    Goedemorgen :D

Wij gaan lekker zwemmen en daarna een bankstel kopen :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Ferry is onverwachts al de hele week vrij. Gezellig ! Maar wordt er nu wel een beetje kriegelig van.
    Heb sowieso een ochtendhumeur en moet dan echt op mijn eigen tempo en ritme wakker worden. Werkt niet echt als er opeens weer iedere ochtend een man tegen je praat :(

Ik ga nog maar even op Levi stemmen ;) En boodschappen doen

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mogguh! Hier moe ;) maar we gaan maar weer eens een gezellige dag ervan maken. Dadelijk maar eens even sokken voor Julian kopen, ze beginnen een beetje te knellen haha, kleine jongens worden groot!
    Paar boodschappies en dan is Ingeltjes dag weer goed besteed :p

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goed idee ;)! Ik heb ook meteen even gestemd.

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen!

Hier weer een beetje brakke nacht, want Q was om 03 00 uur ineens klaar wakker en besloot alle woordjes op te gaan noemen die hij kent. En dat zijn er véél... *gaap*.
    Ik ga even wat achterstallig werk doen, tot later!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx voor het stemmen !

Hier inmiddels ruzie met Ferry en Levi die strond chago is :(

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    goeiemorgen meiden!

Prima geslapen vannacht, Isis was een beetje vroeg wakker maar lag min of meer vrolijk te kletsen (af en toe een jengel er tussendoor) dus hebben weten te rekken tot acht uur.

Kaatje: het wordt tijd dat Ferry weer wat te doen krijgt ;).

Freesia: succes met bed kopen!

Ingeltje: succes met de schappies.

Hier zo ook schappiestijd.
    Heb me vanmorgen trouwens al flink opgewonden toen ik op Twitter las dat de Telegraaf met Ruben (jongetje Tripoli) heeft gebeld, die nog niet weet dat zijn ouders dood zijn. Ik weet niet of ze hem dat verteld hebben (geloof het niet) maar toch is het echt een schaamteloze, walgelijke actie. Bah, wat een sensatiezucht.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei :( knuff... misschien even iets zonder elkaar gaan doen? Helpt hier ook wel eens..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Komt wel weer goed, zijn elkaar geloof ik alleen even kwijt.
    Hij voelt zich niet welkom in zijn eigen huis deze week,en ik voel me al weken ongelukkig en alles behalve zijn vrouw. maar goed daar kan je 10x wat van zeggen. verandert niets dus zeg het maar niet meer. En hij vraagt er ook niet naar
    Nadat hij net met alle deuren heeft gesmeten is hij met Levi en de hond gaan wandelen, en heb ik boodschappen gedaan. nu loopt hij zonder wat te zeggen de deur uit.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: misschien vanavond eens tijd maken voor een goed gesprek? En hij zit nu misschien wat lang thuis, maar jij nog langer en misschien dat het een beetje een wisselwerking is?

Net boodschappen gedaan met Aimar, hij loopt nu zonder broek rond want meneer is net met zijn voet in de waterbank van de kat gaan staan ;)

Over 10 minuutjes komt er een vriendin een bakkie thee doen! Gezellig!

Verder wat zorgen aan mijn kop wat betreft het regelen van inschrijving van de Vereninging van Eigenaren bij de KvK. Schijnt verplicht te zijn, moet binnen 2 weken gebeuren. Stomme is dat de post naar mij wordt gestuurd omdat in een ver verleden op ons huisnummer de bestuurder woonde....ja die rol wil ik dus echt niet op me nemen....maarja 2 andere opties zijn de o zo aardige buurvrouw en die eikel van een eigenaar beneden *zucht*....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, kan me voorstellen dat je daar geen bestuurder van wil zijn.

Hij is nu met de buurman boodschappen doen, en dan vanaf 4 uur gaat hij met die buurman draaien op een bruiloft dus gesprek zit er niet in.

Irriteer me gewoon aan het feit dat hij weet dat ik iemand ben van ritme en regelmaat en niet tegen onverwachtse dingen kan ect, en zeker niet als ik net als nu niet goed in mijn vel zit. maar dat hij daar blijkbaar gewoon geen rekening mee houdt

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hmmm...vriendin is er nog niet....zo maar even bellen....

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook al een vriendin die niet komt opdagen ?

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

De helft natuurlijk weer niet onthouden :(

@parr: Argh, wat lees ik nu allemaal :$ Gisteren alleen 's ochtends even online geweest. Had je stukje over bioscoop (balen :x:(:x) nog gelezen. En dan daarna :$ Hoop dat het dat wel was nu, ik vind het wel klaar :x Wel super dat hcG zo goed gedaald is. *dikke knuf*

@freesia: Woehoe, bank kopen :D

@inge: Bah, slechte nacht :(

@eva: Succes vandaag met de bezoekers (of zit ik er weer helemaal naast :/ )

@de rest: zwaaizwaaizwaai

vliegtuigramp: Verschrikkelijk :( Dat arme jongetje. En idd walgelijk dat de Telegraaf hem gebeld heeft (nu ja, zijn dokters, vind het redelijk vaag dat die dokters de telefoon dan doorgeven :( ). Maar goed, het is de Telegraaf natuurlijk ;) (sorry, niet echt een fan van die "krant")

Gisteren erg rustig dagje gehad. Nu ja, redelijk dan. Ben helaas al sinds woensdag verkouden (IrisBman ook, met dank aan IrisBkind :pHebben dus niet zo veel gedaan behalve naar de supermarkt (hoera voor zondagsopening) en even naar de speeltuin. En snel tractaties maken, want dinsdag ontdekt dat IrisBkind eindelijk helemaal over is naar de dreumesen (er was lange tijd geen plaats, dus hij zat nog bij de babies - al is KDV kleinschalig en mocht hij bv mee buiten gaan spelen met de dreumesen als die de tuin in gingen ofzo). En belachelijk moe... lig al 3 dagen samen met IrisBkind in bed. Hoop dat ik het vandaag toch wat langer trek.

Vandaag lekker een dagje vrij met IrisBman. Is maaaaaanden geleden dus erg lekker. Hebben gezellig ontbeten en gedoucht. En zo meteen gaan we lunchen bij de McD (gebeurt hier één keer in de a aantal maanden, als we zonder IrisBkind zijn). Daarna even kleren shoppen bij prenatal (broek dichtkrijgen is drama :( ) en dan fijn naar de film. Is geleden van Harry Potter 6 en dat was in augustus 2009 :p (al ben ik tussendoor nog wel naar Twilight 2 geweest met een vriendin).

Fijne dag allemaal!
    ).

Deel Deze Pagina