September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, klinkt idd als een aardige onderneming zo met Rene

Yule, klinkt leuk. Foto's !

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    yule, heerlijk zo'n dagje. Kon je wel gebruiken, fijn dat je er zo van opgeknapt bent.

Tweety: pfff wat een onderneming!

Parr: ziet er netjes uit, de tuin!

Wij hebben net heerlijk pannenkoekjes gegeten. Isis heeft zitten smullen.
    Gaan nog even een rondje fietsen zo en dan vanavond lekker xfactor!
    Zijn jullie er weer bij Freesia, Kaatje, Yule, Jannes, Eva (en wie nog meer kijkt natuurlijk) ?

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia mooie bank! (gezin waa rik nu zit heeft ide ook maa rook nog een ander stuk).

yule, heerlijkgehsopt dus!

kaatje minder ruzies. straks idd even praten met ferry ;)

parr druk bezig geweest in de tuin lekker hoor.
    hoe gaat nu me tjou?

ingeltje hoe gaat met jou nu?
    mag ik al komen kramen :p:p:p

hier net lekker gegeten kyani meteen gedoucht en die ligt nu KO in der bedje.
    Ze heeft zich prima vermaakt met opa vandaag.
    Ze zijn 2x lekker buiten wezen spelen. Binnen gepuzzeld en duplo gespeeld.
    Opa kan nog lekker tot dinsdag hele dagen van de rgeneiten, dan gaat ze weer naar de oppas :D

Zo en nu gaat deze mama net als opa doodmoe onderuit gezakt op de bank liggen :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben er half bij. Ferry is vanavond thuis dus ren in de reclames naar de pc

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    beetje hyper de pieper kijk andere forum (nee ben niet zwanger )

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo daar ben ik weer.....

@ Yule: super zo'n middagje voor jezelf en lekker geshopt! En ook nog de hele avond samen, geniet ervan!

@ Kaatje: hihihi, rennen naar de pc in de reclame :D Zo hebben wij in de reclametijd altijd ruzie om de afstandbediening, wie mag er een rondje zappen en bepalen op welk kanaal we even blijven hangen ;) Slaat nergens op maar ok.....:)

@ Tweety: leuk nieuws? Ga het zo lezen!

Nou hier heeft Aimar zitten smullen van zijn aardappeltjes met witte bonen in tomatensaus (lekker simpel maar ga niet zo uitgebreid koken voor ons 2tjes...). Normaal is hij helemaal fan van het vlees, maar dit keer niet :( Na het eten hebben we samen de was in de droger gedaan, zo cute, Aimar haalt dan alles uit de wasmachine en ik doe het in de droger. Als de wasmachine bijna leeg is, klimt hij half die trommel in om de laatste sokken e.d. eruit te vissen, zo'n lollig gezicht :D
    Daarna in bad. Ik had het bad vast neergezet en die liet ik vollopen, maar toen wilde Aimar per sé op het potje. Dus ondertussen hem uitgekleed en op het potje gezet (potje staat in slaapkamer). Hij deed niks dus weer eraf. Eenmaal weer in de badkamer was het badje te vol en te warm. Dus water eruit en koud water erbij. Ondertussen piest Aimar op de vloer. Eerst 1 straaltje, Aimar zegt: ohoh en stopt met plassen. Ik zeg: dat moet je toch op het potje doen??? Aimar ligt in een deuk en doet pardoes de rest ook maar op de vloer. Dus handdoek gehaald. Nou Aimar in bad. Wil ik badmelk in het water spuiten, vergat ik even dat er zo'n kleine opening in het dopje zit met zo'n klikdop....wat had ik gedaan: het hele dopje eraf gehaald en dan heb je dus een mega-opening :$ Flats! Het hele bad vol met een half flesje Zwitsal :) Nouja hij ruikt tenminste lekker :D

Zo dat was een lang ego-verhaal over eigenlijk niks bijzonders :p

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dat op de vloer plassen deed Levi eerst ook.
    Je hebt vanavond iig de tv voor jezelf

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    OH ik word gek! Meiden liggen al een uur in bed. Zijn erg moe,maar blijven maar gillen.... Luca isniet in orde (koorts) en moet vande ha aan de paracetamol. En natuurlijk heeft G avonddienst.

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik ben erbij!! S zit boven met zijn vrienden, kids liggen op bed, dus ik ben er klaar voor.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Funny: he getver, dat zijn geen fijne avonden!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee ze doen het al een avond of 4. Houden het makkelijk tot 22 uur vol

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, geen leuke avond in het vooruitzicht dus :( Beterschap voor Luca

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoeveel slaapjes doen ze overdag? Toen wij Julian eindelijk een paar weken geleden op 1 slaapje hebben gekregen, slaapt hij 's avonds 100x beter in! Die heeft ook wekenlang lopen feesten en zingen in bed :p

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    De tafel is klaar! yippie en ben heerlijk onder de douche gesprongen en ook de douche schoongemaakt.
    Ik moet zeggen dat ik weer een beetje mijn ouwe zelfe voel!

@kaatje ff kijken in agenda.. ik heb de 20ste en de 27ste nog niks staan. 6e staat al vast bij Willemijn en de weekend erop is het mogelijk dat mijn szusje haar verjaardag viert. Als ik hoor dat het zaterdat gvierd wordt is de 13e ook mogelijk!

@willemijn hmmmm dat lijkt mij ook weleens leuk, kijken of ik de juiste kleuren draag.. met makeup is het vaak blauw of bruin. Mascara standaard bruin omdat zwart hard is met mijn bleke huid..

@queen voel mij langzaam me weer :) en met jou? ah doodmoe :p knuffs

@eva hahahaha heerlijk!! :D

@ingeltje Julian slaapt toch nog 2x dacht ik?

Xfactor vind het erg fijn dat jullie kleur daarvoor gebruiken dan weet ik wat ik wel en niet moet lezen :p

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje, ze slapen al heel lang nog maar 1x.
    Ze eten wel erg slecht. Gaan altijd met eenfles naar bed en nu ze zo moeilijk doen krijgen ze rond 22uur nog eenfles (die ook helemaal op gaat) en dan vallen ze meestal eindelijk in slaap

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee :p hij slaapt nu normaal gesproken van ongeveer 12-15:30

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Funny: ach gossie Luca ziekjes :( Oh en de meiden aan het gillen....misschien toch geen fles meer aanbieden omdat ze gewoon weten dat ze die krijgen als ze niet goed eten en zolang ze maar blijven gillen.... (ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan....)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooooooo dat heb je mij nog niet verteld! :$ ;) 2 weken geleden was het nog 2 vandaar :p

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee dat kan het nietzijn. Ze krijgen al hun hele leven een fles voor ze naar bed gaan...

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vind het wel heel moeilijk hoor. Wil ze er ook niet aan laten wennen dat ik telkensnaar boven kom. Maar wil ze ook niet over hun toeren laten huilen

Deel Deze Pagina