@ Funny: hmmm, dan zou ik het ook niet weten. Mag ik vragen wanneer je die fles dan weg zou willen laten? Ze zijn al bijna 2 jaar...Ik bedoel het niet aanvallend hoor
Ja ik sprong ook echt een gat in de lucht toen ik merkte hoe goed hij opeens sliep! Julian is vanaf baby af aan een slechte overdagslaper geweest.. voel het ook als zo'n luxe nu! Was daarom ook best gepikeerd toen hij vandaag maar een uurtje pakte... haha Nou, ik duik er maar weer eens in. Lekker chippies en drinken mee in bed en vluchten voor de Xfactor hihihi
parr ja idd dood moe net ff koffie gedronken en met de kleine hond gelopen al een stukkie wakkerder ingeltje chippies!!!!! lekker al een hele tijd niet gehad
Ze drinken geen gewone melk. Dat kan ik de hele dag laten staan,maar dan drinken ze de hele dag niet. Ik wil ze heel graag van de fles af maar ze slapen gewoon niet zonder. (ennu ook niet met)
Zooooo, ik zit er klaar voor Ben wel supermoe, dus zal het niet volhouden tot het eind ben ik bang, morgen ook weer hele dag werken en meteen daarna door naar de reünie van de zwgym. Parr, mooie tuinfoto's! Hard gewerkt. Yule, ik heb vorig jaar een kleur en stijladvies gehad en ben er nog elke dag zoooo blij om! Ben je een lente of herfsttype? Ik een wintertype en ik draag dus nu jouw oude kleuren Verder niks onthouden en niet bijgelezen Jill is onrustig, A is nu bij haar, ik zat nog aan mijn tortelinnisoep.
Funny, Jill heeft fases, meestal samenhangend met tandenkrijgen, sprongetje of oververmoeid zijn. Wij laten haar niet huilen, maar gaan naar haar toe, nemen haar bij ons op schoot en als ze wegzakt, gaat ze terug. Is het dan weer huilen, dan nog een keer proberen. Meestal is ze zo moe dat ze k.o. gaat op schoot. Soms is ze zo overstuur 's nachts, dan gaat ze tussenin, anders slaapt er helemaal niemand meer Werkt voor ons heel goed. Ze lijkt er niet aan te wennen want heeft ze nergens last van, dan slaapt ze weer wekenlang normaal in en door. (oh en ik zeg hier 'wij' maar ik bedoel A. )
Oooohhh ik heb Jaap gemist!! S en zijn vrienden kwamen rond 8 uur even gezellig kletsen. Gaan ze net weer terug, is Jaapie voorbij. Begreep ik nou goed dat ze 2 nummers zingen?
Als ik ze uit bed haal willen ze alleen spelen. Helaas vallen ze nooit in slaap op schoot. 's nachts leggen we ze ook tussenin. Maar nu gaat dat niet werken, met 2 meiden. Maar wel heel erg bedankt voor je antwoord
zwaai zwaai even hier alles zijn gangetje nou ja erg druk met de verbouwing maar de dakkapel staat, morgen nog dicht maken en dan kozijnen bestellen binnenkant moet ook nog maar we kunnen al dansen op zolder haha vandaag ook op kraamvisite geweest bij mijn vriendin, wat een klein mannetje maar heerlijk hoor. kan me alleen nog niet voorstellen dat ik over een paar maanden ook zo zit tot snel meiden, dit weekend nog even doorbikkelen en dan is ons huis weer water en wind dicht xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Agos Funny... Moet wel zeggen, Jill gilt nooit, die snikt gewoon meteen. Jaap, ik vond hem tegenvallen Maaike daarentegen, kippenvel!!!!!!!
Zo meiden ben een beetje laat sorry! We hebben heeeerlijk gefietst met z'n drietjes, zijn wel anderhalf uur onderweg geweest. Isis ligt voor pampus en ik was net op tijd voor Jaap. Erg goed natuurlijk weer maar beetje up tempo en dat vind ik toch minder bij hem passen. Maaike daarentegen was briljant met Son of a Preacherman. Geweldig nummer trouwens.
@Anno: had je mijn pakketje ontvangen? @Funny: ik ben absoluut het tegenovergesteld van Freesia. Als ik merk dat er niets is (dus geen verdriet, pijn, dorst, vieze broek, etc), dan krijgt Sara een aai over haar bol/een knuffel en ik ga gewoon weer weg. Maar ze komt niet uit bed. Gelukkig nog nooit meegemaakt dat ze echt overstuur is. Maaike was erg goed!!
@jannes ja thx ontvangen heb het vandaag opgehaald!!!!! ik vind ze super!!!! dankjewel! je bent echt een schat!!!!