Zo even Ferry van de pc geschopt Jaap en Maaike waren goed ! Gaat denk nog moeilijk worden vanavond Parr, ik kijk zo even op de kalender. en verraad je nu Yule haar nickname
JAAAAA ze slapen!!! Sophie ligt wel op de dekens ipv eronder, maar goed ik ga haar niet verplaatsen. (ze heeftook nog pyama aan en zomerslaapzakje)
Heb ik daar ook vaak in mijn maat. Gaat goed met Levi zijn stemmen. In 2 dagen tijd van pagina 3 naar pagina 1. Nu nog naar de top 3
Dony was stukken beter dan vorige keer. Ik vind dit ook echt wat voor hem. Vond hem wel moeilijk te horen, de muziek was wat te hard...
heerlijk nummer, Mack the knife! Heb ooit de driestuiveropera gezien opgevoerd door oa NUHR met Viggo Waas enzo. Viggo Waas ging er nog bloot, niet onaangenaam Was heel erg leuk! Vond deze uitvoering minder, maar ik hou gewoon niet zo van de Bad Boyz...
Yule, klinkt als een heerlijke dag! Veel plezier vanavond. Kleuradvies klinkt mij ook heel leuk. Parr, flinke plannen dus nog met de achtertuin! Eva, leuke badavonturen hihi, lekker geurende aimar dus. Funny, knuffel! Ilse heeft vanmiddag eindelijk weer eens goed geslapen, bijna 4 uur zelfs! Daarna lekker gegeten. Toen moesten we nog boodschappen doen. Nou das dus echt een drama tegenwoordig. Ze klimt iedere keer uit het winkelwagentje en gilt de boel echt bij elkaar. Herkenbaar? Tips??? Nadat ze sliep hebben wij nog even wat voorbereid voor morgen, appelcake gebakken, lasagne gemaakt en gehaktballetjes gebakken. Nu dus even zitten. Mannetje is al heel de dag geheimzinnig aan het doen en moet iedere keer naar boven. Net vroeg hij weer of het strijkijzer ook boven stond. Ben dus echt nieuwschierig wat ik krijg voor mijn verjaardag morgen. Maar hij zegt ook dat ik niet teveel moet verwachten ....
Ik vond Sumera ontzettend mooi En wat ziet Wendy er weer oogverblindend uit!! Ben nu Jaap aan het terugkijken, online
Sumera was echt briljant. Kelvin mag eruit van mij, krijgt ie een gratis tube ontharingscreme mee Dat snorretje weer, ieuw! Badboyz, ik vind ze irritant maar dit deden ze echt goed. Dony was aardig, maar mag van mij ook gaan.
funny me, ondanks dat ze soms erg geslotenzijn hebben we wel veel lol Geizn is wel leuk. Alleen ouders elke keer bekaf. Kindje blijft erge krampjes houden, mag er ngo neits tegen, vanwege ontlasting kleur. zo nou meiden veel plezier met x factor. ik duik me bed in
Wendy is een maandje of 2 geleden bevallen van een dochtertje. Ik vind die Kelvin ook echt helemaal niks!!
Ben ik ook weer ff. Vindt ze tot nu toe erg goed. ben benieuwd naar de volgende nummers Vond Kelvins bereik wel te klein met die volume van de bigband Hummelke, klinkt idd geheimzinnig. Mannen en strijkijzers haha Azeb, nee Wendy is in maart ofzo bevallen
Oh haha ik vond haar al zo weinig groeien . Ze ziet er in elk geval stralend uit, de gebroken nachten breken haar niet op zo te zien. Hoe heet haar dochtertje? Kelvin, Dony en Bad Boyz mogen er uit van mij. Ben met alledrie wel klaar. Wel leuk dat iedereen nog een nummer doet!