Is handig als je de saus erin doet en schudden doen ze nu ook maar dna moet je de deksle goed vast houden en de bak is neit gemaakt om te schudden. de shakers waren erg gemist
Freesia: moet je harder shaken! Dan gaat alles lekker door elkaar en wordt goed bedekt door de dressing. Jumjumjum. Ik vind Gordon als commentator wel grappig, hoe hij steeds zo venijnig tegen Eric is. Alleen dat gegein over Dony met een Mars en bitterballen (was Stacy geloof ik) vond ik beneden alle peil. Sumera: blijft goed overeind in het ruige vind ik. Wel jammer dat dat pittige maar zo kort was.
Ik zeg net tegen A, dat IK nog wel een stijve kan krijgen van Sumera Maar Gordon slaat voor mij de spijker op zijn kop, er mist iets. Die enorme onzekerheid, verbloemd door arrogantie, zoooo jammer... Ieuw Kelvin weer
Dat zeg ik nou al vanaf het begin. Ik vraag me af of ze wel écht onzeker is die verbloemd wordt door arrogantie of juist andersom?
@ingeltje jaja ik geloof er niks van pffff *steekt tong uit* @freesia oef morgen werken >< knuffs @kaatje zeg dat eerder ik kan het neit meer veranderen Xfactor krijg ook tweets erover LOL @hummelke ooooh klinkt leuk! lief dat hij zo geheimzinnig doet!
Denk dat Dony en Kelvin in de sing off gaan. Weet niet of ik de uitslag red. ben moe Parr, ja sorry zag het niet eerder. Moet er zelf ook erg op letten hoor, hoe meer ik jullie in het echt zie hoe meer ik hier de echte namen typ Ferry gaat nu weer naar die bruiloft dus die zie ik morgen pas weer
Ik merk dat ik vaak het fout maak bij Pupke en Freesia, vraag mij niet wrm , maar zie het (bijna) altijd op tijd!