ik geloof dat iedereen al naar bed is. Wij gaan de uitslag ook maar boven kijken. Welterusten, tot morgen lieve meiden. Liefs Azeb
Pff zo onterecht dat Kelvin erin blijft Wat mij betreft had Dony of hij eruit gemogen maar goed de beslissing is anders. Parr mooie voortuin!! Yule gek hè dat je denkt de juiste kleuren te kiezen terwijl zon advies dan veel anders uitvalt. Wel een geslaagde dag dus Eva jouw niet bijzondere verhaal was wel erg leuk 8) Zo even vlug gescrolled, ben erg moe heb al op de bank liggen slapen tijdens de tv kantine zie jullie morgen weer!
Pff zit hier mezelf flink kwaad te maken over die stomme rotnachten. Slaaptekort maakt je helemaal gek. Lig weer in bed en alles knelt weer af. Maagzuur erbij, gezellig. Julian is ook al bijna een week slecht in de nacht. Begint rond een uur of 22 met heel af en toe even jammeren of huilen. Er lijkt op het oog niks aan de hand. Het is ook niet uitproberen, want dan gaat ie bijv. lachen of staan. Dit gaat vervolgens ook tot een uur of 1, 2 door. Af en toe huilen, slapen, jammeren, om de 20 minuten ofzo. Dus ook daar word je lekker gaar van. Ik weet dat ik alleen maar aan het zeiken ben de laatste dagen, sorry en ik wil ook helemaal geen medelijden.. maar als iemand een toverspreuk heeft? Abracadabra SimsalaSlaap?
Lieve Kaatje, Natuurlijk denk ik aan jou op deze verdrietige, maar ook bijzondere dag.. jullie gaan Milou* toevertrouwen aan de vlinders, sterren en de engeltjes! Voor altijd in jullie hart.. en de onze.. Sterkte lieve meis.. ik ben in gedachten bij jou! (en Ferry en Levi) kus van mij Bekijk bijlage 71997
Mogge Levi was al voor 7 uur wakker *gaap* Ik heb gister de uitslag niet meer meegemaakt, maar zie dat Dony eruit is. Jammer. Vond hem zo heerlijk zichzelf. Parr, hij zou de hele avond blijven maar had weinig zin en omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit is hij hun alleen gaan brengen en dan later weer halen. Was om 02.00 uur thuis Inge, knuff en thanx voor je lieve stukje ( tranen ! ) Hummelke, gefeliciteerd met je verjaardag !
Goedemorgen meiden! @ Kaatje: ik denk aan jou en Ferry vandaag. Ik hoop dat het weer daar zo mooi is als hier. Dikke knuf voor jullie. @ Hummelke: gefeliciteerd met je verjaardag! Hier lekker geslapen (sorry Ingeltje....) Aimar werd om 6:30 even wakker maar sliep toch weer verder tot 7:30 Net weer een actie van Aimar. Hij heeft mijn agenda in zijn hand (zitten foto's in die hij dan kan bekijken) en ziet de kat zitten bij zijn drinkbak. Met de agenda in zijn hand loopt hij richting kat en wil hem aaien, buigt dus voorover en valt om.....recht met mijn agenda in de drinkbak Dus ik snel die agenda uit het water, deppen en 'm op de verwarming gelegd. Ondertussen heeft Aimar een tissue gehaald en probeert daarmee de vloer schoon te maken Grapjas..... Ik ga hier zo even stofzuigen en dweilen en misschien dan naar mijn zus en zwager toe, zwager heeft gisteren een moter gekocht en die moet ik natuurlijk wel even bewonderen!
@Kaatje: heel veel sterkte op deze moeilijke dag... Lijkt me onvoorstelbaar moeilijk om te beseffen dat vandaag je uitgerekende datum van Milou* zou zijn geweest . Ik vind het ook wel heel erg mooi dat jullie juist vandaag de cirkel weer rond gaan maken. Ik denk aan jullie!
Hier een prima nacht achter de rug, weer even lekker bijgetankt. We gaan zo een flink stuk wandelen want het zonnetje schijnt hier flink. Tot later!
@ Pupke: veel plezier! Ik hoop dat je er lekker van geniet, is wel even goed voor je, lekker wandelen met je gezinnetje!
Goedemorgen! @Hummelke: Gefeliciteerd met je verjaardag! @Kaatje: heel veel sterkte vandaag, KNUF. HIer ook lekker geslapen, zelfs te lang want ik heb een beetje hoofdpijn. Teun werd pas om kwart voor 8 wakker. Heerlijk. Vandaag geen plannen.
thanx meiden bah hier een knoop in mijn maag en kotsmisselijk. Heerlijk als je gevoelens (stress-zenuwen ect ) er via je lichaam uit komen. Maar komt goed ! Slaan ons er wel weer doorheen
huh ? Die had ik niet zien aankomen. Vind ik echt niet terecht ! Sumera is zeker wel een van de beste zangeressen daar