kaatje komt denk wel goed, ze gaan vandaag naar balorrig, dat vind kyani heel leuk dus komt wel goed denk. En zo neit tja.. dan hoop ik maar dat na 1uur is dan is mijn vader thuis.
spannend hoor queen en als er vandaag geen gezin is dan mag je morgen weer wachten? morgen middag gaan we met de kids naar de kermis hier in paar wijken verderop. clown bassie komt er dan. rene kijk veel nar die serie op dvd en robin loop ook heel de dag adriaan te roepen haha hij bedoeld dan bassie. ben benieuwd of ze het wat vinden rene vond toen ie zo oud was als robin de kermis niks huilen deed ie door de herrie. willen jullie straks om half 11 weer ff mee duimen hubbie gaat weer een poging doen voor zijn theorie hoop echt zo dat ie hem nu gaat halen hij is nu al zovaak gezakt de moed zakt hem steeds verder weg.
Tweety, ik duim> Bassie was hier idd een paar weken geleden op de kermis. *kijkt heel verdrietig* Morgen komen ze mijn 2de echtgenoot ophalen ( lees lappie ) voor reparatie en moet dan dus op die stomme oude slome computer. Nou ja als hij het daarna dan weer doet 2!
Goedemorgen, @Tweety: ik hoop dat je man het deze keer haalt. Zou fijn zijn, is hij er lekker vanaf. En dan maar snel zijn praktijk halen. @Queen: spannend, zou wel leuk zijn als je gebeld wordt. En fijn dat Kyani zich wat beter voelt. @Eva: jeetje, klinkt toch allemaal wel heftig. Zeker dat hij reacties kan krijgen op narcose en steken. Maar gelukkig weet je wat het is. Isabel: gisteren Isabel bij ons genomen en madame viel op mijn arm in slaap. Na 20 minuten had ik een lamme arm en heeft S haar voorzichtig in de kinderwagen gelegd. Daar heeft ze geslapen tot de volgende fles. Sindsdien heb ik haar ook niet meer wakker gezien...haha.. Ze heeft een fles gehad om 23.00 / 4.15 / 7.30, maar valt telkens weer in diepe slaap. En ik snap al jullie reacties dat ze nog klein is, onze warmte wilt voelen en Sara niet is, maar ik ben in dat soort dingen gewoon wat minder "oermoeder". Dus bij ons zijn is prima, maar als ze dan in slaap valt, gaat ze gewoon terug in bed, of in dit geval in de kinderwagen. Ik hou haar gewoon niet de hele avond op mijn arm...zo ben ik nou eenmaal niet. En zoals ik al zei: Sara is er niet slechter op geworden dat ik dat bij haar ook niet gedaan heb. Zo Sara even in bad doen en dan gaan we naar mijn ouders wandelen. Sara gaat daar vandaag gezellig spelen en blijft vanavond logeren. Hadden mijn ouders gevraagd, die vinden dat zo gezellig. Nou Sara ook, dus prima. Ga ik haar morgenvroeg weer ophalen.
Steen: oef die film wil ik ook nog steeds zien.. misschien maar even wachten tot mijn hormoonlevel weer enigzins beschaafd is Hoe gaat het met Femke, is ze al een reus aan het worden? Eva: pff.. ben er toch even stil van. Dat is niet niks, zo'n diagnose. En ook al weet je dat het niet ernstig hóeft te zijn, het is wel heel erg naar om te weten dat Aimar zoiets heeft.. ik vind het heel rot en ook best schrikken. En wat een verhaal van je moeders baas... brrr Queen: wat een spannende dag! Gelukkig is je meisje wat opgeknapt. Jannes: fijn dat ze lekker in slaap is gevallen! Sara is dol op haar opa en oma hè! Heerlijk Kaatje: Oei.. je lappie weg Wanneer hoor je iets van MM?
tweety, ja dan morgen weer wachten is soms best erg hoor, vooral met dit mooie weer je kan wel weg, maa rmoet je gsm mee nemen en kan neit te ver van huis gaan. Ik duim mee oor je hubbie ingeltje, tjee wat een berichten zeg! kaatje laptoppie weg ik weet heel goed wat je bedoelt hoelang moetje hem missen? hier kyani der kamer gesopt en gezogen en gedweild. meteen maar haar speelgoed meegenomen en ook natte doek over heen gehaald. Ruikt weer heerlijk in haar kamertje De wc meteen gedaan nu nog zuigen en dweilen in de huiskamer en is hier thuis klaar (al heb ik liever een kraamgezin). misschien zo maar even wandelen met de doggies, is toch te mooi weer om binnen te zitten.
Jaaaa maar dat wist ik al hoor ik dacht alleen dat je nog moest horen wanneer gesprek was, maar dat is dus al afgesproken.. mooi!
Ik ook Zouden jullie ook even naar mijn berichtje in de lounge willen kijken ? En je mening willen geven aub.