parr, ja gaat goed hoor afgezien dat ik al helemaal kapot ben kaatje leuk nieuwe kleren, hier ook aan toe, maar geen tijd voor hihi. eva leuk joh! hopelijk klikt het goed.
Haaidiehaai, Wij zijn heel onverwacht met vrienden naar de kermis in Hulst geweest. Ze belden op of we zin hadden om mee te gaan. Dus Jill (en Maila) zijn voor het eerst in de draaimolen geweest Ook nog een terrasje gepikt, want het weer werd nog best aardig. Om 6 uur naar huis, asperges gegeten, smullen! Nu zit Jill in bad en gaat zo hopelijk lekker slapen. Eva, wat een fijn toeval!! (al bestaat toeval niet in mijn ogen )
Oh de kermis is gezellig zeker als het zo'n lekker weer is! Kyano ligt er weer in maar het ging straks best redelijk toen de zetpil zijn werk begon te doen. Eten doet hij weinig maar drinken genoeg dus dat is fijn.
Iedereen bedankt voor de verjaardagswensen! Druk, maar leuk weekend gehad. Mannetje had mij uiteindelijk zitten foppen met cadeau. Ik heb een digitaal fotolijstje gehad en de blue ray-disc van Avatar (aangezien we nooit meer naar de bios gaan, komt de bios maar eens naar ons toe). Verder overdag veel bezoek gehad, was erg gezellig, ben nog flink verwend. Vandaag ook nog wat bezoek gehad en ook even lekker gewandeld. Moe dus van het weekend, maar was wel heel geslaagd! Ilse is al 2 nachten aan het rommelen, vanacht ook weer 2 uur wakker geweest daardoor. Heb het idee dat het door tanden komt, hoop dat het vanacht wel beter gaat. Kaatje, wat lief van de she wink meiden! Heb je stukje gelezen, pff meid hebben jullie heel mooie gedaan weer een stapje verder, dikke knuffel! Ingeltje, fijn dat je je weer iets beter voelt! Funny, oef das schrikken van je broertje, is dat niet heel jong voor een TIA? Hoe is het nu met hem? Eva, knuffel voor jou, kan me voorstellen dat het zwaar is zonder E. Wupje, beterschap voor Kyano Yule, klinkt als een geslaagd weekend! Parr, mooie tafel en mooie banner! Uitslaapochtend: hier hebben we dat eigenlijk niet, we staan altijd samen op. Missy, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Jannes, die film sla ik dan maar over... Potje: hier ook niet mee bezig, misschien in de zomer.
Hier hadden we geen zin in koken.. dus de gok maar weer eens gewaagd met poffertjes (uit een pakje hihi).. en JAAA! Julian luste ze nu wel! Lekker bordje appelmoes erachteraan en weer een verantwoorde maaltijd achter de kiezen haha
Ja, wel een melding gemaakt van de deur en de lakens maar kregen niet eens iets tegoed ofzo. Dacht dat op zijn minst wel een nieuwe laken kreeg of iets, maarja we hadden er al op geslapen (zagen het pas de volgende ochtend). @Jannes, ik heb alleen voorstukjes gezien van de film maar vond het ook erg zielig al met zo'n klein babietje. En begreep van een vriendin dat zij die dus in een doos stopt en op zolder zet en dan tegen der man zegt, zo nu zijn we weer lekker met zijn 2e! Ben nog aan het twijfelen of ik erheen ga.. Te exclusief, tja.. wij zijn mensen van wokken of restaurant De Spitsheuvel of chinees ofzo. Daar had je dus dit menu: Vooraf: - tartaar van hollandse garnalen in lanche creme - carpaccio in champagne saus hoofdgerecht: - Paul's verse vis schotel in romige saus - Tournedos in rode wijn jus nagerecht: - champagne ijs met likeur - chocolade fondue Niet echt onze smaak dus en we lusten al niks kwa wijn of champagne. @Wupje, beterschaps KNUF voor Kyano!! @Ingeltje, whahhaa nou inderdaad zo zaten wij er dus echt bij. En overal voelde we ons bekeken zo van, oww daar heb je die simpele die het kado hebben gekregen en dan de neus optrekken he! @Eva, owww dat is fijn zeg! En zeker omdat het zoontje al 4 jaar is zal ze je een hoop kunnen vertellen erover! Als je vd week of die week erop nog een x wilt meeten moet je maar roepen hoor! @Wupje, moet zeggen dat wij nog helemaaaaal niet in de potjes-fase zitten. Ben zo blij als Mike eens een maandje doorkomt zonder ziek te zijn dat ik er echt de energie nog niet voor heb. Had het toen aan CB gevraagd en die zei ook na het 2e jaar is het verstandigst omdat ze dan wat meer kunnen en je dan ook gelijk door kunt zetten tot helemaal zindelijk (ook 's nachts dus) en dat vind ikzelf ook fijner. Poffertjes/pannekoeken: 1,5 maand terug nog geprobeerd maar meneer weigert gewoon. Naja, dan maar niet toch! Net even jurkje besteld op Wehkamp voor de bruiloft van mijn nicht 4 juni! Zigga - jurk - wehkamp.nl
Ik hoorde vandaag dat de CD van de Desperados BFDM aan Giel Beelen is gegeven door iemand, dus wie weet wat daar nog uit voort gaat komen Ik heb vanavond lekker bij mijn mams gegeten, scheelde een hoop werk in de avondspits 8) Aimar wilde op het potje maar er kwam niks, maar hij wilde er niet af. Dus ik dacht: laat 'm maar even klooien en ging in mijn slaapkamer vast zijn kleertjes voor morgen pakken. Hoor ik ineens allemaal blije geluidjes: heeft hij toch nog gepoept! Ik ga even tv kijken en de kat aandacht geven, wordt tegenwoordig weer goed gek van zijn gemiauw :x Ook weer 's nachts.......:x:x
@Missy: o klinkt mij allemaal heerlijk!! Maar ja, als je er niet van houdt, dan houdt het op he... @Hummelke: leuk dat je een gezellige verjaardag hebt gehad. @Eva: o dat zou wel gaaf zijn, als Giel ze zou draaien. @Ingeltje: poffertjes uit een pak.... klinkt heel klef.
Jill en Maila in de draaimolen! Volgens mij vonden de papa's het leuker hahaha! YouTube - Voor het eerst in de draaimolen!
@Jannes, had t dus beter in een doggybag voor je mee kunnen nemen. Nee, wij houden meer gewoon van stokbrood met kruidenboter of soep vooraf en dan biefstuk of schnitzel als hoofdgerecht en vanille ijs als dessert. @Freesia, aah lief filmpje! Je ziet Jill vooraf al helemaal blij doen.
@Missy: je lijkt op een collega van mij. Die eet standaard tomatensoep vooraf met stokbrood/kruidenboter, dan biefstuk en dan een dame blanche. Die durft ook nooit mee te gaan uit eten als we met collega's gaan, omdat wij altijd iets exclusiefs uitkiezen en hij dus niets lust...
Nou Missy, dan was jij gisteravond op je plek geweest waar wij gingen eten met de reünie. Daar hadden ze alleen biefstuk of schnitzel met friet Maar goed, het gezelschap maakte veel goed Ik eet zelf heel graag apart, luxe en lekker!
@Freesia, hmm water loopt me nu al in de mond! Precies ons menu haha.. Wij houden er niet van te eten wat we niet kunnen uitspreken of weten wat het betekent. Ik ga lekker NCIS afkijken en dan naar bed. Ben gisteren ongi geworden (tenminste neem aan dat het ongi is 5 dagen na verwijderen Mirena) en heb enorme buikpijn. Dus neem ibu in en ga lekker slapen! Slaap lekker alvast iedereen!