goeie morgen @eva spannend hopen dat ie de muziek gaat draaien en er wat uit komt. was hier weer erg vroeg helaas vanmorgen om half 6 was robin wakker en wilde niet meer gaan slapen.
@Pisum, zijn we je gewoon vergeten? ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD!!! @Eva, zo merk ik het ook altijd. Bewust stop ik zulk soort dingen/beslissingen dan weg maar als ik erover ga dromen weet ik zeker dat ik er toch iets mee moet doen. Dus ik zou zeggen, go for it!! @Kaatje, hoe deden we t ook al weer de 30ste? Kwamen jij en Pisum mijn kant op en Eva dan ons 3e ophalen?
EVa had op het andere forum voorgesteld dat als jij mee zou rijden Pisum en ik op utrecht centraal zouden wachten. En als je niet mee ging op een ander punt. Ga je mee ?
@Kaatje, ja zoals het er nu uitziet kan ik mee. Wij vieren aankomende zondag mijn verjaardag (ben dan ook echt jarig) voor mijn familie en pas ergens 11/12 juni onze verjaardag voor vrienden want we zitten echt elk weekend helemaal vol haha!
Hey meiden, Wij zijn weer terug uit Disney! Hoe gaat het hier? Ik zal ons verhaal op het andere forum zetten straks.... xxx
Goedemorgen Hier goed geslapen maar moet wel zo werken en hebt er geen zin in hahaha @ingeltje fijn dat je beter geslapen hebt!! @kaatje azeb gaat niet mee, had zij gisteren al gezegd op jouw forum @Pisum als nog VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! @pupke veel plezier en succes bij jouw moeder! @tweety oef zo vroeg weer >< @steen welkom terug!!
Oh dat is inderdaad een mooie! Daar ga ik voor Ben overigens rond half 6 weer in bed gegaan en heb tot half 9 met wat onderbrekingen geslapen..heerlijk!
@Jannes: leuk dat je ook meegaat! Ik heb net de kaakchirurg gebeld, ik moet op 21 juni 2 verstandskiezen laten trekken. Ik kijk er niet echt naar uit... Mijn moeder hoort morgen of ze ontslagen wordt uit het ziekenhuis of dat ze nog moet blijven. De ontsteking is onder controle, maar nu vindt een van de chirurgen dat de wond in de lies (die nog wat open is) er niet mooi uitziet. Ik hoop dat de hoofdbehandelaar er morgen anders over denkt en dat mama dan naar huis mag. Het is toch vreemd: eigenlijk zouden we nu vertrekken voor een weekje Centerparcs, echt balen dat het niet door kan gaan. Maar als wij niet naar Centerparcs kunnen, dan halen we het gewoon hierheen: We hebben uitgeslapen vanochtend, vervolgens heb ik lekker verse broodjes gehaald. Daarna even tv gekeken en Quinten is nu aan het zwemmen in ons bad. Straks even lunchen, vanmiddag een dutje doen en vanavond pannenkoeken eten in ons pannenkoeken(t)huis. Dan nog even naar de kinderboerderij (lees: 2 paardjes in de wei) en speeltuin en dan is onze eerste vakantiedag alweer om...
hihihi Pupke that's the spirit! Koop nog even van die ballen, gooi ze in bad en je hebt gelijk ook een speelparadijs!