Bij Vacance-o-Pupke... De huisjes zien er hier ook goed uit, ik voel me meteen thuis. Toen net de kat op tafel sprong zei manlief nog dat hij blij was dat hij de huisdieren-optie geboekt had .
is er nog/al nieuws? zo niet, je kunt het ook proberen met een massage (op je buik dus ) met scharlei olie. ik heb geen ideee waar je dat kunt kopen. mijn vroedvrouw in Belgie had het. of een voetreflex massage. bij mij hielp dit zeer goed. (ben aan het bijlezen vanaf p. 295 )
misschien een domme vraag, maar hoewel kindjes naar de basisschool kunnen met 4 jaar, zijn ze pas leerplichtig met 5 jaar? wel handig om te weten ivm onze nog te komen vakanties (lees: familieverplichtingen in Marokko)..
@Pisum, volgens mij mag je dan ook je kind af&toe nog thuis houden. Wat onze basisschool heeft is dat je vanaf 4 jaar mag komen, maar bijv er ook voor kan kiezen de middagen nog thuis te blijven.
volgende keer maar de luier verschonen net voor het wegen, kan toch behoorlijk schelen. hier is het nu ook wegen met luier. R is ook aan de dikke kant, daarom ben ik blij dat hij nu ineens veel minder eet (klinkt stom misschien ). maar ik zou je geen zorgen maken, hier zeiden ze ook dat babyvet soms langer blijft hangen bij sommige kindjes. en dat de bouw ook scheelt.
Eerst speciaal voor Pisum: LANG ZAL JE LEVEN, LANG ZAL JE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, IN DE GLORIA...... HIEPER DE PIEP HOERA!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
@Pisum, hoeveel weegt R dan en hoe lang issie? Vond hem toen helemaal niet aan de dikke kant lijken namelijk! Mijn beer leek echt veeeeel groter/dikker.
Het gaat gelukkig alweer beter met Kyano. Hij schommelt nu tussen de 38 en 38.5 in en heeft praatjes voor 10 8) Ik heb maar eens een goede daad verricht en mijn smoeder voor vanmiddag uitgenodigd om een kopje koffie te komen drinken Ik kan toch nog weinig ondernemen met Kyano dus samen koffie drinken is dan wel zo gezellig Missy hmm het hoofdgerecht en toetje lijkt me wel erg lekker Idd een erg leuk jurkje! Eva ik hoop dat Giel de cd plat gaat draaien! Freesia leuk filmpje! Tweety oef druk cursusdagje dus voor jou. Vandaag een beetje bijkomen? Ingeltje fijn dat je lekker geslapen hebt! 38 weken alweer, het schiet op nu!! Kaatje oh super die foto!! Pupke meid een hele fijne vakantie gewenst en ik hoop echt dat je moeder nu gauw naar huis mag. Het is nu toch wel genoeg geweest met alle ellende. Hi hi ik boek altijd bij Vacance o pupke, stelt nooit teleur 8)!!
Ben ik weer. Verslag van de ggz staat op het andere forum Pupke, minder van je verstandkiezen Maar je moet maar zo denken dat je er daarna geen last meer van hebt. Fijn dat ze je moeders ontsteking nu onder controle hebben. hoop dat ze snel naar huis mag. Klinkt best gezellig zo'n indoor centerparcs Pisum is terug en moet gelijk haar berichtenaantal even bij werken haha Wupje, je smoeder uitgenodigd voor de koffie ? weet je zeker dat jij geen verhoging hebt ipv Kyano
whaha (ziet het helemaal voor zich) ik lust wel veel dingen, maar wordt toch ook vaak vreemd aangekeken als ik in een ´goed´ restaurant zit
@Pisum: echt waar? Ik zou dan echt de neiging hebben om te gaan provoceren... @Missy: sorry, ik heb de foto van je jurkje gemist geloof ik... @Wupje: fijn dat het alweer wat beter gaat met Kyano! Quinten heeft flink gegeten net: een groot stuk komkommer en nog een heel broodje er achter aan. Ja ja, de vakantie maakt hongerig! Hij ligt nu lekker in bed.
Zo nog gauw wat kleine klusjes gedaan ben ik daar ook weer mee bij. Net heeft het hier erg hard geregend maar toen ik naar buiten ging voelde het wel heel prettig warm aan. Hopelijk wordt het nu toch echt beter weer! Hmm Kyano wordt weer wakker Weg forumtijd. Tot later!!
Thanks Tja ik was er ook niet he? We zaten met mijn ouders in een bungalowpark. We zijn ´s avonds uit eten geweest met zijn allen, was heel gezellig. Gelukkig was het (pannenkoeken ) restaurant op kinderen gericht en hadden ze er speelgoed voor R. Dus konden we er langer dan een uur zitten Heb een bon van de Hema gekregen van mijn jongste broer en vriendin. Oudste broer was er niet en die gaf ook niets verder Mijn ouders wilden graag kleertjes voor de beeb geven maar daar ga ik dus zelf voor shoppen (met hun geld) En van A heb ik chocola gekregen met ´hoera´ en ´ik vind je lief´ erop, en nog seizoen 5 van Lost op DVD