Heb schandalig lekker geslapen, 3 uur aan een stuk. Nu alvast eten koken en dan ga ik nog even in bad. Vandaag is het moederdag in huize Ingeltje!
Ik had toch al een tijdje een tattoo klaar liggen ? ( die ik nog steeds niet durf te zetten ), maar twijfelde er al even aan omdat het chinees en is je nooit zeker weet wat je neer zet. En wilde ook iets van Milou erin verwerken, ben vanmiddag aan de knutsel geweest. En dit is er uitgekomen. Even laten bezinken of hij over een paar weken nog zo mooi is ( en dan op mijn schouderblad )
Wie komt mijn handje vast houden ? Denk dat ik hem maar van mijn vakantiegeld laat zetten anders gebeurd het nooit. Alleen niet handig met de zomer in het vooruitzicht ivm zwemmen.
@ Kaatje: ik vind hem erg mooi! Eén tip, zou je de naam van een eventueel 3e kindje er ook nog ergens mooi bij kunnen zetten? Aangezien jullie graag nog een kindje willen, lijkt het mij wel leuk als de naam van dat kindje er ook nog bij kan/past. Ik heb hard gewerkt, zit nu aan een prakkie ovenpasta wat ik nog in de vriezer had. Aimar is bij oma en ik ga zo de hele bovenverdieping doen. Totaal geen zin in, maar moet nu echt gebeuren.
kaatje dat is mooi! veel plezier he mooie tattoo meid. hier hele dag gewerkt... nu nog 3 dagen school bah echt geen zin in hihi.
Eva, die zou eventueel aan de linkerkant van de steel kunnen, maar misschien zou ik voor een volgende wel een nieuwe tattoo nemen. Of deze uitbreiden ( haha ik met mijn grote mond. eerst deze maar eens durven )
Nee dit is niet de ware grote. Heb hem een kwart kleiner uitgeprint, en is nu geloof ik wel een mooi maatje
Ik ben er ook over aan het denken, ik wil ook een hele eenvoudige, met een bloem(en) en de namen van de kids.
Mooi Kaatje! Ikzelf zou ook het vlindertje styleren, past het meer bij de rest. Vorig jaar had ik bijna een tattoo genomen, het blijft zo'n twijfelonderwerp.