September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ all thanks! :D Ben ook supertrots op ons vrolijke moppie.

@ Pupke, sjit zeg :( Had zo gehoopt op goed nieuws!

@ Missy, stolsels lijken mij normaal, maar wie ben ik ;) Bellen voor de zekerheid lijkt me het beste.

@ Ingeltje, nu weet jij hoe ik me voelde eind september 2008 :p

Nog eentje om het af te leren, zo zat ze vorige week in de auto, boevenpetje op :)

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat een enige foto's Freesia!!

@Lola: ik vond het al wat verwarrend dat je toch schreef op woensdag te werken, maar dan heb je dus vrij. Fijn dat het geregeld is.

@Pupke: vervelend dat je moeder nog niet naar huis mag.

Hier vanochtend heerlijk in de tuin gewerkt met Sara. Die heeft de hele garage inhoud (wat ze kon tillen) buiten neergelegd, terwijl ik aan het schoffelen was en plantjes aan het planten was. Op een gegeven moment stonden alle poetsspullen, oudpapier en ook de was buiten...haha...

Nu liggen de dametjes op bed. Ben zelf ook moe. Isabel sliep vanochtend tot 5.30 uur. Op zich lekker, maar op de een of andere manier val ik niet meer in slaap omdat ik weet dat S zijn wekker gaat en Sara ook wel wakker gaat worden. Heel irritant. Vanavond lekker in bad en op tijd naar bed.

3. Verdikkie! Moet nu eerlijk bekennen dat ik niet voor Jasmijn maar voor jou mijn hele werkschema heb omgegooid ;). Voor niets dus... ;)

Voor mijn gevoel werk ik straks ook drie dagen achtereen, namelijk vrijdag, maandag en dinsdag. Oké, er zit dan wel een weekend tussen, maar dan werkt niemand op kantoor...

4. Wat jammer. Ze ligt er inmiddels toch wel veel langer dan ze aanvankelijk dacht hè?

Naar het Gaiapark geweest? Hebben jullie een abonnement?

5. Tja, dan had je als uitgerekende datum 1 juni moeten hebben, stond je helemaal bovenaan... ;)

6. Ik heb ook best flinke stolsels verloren na het verwijderen van het spiraaltje. En omdat ik wel erg heftig vloeide, ben ik nog terug gemoeten naar de gynaecoloog. Dat vloeien was niet normaal, maar van de stolsels keek ze niet op...

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha ja ;)
    Ik had dat in september wel, toen was ik 1 sept uitgerekend :)
    Ik heb nu ook heeeel veel medelijden met terugwerkende kracht voor Roshi, Freesia en First Time :D

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vandaag een hangdagje. Geen zin om iets te doen. Gijs ligt ook weer op bed nu, we zijn lekker zielig samen haha. Net weer wat krampjes. Zette het nou maar eens door.. al anderhalve week voorweeën en telkens stopt het weer vrolijk. Balen.

9. Kun je jij je altijd aan zo'n voornemen houden? Ik helaas niet. Dan ben ik overdag moe en neem ik me voor 's avonds vroeg naar bed te gaan, maar na het avondeten kikker ik altijd enorm op en blijf dat klaarwakker en fit tot een uur of elf... ;)

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    azeb ja is goed :D altijd goed. graag gedaan.

kaatje ook al vroege ochtend heir ging de wekker om 6uur (gene kyani dus ;))
    heb ook weer gestemd op levi vandaag :D

freesia leuke kleertjes en een mooie dochter :D

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhoi!
    Hier op verjaardagvisite geweest en daarna schappies. Ga denk ik zelf ook zo even liggen, ben moe :(

@irisB knuff!

@freesia klinkt goed! maar hier geen oude hond :)

@pupke jmmr dat zij no gmoet blijven maar beter zeker dan onzeker! Knuffs!

@ingeltje butnacht :( knuffs en steekt vervolgens tong uit dat zij aan het einde van lijst is :D :D

hier precies hetzelfde :p

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Tja je moet het slim aanpakken he :D
    Ik ben 31 aug uitgerekend maar ik heb me aangemeld bij de sep mama's :p
    Bij de 20 weken echo zat ik ineens op 2 sep als datum dus het ziet er goed uit ;)

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik heb vanmiddag de Tacco leeggekocht :) :D Ik kom daar normaal nooit maar was bij de Villa Happ gaan kijken en kon daar niks vinden voor Kyano en bij de buren zag ik een leuk truitje hangen dus daar even naar binnen gewipt....score: 4 broekjes en 4 truitjes voor 49 euro! Toen bij H&M eindelijk een spijkerjackje voor Kyano gevonden :) (Uiteindelijk dus toch 70 euro lichter maar goed nu kan hij er weer tegen in de zomer)
    Nu wil ik eigenlijk nog een paar zomerschoentjes dus morgen nog maar eens even de stad in :)

Pupke hè wat sneu dat je moeder nog niet naar huis mag :(.

Irisb oef je hebt het er maar zwaar mee vandaag ;)

Jannes ja idd 5.30 uur is net zo’n tijd om niet meer lekker in slaap te vallen als je weet dat hubbie er zo uit moet. In het weekend is dat dan nog iets anders
    Leuk dat jullie zo gezellig gewerkt hebben in de tuin, had je Isabel in de wandelwagen erbij?

Ingeltje ik vond mezelf op een gegeven moment ook een beetje zielig bij de septembermama’s …… :) was toen op 10 september uitgerekend maar werd uiteindelijk toch pas op 24 september ingeleid. En ik dacht toen nog wel dat ik misschien al in augustus zou bevallen :D

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: ja, ze ligt er behoorlijk wat langer in dan gedacht. Ze werd opgenomen voor 10 dagen maar ligt er nu al 25 dagen in...

We hebben inderdaad een abo voor het Gaiapark en ik vind het geweldig! Vandaag was het heerlijk rustig dus we waren maar met een man of 20 bij het gorilla-voeren bijv. Quinten heeft lekker rondgestapt en vond het weer heerlijk. Door het abo gaan we soms gewoon even voor 1 1/2 uur.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: nee ik hou me ook vrijwel nooit aan die voornemens. Net als ik vanochtend zei "vanmiddag ga ik echt even een dutje doen". Doe ik ook niet. Maar vanavond wil ik echt op tijd naar bed, voor het geval Isabel morgen weer om 5.30 uur een fles wil. Morgenavond heb ik namelijk een kookworkshop, dus wil wat fitter zijn.

@Wupje: nee Isabel slaapt gemiddeld 2 a 3 uur na een voeding (gewoon in haar wiegje op de kamer), dus dan heb ik genoeg tijd om dingen met Sara rondom huis te doen.

@Ingeltje: ja nou je het zegt. Ik was 5 september uitgerekend (25 aug bevallen) en er zijn echt dames die een maand na mij zijn bevallen. Die hebben echt geduld moeten hebben.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pupke: ik vond die slingerapen zo leuk in het Gaiapark. Vooral hun binnenverblijf, daar slingerden ze echt als gekken heen en weer. Heel leuk.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, goed geslaagd dus.

Ik hoor Levi wakker worden dus even snel stofzuigen

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kom weer even 'binnenvallen' met een vraag. Sinds gisteren begint Luca enorm te kokhalsen tijdens de voeding. Aan de borst of uit de fles maakt niets uit.Hij begint ermee als hij net een paar slokjes gedronken heeft. Drinkt wel weer verder maar na een tijdje spuugt hij enorm...Iemand tips?

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Misschien krijgt hij teveel in 1x binnen? Te gulzig? Heb je een andere speen gebruikt?
    Maar het is wel gek als hij dat zowel aan de fles als de borst heeft en dan ineens vanaf gisteren.
    Ik zou proberen even wat minder in 1x aan te bieden maar ik weet niet zeker of dat de oplossing is.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef... dat is ook heavy zeg.. wist ik helemaal niet meer.. zwaaarrrr respect voor jou!!

Deel Deze Pagina