Bah bah, een vreselijke nacht achter de rug. Quinten heeft heel veel gehuild, we denken dat hij weer oorpijn heeft. Ik heb helemaal niet geslapen dus ben brak! En net nu we naar de Efteling gaan... We gaan wel hoor, want opa en oma komen oppassen. Het zal wel een vermoeiend dagje worden.
Update: we gaan niet... Zus is ook ziek dus die belde net af. Opa en oma dus maar afgezegd en ik duik zo mijn bed weer in. Wat een rotvakantie zeg, dit kan er ook nog wel bij.
Mogge Pupke, veel plezier in de efteling. Hoop niet dat Quinten oorontsteking krijgt ofzo Edit. ow jullie gaa toch niet idd geen leuke vakantie zo Verder wel gelezen maar geen tijd om te reageren want moet zo naar de dokter.
We zijn net naar de huisarts geweest en hij heeft weer een dubbele oorontsteking... Hij heeft een kuurtje gekregen dus het ergste leed zal snel geleden zijn. Maar eh, Ingeltje: ik ben het wel met je eens, vanaf nu alleen maar geluk graag! Hoe gaat het vandaag met je?
Goedemorgen meiden! @kaatje hoe was het bij de HA? @pupke hé bah zeg!! dit vakantie heeft mooi weer en dan zulke tegenwind ik blaas een grote portie geluk naar jullie!!
@ Pupke: sjeetje zeg, het zit jullie de laatste tijd wel tegen. Ik hoop dat Q snel opknapt en jullie toch nog een beetje vakantie kunnen vieren...Knuffel voor jullie drietjes! Vanmorgen naar CB geweest. De score: 78 cm (net iets onder de -2 lijn) 11 kg (op de +1 lijn) BMI 18,2 (ik vroeg ernaar, normaal kijken ze er pas naar als kindjes 2 zijn of wanneer een kindje al te zwaar lijkt). (wat mag de BMI bij kids eigenlijk zijn, Pisum of iemand anders die het weet?) Aimar is dus ondanks dat verhouding nogal uit elkaar ligt niks te dik. Praten doet hij voldoende, motoriek was in orde en ze vonden hem erg vrolijk, onderzoekend en ondernemend! Thanx voor de knuffels op het andere forum.
Ocherm.. weer een oorontsteking? KLein pechvogeltje Hier wel een okee dagje zover. Goed geslapen, weinig pijn en veel geduld Oh en Wupje: ik vergat gisteren nog te typen, maar Julian was na een weekje ziek zijn ook héél moeilijk in gedrag. Kan goed zijn dus dat deze buien over een dag of wat weer weg zijn..
Huisarts liep weer heerlijk uit. een half uur in de wachtkamer gezeten ( wat voor mij anderhalf uur lijkt ) had gelukkig Levi meegenomen ter afleiding. Was na 1 minuut weer buiten. Waarschijnlijk ergens aan opgehaald ofzo en daarna gaan ontsteken. zag er nu rustig uit. als het nogmaals gebeurd moet ik weer terug komen en gaat hij het verder onderzoeken. Pupke, toch een oorontsteking knuff voor jou en Quinten
@azeb lijkt me idd moeilijk als je er niks aan kan doen verder @pupke beterschap voor je kleine man het zit niet mee deze vakantie vanmorgen heeft hubbie een poging gedaan om robin potjes training te geven haha nou ja om het een naam te geven steeds pakt ie het potje en wil zijn luier uit doet niks. vanmorgen heeft ie heel de ochtend in zijn blote bips gewandeld en 4x op de grond gepiest hihi(ik sliep uit dus hoefde niet te dweilen) en steeds zei ie o oh tegen hubbie.
Ik heb altijd geleerd dat je de BMI bij kinderen tot de puberteit niet mag hanteren omdat de verhoudingen anders zijn dan bij volwassenen. Je kunt er dus geen conclusies uit trekken volgens mij...
Maak me er sowieso niet zo druk over. ze gaan bij het cb uit van een gemiddelde van tig kinderen bij elkaar. En ieder kind ontwikkeld en groeit op zijn eigen manier. Als hij gezond en gelukkig is, vind ik het prima
@kaatje: ik stem elke dag trouw hoor! Het is wel handig dat je steeds de link even plaatst of op hyves zet anders vind ik het niet. Thx dus. @pupke: jeetje het zit jullie echt niet mee meid!!! *stuurt portie geluk, gezondheid, energie en happiness jullie kant op* Vanmorgen lekker vroeg uit de veren, boodschapjes gedaan, H&M iets teruggebracht (miskoop) en naar de apotheek geweest (waar ik een half uur moest wachten door bejaarden die bij de balie hun hele ziektegeschiedenis tegen de apothekersassistente gingen spuien, hoezo ik heb geen aanspraak). Daarna nog even een broodje gescoord bij de bakker en naar een vriendin om bakkie te doen in de tuin waar Raven heerlijk gespeeld heeft met een leeftijdsgenootje. Ze ligt er nu in, vanmiddag nog even buiten spelen.
YW Ben de laatste drie dagen steeds zo duizelig... echt van die draaiaanvallen. Echt super irritant. Sinds ik ongi ben... Ongi is ook heftiger dan ik gewend ben. Die duizeligheidsaanvallen heb ik wel vaker gehad, maar de laatste keer was de maand voordat ik zwanger was van Raven. Daarna niet meer gehad. Denk dat het stress is of BPPD.
Ik weet niet wat bppd is, maar zou idd heel goed stress kunnen zijn. Zo heb ik het al de hele week benauwd. denk ook stress. Of misschien door de schommelingen in het weer ?
@kaatje: oh dat zou ook heel goed kunnen natuurlijk, het is ineens weer zo warm... ik heb ook al dagen hoofdpijn, dat heb ik de laatste jaren ook nauwelijks gehad. Meestal is dat ook stress gerelateerd. Nou heb ik niet het idee dat ik onwijs veel stress heb, behalve vorige week niet lekker in mijn vel (is nu juist over) en druk op het werk (maar leuk druk) en veel dingen regelen voor het huis (lucht juist op dat we dit nu doen). Op zich wel druk dus maar geen nare stress.
Hey dames, ik val hier weer in hoor. Geen energie om bij te lezen. Afgelopen dagen superdruk op mijn werk, ook nog in de avonden mee bezig geweest en vandaag heb ik ook alweer tig mails verstuurd op mijn vrije dag. Pfff. Gisteren weer goedgekeurd door de VK, ondanks alle stress was mijn bloeddruk keurig (100/55). Gisteravond wel even gaan sporten, heeft me goed gedaan. Vanochtend met Ilse de stad in geweest en geshopt voor zw.kleding. Wel wat shirtjes gevonden, maar broeken/rokken helaas niet, wat een drama niks zit lekker. Ilse slaapt nu, dus ik ga ook maar even rusten. Moet ook nog wat werken en boodschappenlijst maken. Ik hoop dat ze dus lekker lang slaapt.