September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Geen idee, maar bij Rayyan was het 18,7 ofzo en dat was te hoog.
    Heb lengte en gewicht nog even opgezocht en hij was in maart 81,5 cm en 12,5 kg. Ik heb wel de indruk dat hij sindsdien best gegroeid is (in de lengte dus, niet de breedte) dus ik denk dat ik binnenkort nog eens naar het weeg/meet uurtje ga. Anders moet ik wachten tot oktober ofzo..

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    haha :D gister ging Rayyan in bad, dus A. had hem alvast uitgekleed in de kamer (daar is het warmer) en we waren aan het wachten tot het badje vol was. dus ik zeg: eh kun je niet beter zijn luier aanlaten tot hij het water ingaat? en 5 sec daarna piest Rayyan met een mooi boogje op het tapijt. hij keek er heel guitig bij :D ik moest wel lachen.

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jill is vanaf december niet meer gemeten en gewogen.
    Mij boeit het niet zo ;) Ze groeit goed, ze eet goed, ze ontwikkelt zich goed. Soit :D

(jaja dames, ik zoek afleiding zodat ik niet aan die rottige theorie hoef te denken, aarrgghh, duik weer onder)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, wanneer heb je theorie ? had het al een keer gevraagd maar heb denk over je antwoord heen gelezen

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Het is ook niet zo dat die BMI mij nou enorm bezig houdt maar was wel nieuwsgierig. Op ons CB zijn ze ook heel relaxed, hij ziet er goed in verhouding uit zei de verpleegkundige :)

Aimar heeft heerlijk in de tuin gespeeld, is enorm driftig geweest in de supermarkt omdat hij geen klein karretje mocht (ik had de buggy mee) en ligt nu al 30-40 minuutjes te slapen. Straks naar de IKEA en even zondigen bij de Mac. Heb ik wel verdiend vind ik :):p

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule strees en warmer weer is wel een mogelijke factor maar wat is BPPD?

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @freesia spannend! Maar komt goed 8)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik denk dat Kate's BMI aan de lage kant zou zijn met haar lange lengte en lichte gewicht daar voor :p

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: ja misschien wel.

@eva: dat heb je zeker verdiend.

@freesia: theorie-examen???? Oeh, joh valt best mee. Komp goei.

Heb net even 3 wassen weggevouwen en 1 in de machine gepropt. Ik geloof dat we nooit meer 'bij' zullen zijn met de was... er liggen nog 4 stapel 30 graden was (in 4 kleuren: licht, donker, jeans en ROZE) en 2 stapels 60 graden was (donker en licht). Zucht.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    BPPD: benigne paroxysmale positie duizeligheid
    Is een aandoening waarbij je als je je hoofd op een bepaalde manier houdt je korte duizeligheidsaanvalletjes krijgt (paar seconden). Ik heb het vooral bij hoofd achterover doen of snel hoofd draaien. Komt door gruis in je evenwichtsorgaan wat dan verplaatst of zoiets.
    Irritant maar niet erg.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ah ok. klinkt idd irri.
    Mijn BD is normaal 100/70 maar als ik te plots draaien of opsta dan wordt het ff zwart voor mijn ogen en/of mega duizelig :(

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ja dat heb ik ook wel eens, vooral 's ochtends

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: ik wil eigenlijk vandaag naar de tweede kans winkel rijden maar ik weet nog niet precies waar het is. Heb je een adres oid voor me? ik kan niks met google vinden

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ik ben er weer na een zware avond en nacht :( Kyano heeft heel veel gehuild en weinig geslapen.....vanochtend dus naar de ha geweest en het was al gauw duidelijk. Beide oortjes weer ontstoken en last van opgezette amandelen. Vandaar dat hij wel graag wilde eten maar het gewoon te pijn deed. Arm ventje. Hij heeft nu een kuurtje gekregen dus hopelijk gaat het nu weer gauw de goede kant op. De buien van gisteren zijn dus ook verklaarbaar.

Meiden bedankt voor al jullie reacties!

Yule fijn dat jij het wel positief benaderde!
    Vermoeiende dagen voor jou dus!
    Idd misschien helpt het als ze ’s middags wat korter slaapt.
    Oeps hier ook een wasachterstand :)

Azeb idd een erg trieste situatie. Hopelijk vindt het jongetje dadelijk zijn rust en komt hij weer een beetje op het goede pad.

Pupke hè gossie meis :(, dikke knuff en beterschap voor Quinten!

Tweety ha ha die Robin! Komt wel net zoals bij Kyano ;)

Pisum hi hi Kyano plastte vorige week ook vol overtuiging zonder luier......op de badkamervloer :D

Hier op het werk is het vandaag erg rommelig, onze spullen zijn verhuisd maar de pc's nog niet dus ik zit op een andere werkplek maar zonder mijn spullen dus lastig werken ;) Ach komt allemaal goed ;)

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ben trouwens blij, want Rayyan lijkt het eindelijk door te hebben dat hij bij mij aan de hand moet lopen :) Heel lang ging het zo: we gaan deur uit en meteen wil hij wegrennen. Ik zeg: nee, handje vasthouden. Hij: krijs krijs, gaat op straat zitten. Ik probeer hem overeind te trekken, pak zijn hand weer vast. Hij zet 3 passen en gaat weer krijsend zitten, en weigert verder te gaan.

De afgelopen dagen heb ik stug volgehouden. Ik wil gewoon dat hij naar kdv loopt want dat is hier maar 5-10 min vandaan. Hij kan het best maar wil het gewoon niet (ja tenzij hij los loopt dus, maar dat wil ik niet langs het water en drukke straten).

Gister ging het al best goed, hij maakte heel wat minder drama. Vanochtend liet hij zich, al 'neeeeeeeeej!' gillend, voor de voordeur vallen. Vind ik wel lastig want er staan dan altijd wel mensen te kijken en ik heb hoop maar dat ze niet denken dat ik R mishandel ofzo ;) Maar goed, hij ging toch weer staan en met de nodige afleiding (kom we gaan naar de auto's kijken etc) is hij op het kdv gekomen. ZO komen we er wel! :)

Daar helaas wel heel hard huilen bij het afscheid :( denk dat het toch met de afgelopen vakantie te maken heeft. Hij klampt zich aan mijn benen vast en wil niet loslaten. Ik had wel even een brok in mijn keel toen ik wegliep. Nou ja, hij was het vast na een paar minuutjes wel weer vergeten (hoop ik)..

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heb kaatje 5 mails gestuurd met smilies :D:D:D

@wupje ach gossie!! knuffs voor de manneke!

@pisum volhouder wint!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pisum oef een moeilijk momentje dus voor jou maar wel goed dat hij het begint te leren!!
    Het stelt me trouwens wel gerust dat jullie ook van die 'krijsmomenten' meemaken ;) Ik wist eerst niet wat me overkwam toen Kyano zich voor de eerste keer zo op de grond gooide maar het hoort er dus echt weer gewoon bij ;)
    Ach we komen er wel met onze kleintjes :)

Parr waarom heb je Kaatje 5 mails gestuurd met smilies :)??

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ik moet in juni nog 3 dagen school en in juli ook 3 dagen school.
    is wel te overleven hoor :D
    morgen weer een toets kreeg ik te horen voordat ik wegging.
    hoef alleen voor de toets naar school want de vrouw die les geeft heeft ongeluk gehad ligt dus in ziekenhuis...
    vandaar vandaag ook maar een half dagje school...
    Heb ook weer gestemd op levi :D

azeb, oh das zwaar en niet fijn om dat mee te maken. Hopelijk komt hij weer op rechte pad door halt en me thulp van jeugdzorg.

pupke, ah oorontsteking, dikke knuff voor quinten.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pupke, heel veel sterkte en knuffels!!

Leidinggevende is geweest (kraamvisite). Ze vond dat ik voor mijn verlof te vaak ziek was. Moet goed nadenken van haar wat ik nou wil wat betreft werk. Ze zei dat ze me niet weg wilde hebben maar dat ik misschien maar moest gaan kijken naar een andere baan.Iets waar ik gelukkiger van zou worden. (had gezegd dat ik er best tegenop zag om weer avonden,weekenden en feestdagen te gaanwerken) Vond het een heel raar gesprek wat ik ook even moet laten bezinken.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny me, ook raar dat ze daar over begint terwijl ze op kraamvisite komt....

Deel Deze Pagina