@funnyme: nou ja zeg wat is dat nou voor een rare actie?!? Ze komt toch op kraamvisite, doet ze er meteen even een functioneringsgesprek bij. Zou dat echt niet pikken hoor. Snap dat je enorm overvallen wordt op zo'n moment. Ook lekker om iemand met die boodschap op te zadelen tijdens verlof... Alsof je niet wat anders aan je hoofd hebt. Echt heel raar. Ik zou haar misschien van de week even bellen en zeggen wat je er echt van vond/vindt. Die boodschap moet ze denk ik wel krijgen, want dit is echt heel raar.
Yule, heel herkenbaar die was, het lijkt nooit op te houden! Pisum, heel herkenbaar je verhaal van het lopen, hier gaat het steeds beter. Ik schaam me ook altijd op dit soort momenten, al weet ik dat het erbij hoort. Wupje, beterschap voor Kyano. Funny, vervelend zo'n gesprek en zeker tijdens kraamvisite! Ik vind het heel logisch dat je met 3 van die kleine kids opziet tegen het werken. Wat is je eigen gevoel, vind je je werk nog leuk? Ilse slaapt nog steeds. Dus heb ik even rust gehad. Boodschappenlijst is klaar. Moet eigenlijk nog iets voor mijn werk doen, maar kan me er nu niet toe zetten. Ben de afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met mijn werk, kan het nu even niet opbrengen. Hopelijk vanavond. Wat is het trouwens heerlijk weer!
Ingeltje,hoe is het nu met G? Is hij al opgeknapt? Lola, Oh das wel eng nieuws van je vriendin.Hoe is het nu met haar? Steen, ik weet niet waar het over gaat,maar veel sterkte! Anno,mooi buikje hoor! Kaatje,gelukkig viel het mee bij de ha Wupje,knuffel voor jou! Azeb,wat een naar verhaal van die jongen. Ik hoop dat het toch goedkomt met hem Luca: ja het als de melk eenmaal is toegeschoten hoefthij niet te zuigen maar spuit het zo in zijn mondje (de eerste paar minuten). Dat zou dus best kunnen.Maar met een fles toch niet? Hij is niet veranderd van fles of speen. Werk: ik weet niet zo goed wat ik ervan moetvinden. Ben beetje overdonderd. Misschien dat ik haar signalen heb gegeven? Mijn leidinggevende is nogal iemand die geen blad voor de mond neemt en ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om te zeggen wat ikervan vind. Heb gezegd dat ik haar begrijp en datik erover na zal denken.
Hummelke, ik weet het niet. Ik heb niet echt zin om weer te beginnen. ZOu best wel wat anders willen. Iets op kantoor met planningen maken lijkt me erg leuk.Maar ja alle vacatures moet je ervaring en opleiding hebben en mijn enige ervaring is het plannen van een huishouden met kinderen
Yule, lees je vraag nu pas. Was namelijk bij de tweedekans winkel haha. Het zit in een garagebox achter de gabrielstraat. zal je nog ff een plattegrondje mailen Pisum. fijn dat Rayyan nu een beetje aan de hand blijft lopen. Zou hem idd ook niet met een lekker gevoel los laten lopen met het water voor de deur. Queen, ow die paar dagen school. komt goed ! Funny, idd een raar gesprek. Ze kunnen je niets maken,maar zouden het dus ook niet erg vinden als je weg gaat ofzo. Heel raar. Kan me voorstellen dat je met 3 kids tegen de avonden en weekenden op ziet
kaatje komt zekers goed zo nu ga ik ff me lesstof leren voor toets morgen wat er nog te leren valt haha alles zit nog in mijn kop
Hoera! Beebie is ingedaald! Ligt ook vast en gaat geen kant meer op. VK wenste me veel succes met morgen bevallen hahaha die gaf me nog wel 2 weken Ik denk het ook hoor.. op de voorweeën na, voel ik nog helemaal niks van voortekenen van een naderende bevalling. Kom jullie gewoon nog 11 dagen lastig vallen. Daarna sluit ik me op in de kelder en geef Lola een kans om vlug mijn berichtjesaantal weer in te halen!
Funny me idd een vreemd gesprek Ingeltje fijn weer goedgekeurd, en nu maar weer afwachten Zo ik ga afsluiten hier, mijn moeder kookt voor ons, heerlijk! Hopelijk eet hij nu een beetje beter.
Ha goed nieuws van Parr.. HcG is opnieuw gedaald, nu nog maar 127 ipv 700. Mooi zo! Lichaam nog niet helemaal schoon van binnen, dus nog wel een keer op controle over 2 weken.
FunnyMe: het lijkt idd of ze onbewust jouw gevoel over je baan heeft opgepikt. Maar echt onbehoorlijk om zoiets op kraamvisite te melden...
@funny nou das wel raar idd dat ze dat tijdens kraambezoek naar voren brengt @ingeltje wat goed dat ie nu vast ligt ik zal nog eens een smsje gaan sturen *weeen aan* kijken of het gaat helpen @parr mooi dat de hcg weer zelf is gezakt hoop dat alles de volgende keer mooi schoon is wat een weertje he meiden de kids spelen volop in de tuin. de zandbak is ook weer leeg en ligt weer in me huis en in robin zijn romper en luier vrees ik die liep weer te gooien als een gek ermee.
@ingeltje: fijn dat beebje nu helemaal beneden zit. Toch een lekkerder gevoel denk ik dan de gedachte te moeten gaan platliggen. @parr: fijn dat het hcg nog verder gedaald is! Klinkt heeeeeel prima allemaal.
net even bij de buurvrouw geweest nog steeds erge voorween maar zet neit door gisteren werd op gang gebracht maar zette niet door jammer genoeg nu gaan ze vrijdag weer kijken bij haar. Zaterdag ochtend gaan kyani en ik weer even een bakkie doen en zij lekker spelen met der vriendinnetje.