@tweety: hier ook een zandbak binnen ja. Raven kwam met een wijnglas vol zand de kamer binnen lopen. Ik: "Doe het zand maar buiten." .... ?????een wijnglas???????? Hoe komt ze daar nou aan?
hihi yule ze begint al vroeg met een wijntje weet je inmiddels al hoe ze aan het glas kwam? hier liepen ze gewoon met de emmers naar binnen pfff.
Ingeltje, fijn dat de kleine vast ligt! Parr, super dat hcg zo goed gedaald is. Yule, wijnglas, hihi laatste feestje gehad in de tuin? Ilse heeft lekker langgeslapen. Daarna boodschappen gedaan. Zowaar ging het dit keer redelijk in de winkel, negeren van het gezeur hielp goed. Daarna gekookt, spaghetti carbonara. Ilse vond het niks... Nu slaapt ze, mannetje is fietsen en ik heb net alvast een hartige ham kaas quiche voor morgen gemaakt. Nu nog even wat werken en dan lekker slapen!
Hummelke: slim, vooruit koken. Probeer ik ook altijd als ik puf heb. Julian was helemaal op toen hij thuis kwam van KDV. Was heel zielig tijdens het eten aan het huilen en vertelde hele (onsamenhangende en niet te begrijpen) verhalen. Over AU! en Noa en huilen en voetje en hoofd en glijbaan en en en... och zo zielig. De tranen rolden over de wangen. Na het eten huilend op de bank en nog even Sesamstraat gekeken, waar hij heel rustig van werd. We hebben hem om 18:15 al in bed gelegd, hij was helemaal op. Ben benieuwd hoe hij nu slapen gaat vannacht.
Haai! Hier gezellig met mijn mams en Aimar bij de Mac gegeten. Aimar had zijn eerste happy meal ever, heeft wel wat gegeten maar niet veel. Het knijpfruit en water wat erbij zat, gingen er wel goed in. Wilde hem thuis nog yoghurt geven, maar vergeten. Nu maar hopen dat hij vannacht niet wakker wordt van het hebben van trek. Ik heb E. net gesproken en zal zo nog even wat posten op het andere forum. @ all: bedankt voor alle respects en lieve woorden op mijn hyves. Jullie zijn lief! @ Funny: Sjee het is wel een beetje raar dat ze dit tijdens het kraambezoek met jou gaat bespreken Misschien heeft ze idd jouw gevoel opgepikt en daar moet zeker over nagedacht en gesproken worden, maar niet tijdens je verlof en al helemaal niet tijdens het kraambezoek! @ Tweety: hihi een zandbak in je huis Ach ja, als de jongens maar plezier hebben. Misschien vonden ze het eens tijd dat je zandtaartjes ging bakken @ Yule: Een wijnglas Hoe krijgt ze die nou weer te pakken? @ Pisum: fijn dat Rayyan al beter mee loopt aan de hand! @ Ingeltje: Kom ik weer aan, maar toen ik zwanger was van Aimar werd mij op dinsdag bij de VK gemeld dat ik er niet op moest rekenen dat hij eerder dan mijn uitgerekende datum zou komen...3 dagen later had ik Aimar op mijn borst liggen Ik hoop eerlijk gezegd voor jou dat je snel bevalt. Aaah wat sneu voor Juul, gewoon teveel indrukken opgedaan vandaag. Ik hoop dat hij lekker slaapt. En jij ook!
Hahaha ja jij hebt wel fijne verhalen! Maar ik ken mezelf, ik moet mezelf echt gewoon nuchter blijven instellen op die 30e. Als ik namelijk ga hopen, dan is het hek van de dam en zit ik de komende 2 weken alleen nog maar te huilen Gaat tot nu toe best goed!
Eva, Aimar ook aan de happyMail Levi kan daar heerlijk van smullen. Zal ff op het andere forum kijken.
Wijnglas kwam denk ik uit het kastje in de keuken waar ze in gerommeld had... Heb van de week geshopt bij de Wehkamp en net alles gepast, ongeveer de helft gaat terug maar heb toch een hoop leuke dingen erbij. O.a. de Emami dress. Super handige jurk die op 30 manieren geknoopt kan worden. Echt een aanrader! wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland
hey meiden! Pisum: fijn dat Rayyan nu beter aan de hand blijft lopen. Vreselijk dat drama als ze niet zelf willen lopen, Isis is daar ook een ster in. Ik ben nog niet zo consequent, pak haar meestal weer op... Misschien toch de strijd maar aangaan.... Tweety: fijn, zo'n zandbak in je huis. Hier ook regelmatig. Vandaag kwam Isis van de creche met een halve zandbak in haar capuchon en schoenen (en oren).... Yule: Lol een wijnglas? Ingeltje: fijn dat Thijmen is ingedaald! En wat zielig dat Julian zo verdrietig was... Dan breekt je hart lijkt mij. Isis is nog niet zo van het vertellen over haar dag. Wij hadden vandaag een mijlpaaltje waardoor we nu zeker weten dat we snel een potje moeten kopen: Isis zei 'poep' en wees op haar luier. Azebman de luier uitgedaan om te checken, niks te zien. Toen liep ze even in haar blote kont in de kamer, ging ze opeens poepen op de bank! Gelukkig niks in de bank, de poep was vrij stevig en bleef aan haar billen hangen maar dat moeten we dus maar niet meer doen! (sorry voor het vieze verhaal). Bedankt voor jullie reactie op mijn verhaal over die oudleerling. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het niet goed gaat komen met hem. Hij is ook nog eens vreselijk beinvloedbaar. Die gaat ongetwijfeld het criminele pad op. Maar goed, genoeg over hem... Hier alles goed. Alweer (extra lang) weekend! Morgen naar de kinderboerderij met buurvrouw en T homas. Dit weekend bbq met schoonfamilie, gezellig! (echt hoor, Azebman heeft leuke ooms, tantes en nichtjes). En mijn ouders komen zondag of maandag terug van vakantie na bijna twee maanden. Fijn! (oh en tussendoor wil ik alvast wat rapportwerk gaan doen, die moeten straks ook weer mee). Fijne avond, liefs Azeb
nou hier nog steeds geen 'aangeefgedrag' alleen paniekerig gedoe en poep of plassen roepen en dan komt er vervolgens uren niks en ze wil ook niet op het potje dan
@ Yule: ik zou het potje gewoon even helemaal achterwege laten, want het klinkt alsof ze er gewoon wat angstig voor is. Lekker in haar luier laten poepen. Potje misschien wel ergens laten staan zodat die zichtbaar maar het niet benoemen. Wie weet toont ze over een paar maanden ineens wel interesse.
potje, hier alleen voor de lol. ze doet neit erop nog. vraagt wel om erop te zitten maar nog geen beloning
@eva: ja dat doen we idd ook maar. Hij staat in de badkamer en vanmorgen wilde ze er zelf op zitten om te 'plassen'. Twee keer erop gezeten voor 5 seconden en dan zegt ze 'klaar'. We doen er niet actief iets mee. Wel hebben we broekjes luiers gekocht bij gebrek aan andere pampers (alles was op behalve de broekjes). Dat lijkt ze wel leuk te vinden.