Yule, had die jurk ook gezien,maar weggeklikt bij de prijs. maar ja voor 30 jurken is dat dan weer niet duur. Ben helaas geen jurken persoon Azeb, dat wordt idd een potje komen voor Isis ! potje en oma baal wel dat ze het daar volgens mij niet serieus proberen met Levi. Was laat vanochtend, dus waren daar pas om 09.45 uur. Dus even gezegt dat we hem nu ook tussendoor op de wc zetten. Hem daar op de wc gezet. een plasje. Komt ze hem vanmiddag terug brengen, heeft hij daar niets gedaan. Terwijl hij hier steeds iets doet als je hem op het potje zet. Maar had de vorige keer al gezegt dat ze dan niet dat leuke speelgoed moet geven als hij op het potje zit. ( wat ze vandaag dus gewoon weer gaf ) Telt tot 10. Hij maakt zichzelf wel zindelijk bij oma Ik ga off truste
@kaatje: hij zal het misschien wel zelf gaan zeggen als hij het bij jullie gewend is. Dan kan oma er niet omheen (vooral niet als het met een driftbui gepaard gaat als hij dan niet op het potje mag )
Hmmm het gaat hier de verkeerde kant op! Ik zat net op de bank.. hoor ik boven Gijs gruwelijk overgeven, weet niet of ik dat wel eens verteld heb, maar hij maakt er altijd vreselijk lawaai bij, schreeuwt het echt de wc in zeg maar (kan ie niks aan doen, zijn lijf doet dat nou eenmaal) Dus ik naar boven om te kijken of ik hem moest helpen, hoor ik Julian helemaal overrstuur roepen om papa.. die dacht dat er iets heel ergs met papa gebeurde.. dus eerst hem getroost en gezegd dat papa heel erg moest hoesten. Maar oei.. wat voelde Julian heet aan.. thermometer in oor en ja hoor.. koorts. Daarna Gijs getempt... ook koorts. Julian een zetpil gegeven, die bleef maar huilen... daarna de wc boven gepoetst.. Gijs voelt zich helemaal schuldig dat hij Julian zo bang heeft gemaakt.. ocherm.. Dat worden een paar leuke dagen ben ik bang....
Ik ga slapen...geen bal zin om te gaan werken morgen....Het wordt me langzaam aan een beetje teveel....maarja ik overleef het wel weer, 1 lange dag en dan een weekend van 4 dagen!
Whahahaha Ik zie het helemaal voor me. Gelukkig ging het goed. Zelf lopen: ja na een paar keer krijsen/gaan zitten pakte ik R. ook op, maar daar is hij echt te zwaar voor nu ik zwanger ben. Vandaar dat ik me ertoe heb gezet om vol te houden, en met resultaat dus. Nu moeten we nog andere dingen gaan oefenen, daar heeft het kdv namelijk om gevraagd want ze vinden dat R. zelfstandiger moet zijn. Omdat hij daar niet zijn jas pakt of zijn sokken uittrekt als ze dat zeggen. Thuis doet hij het wel, dus ik denk dat hij daar gewoon geen zin heeft en het daarom niet doet Maar goed ik heb braaf beloofd dat we gaan oefenen..
Heeft iemand tienermoeders gezien gisteren? Ik heb net via internet gekeken, die Fleur heeft de speen vastgeplakt! Ik kan me voorstellen datje er moe van wordt dat hij telkens de speen uitspuugt maar om het nou vast te plakken???
hihi nee die heb ik maar geen zetpil gegeven Voel zelf ook een heeeel licht keelpijntje. Dat kan bij mij altijd 2 kanten op (bij de meesten overigens whahah) of ik heb morgen een goeie verkoudheid, of het gaat gewoon netjes weg. Duimen maar dat ik niet ziek word, want dan is het feest compleet. Hahah dat verhaal van Isis
Correctie mijn hcg is nu 192. Dus flink gedaald! Moet ook want ik wil wel weer ongi worden! Met inwendig echo was het nog steeds 6-8mm slijmvlies wat hij zag. Dus moet ik regelmatig terug komen voor controle en hcg prikken. Over 2 weken dus weer. Ik ga vanaf morgen weer consequent tempen om te kijken of een ongi aan komt. dan kan ik dit aangeven bij de gyn ivm afpsraak maken? We hadden wel een beetje lol daar bij de gyn poli de zuster aan de balie en ook met de gyn haha
ff snel ladies, ben erg kapot en weinig zin in volledig teruglezen. Was weer druk op het werk en dan ook verder trainen. @wupje omdat ik niet alles smilies in 1 mail kreeg @funnyme als hij erg veel last van slijm heeft kan het doorslikken drm ook moeilijker gaan. En melk wordt altijd beetje slijmerig in jouw mond ook. En jeetje vond het ongepast van jouw leidinggevende! @ingeltje super vast in bekken 8) oeioeioei knuffs voro jouw manneke's! @tweety @yule @queen spannend!
tranen met tuiten hier... wou net afsluiten en lees op Sterre's blog.... Om 20.51 is deze ongelofelijke kleine vechtertje voor altijd in slaap gevallen bij haar papa en mama op schoot
@ Parr: wat een verdrietig nieuws (papa was toch niet meer in de picture???) Hier ene k*tnacht gehad. Aimar vond het nodig om tussen 12 en 3 gewoon wakker te zijn Hij mag dus vandaag 2 keer slapen op het KDV. Tot vanavond ladies....
Mogge, Het lijkt er op dat 06.30 zijn nieuwe ritme is geworden. Probleem is dat hij wakker wordt van de honger, en niet omdat hij uitgeslapen is. Dus ook niet één van de vrolijkste Vakantie is weer voorbij, dus straks gymen ! Inge, ow jee één grote ziekenboeg dus thuis. Beter nu als wanneer je ligt te bevallen. Fijn om eens een lotgenootje te hebben, als ik hier beneden overgeef is het buiten ( met deuren en ramen dicht ) te horen. Funny, had idd ook gezien dat ze die speen hadden vast geplakt. vind ik echt niet kunnen. Parr, lees je bericht met kippenvel. Arme Sterre Voor haar wel fijn dat ze nu rust heeft en geen pijn meer heeft
Ingeltje, sterkte met de ziekenboeg. Parr, arme Sterre. Ilse was alweer om 6 uur wakker, grrr precies op de dag dat we eigenlijk iets langer konden slapen. Over een uurtje met haar naar CB. Tussentijdse controle op lengte en gewicht, aangezien haar lengtecurve de vorige keer afboog. Daarna weer een lange en drukke werkdag vol met overleg. Tot vanavond, toedels!
Dat vind ik nu zo sneu voor jullie. 't Is inderdaad geen leuke vakantie voor jullie zo. Deze is voor jullie...
Ja, dat is inderdaad een gesprek met een minder leuke ondertoon. Maar vind je zelf dat ze een punt heeft, of ben je zelf van mening dat jouw ziek zijn niets met je werk te maken heeft?