September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh sjit!! Verwijder je wel die foto van jou, mij en Ferry tijdens die hitsige nacht? :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dag, die staat ingesteld als achtergrond !

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi Kaatje. Mijn moeder wil mijn oude laptop, nou die mag ik ook wel opschonen van mails, chats en andere ranzigheden ;) 8)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin heeft ook een bol buikje rene had die ook maar inmiddels is ie helemaal plat robin weegt nu rond de 12 kg ofzo

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lijkt me verstandig ;)

nu heb ik op zich niet veel geheimen ofzo op de laptop staan,maar heb bv de foto's van Levi er af gehaald,
    en heb één mapje die echt afschuwelijk is maar die ik ook nog steeds niet weg kan doen; de vk is na Levi zijn geboorte gelijk foto's gaan schieten ( lees, ik naakt op een baarkruk, Ferry achter mij en een opgeblazen, net geboren en bebloede Levi in mijn armen )

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dat bolle buikje hoort erbij, zei de CBarts toevallig vandaag want ik vroeg ernaar omdat Mike dus helemaal niet zo zwaar is als wij dachten door zijn buik.
    Bij peuters zijn de bekken nog wat gekantelt en daardoor hebben zij een holle rug en dus staat de buik altijd bol naar voren.
    Dit komt vanzelf goed naarmate ze ouder worden en de bekkenstand anders word.

Mike eet 4 boterhammen (zonder bovenkorsten, die hardere) en dan 2 x fruit en 2 x tussendoortje, goed bord avondeten en klein toetje.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Thnx! :) Hij zei, ik werk hier nu al meer dan 30 jaar en heb nog nooit een kindje gezien van 1,5 die zo duidelijk alle kleuren benoemd! :D
    Ok.. misschien niet lila ofzo, maar wel de meest gebruikte kleuren.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hahahahaha nu kom ik niet meer bij. geweldig !

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja heb een gezin!!!!

bij een tienermeisje in dezelfde situatie als mij ;)
    Vind heel mooi gezin om mee te beginnen :D

Ik ga er straks heen moet er 6uur zijn om op te starten :D
    En dan 2uurtje ongeveer.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, veel plezier

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verdomme, ben me net rot geschrokken. Levi werd huilend wakker, nou dan is er iets aan de hand. Dus ik kijken. Vind ik hem zo ( tijgertje = Levi ) ( de bodem is er uit half uitgezakt )

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hoe kan dat nou??

@Queen: succes en veel plezier!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geen idee, hoorden wel toen hij net in bed lag een bonk, Ferry vraagt nog wat is dat ? Dus ik zeg 'volgens mij bij de buren' . Volgende keer ga ik dus kijken.
    Arm kind. Waarschijnlijk in zijn slaap gedraaid, gerold en er onderdoor geschoven ofzo. Gelukkig bleef de onderkant op zijn kin/wang hangen ipv keel. Zal morgen wel een goede blauwe streep worden

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag allemaal!

Heb de laatste weken erg globaal bijgelezen. Ga nu nog niet reageren, maar ik ga toch proberen om stilletjesaan weer actiever mee te schrijven. Het is hier heel hectisch geweest (misschien dat ik het tzt wel bij eikwijt zet oid) en het feit dat we maar een halfslachtig internet hadden, hielp natuurlijk ook niet.

Dus ik ga gewoon beginnen met een schaamteloos stukje ego :D

IrisBkind gaat steeds meer verstaanbaar praten, maar sommige concepten zijn nog een brug te ver. Zo wéét hij wel wat aan en uit is, maar als het benoemd wordt, is alles “uit”. Dus bij aankleden gaat het “kos uit” (sok aan – we zijn er nog steeds niet achter of kos nu sok omgekeerd is of dat hij “kous” van m’n moeder heeft overgenomen) en “boek uit” (broek aan). En dan krijg je zoiets:

IrisBkind ziet beha en geeft hem aan mij terwijl hij zegt “boobe uit”. Ik doe de beha aan en toen zei ie “tataaaaa boobe” + uitgebreid zwaaien. Vond het zó verschrikkelijk schattig :D (ok, ben niet objectief)

Verder gaat alles goed. IrisBkind is volop dreumes :D Kletst de hele dag door, is ondeugend, klimt overal op en is een eersteklas brokkenpiloot. Slapen gaat de laatste tijd wel iets minder (duurt lang en ’s nachts veel wakker), maar dat gaat ook weer over.

Hopelijk tot snel met iets minder ego :p Fijne middag nog!

15. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Argh, Kaatje, dat ziet er eng uit :$ Gelukkig goed afgelopen!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jannes, hahaha wat een verhaal!

Kaatje, jemig hoe krijgt ie dat voor elkaar? Gevaarlijk zeg.

Queen, jeeejjj, succes!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @irisb: haaaaaaaaaaaaai!
    Tuurlijk mag je altijd bij ei kwijt je ei kwijt...

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    IrisB, zwaaiiii!! :D
    IrisBkind is inderdaad té schattig :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Brrrr heb er gewoon de bibbers van. Mannetje zit ook helemaal ondaan naast me. Schrok zich waarschijnlijk ook een hoedje. Normaal wordt hij rustig wakker, ligt dan nog even te kletsen met zijn knuffels ect. En nu wordt je wakker, en dan heb je totaal geen controle over je lichaam omdat je hoofd klem zit :(

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: sorry, maar ik vind het levensgevaarlijk dat dat kan in een bed. Dat zou een veilige plek moeten zijn....

Deel Deze Pagina