September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is goed nieuws... :)

2. O jeetje, arme Julian! (En ook arme Gijs natuurlijk...)

Toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje, heeft ze negen maanden lang overgegeven en zij doet dat ook niet bepaald zachtjes. En ik heb daar min of meer een traumaatje aan overgehouden. Kan dus van kinds af aan niet tegen overgevende mensen. Pas nu ik zelf kinderen heb, wordt dat minder. Ik kan het van Jasmijn bijvoorbeeld goed hebben (Emma heb ik nog nooit zien/horen overgeven...) en ook bij onze katten en hond heb ik er nooit moeite mee gehad.
    Ik hoop voor Julian dat hij er niet zo'n 'tik' als ik aan overhoudt. Gijs moet dus maar niet meer ziek worden... ;)

Beterschap voor je mannen!

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen deze zonnige ochtend!

@Ingeltje: wat fijn dat 'Thijmen' ingedaald is. Hele platligscenario niet meer nodig. En ik had geen voortekenen, maar werd wakker met kramp en einde dag was ze er...

@FunnyMe: wat een ontzettende ontactische doos, jouw leidinggevende. Prima dat je signalen oppikt, maar om dat nou tijdens een kraambezoek te bespreken. Hoe is het met het kokhalzen van Luca? En speen vastplakken? Welke achterlijke doet dat nou?

@Parr: wat goed dat je HCG gedaald is!! Wat verdrietig dat Sterre is overleden.

@Tweety: haha... moest erg lachen om je zandbak opmerking.

@Azeb: gezellige plannen voor de boeg dit weekend. En idd maar niet meer te enthousiast zijn met in de blote kont lopen.

@Eva: heb je al zicht op wanneer E terugkomt, want het alleen zijn duurt nou wel lang he. Lijkt me zwaar.

HappyMeal: dat heb ik Sara nou nog nooit gegeven. Ze heeft buiten wat proeven, zelfs nog nooit friet gegeten bedenk ik me nu.

@Pupke: zomaar dikke knuffels voor jou. Hopelijk heb je toch nog wat leuke dagen tijdens je vakantie.

@Yule: wat een te gekke jurk heb jij gekocht die je zo kan knopen. Ziet er heel mooi uit.

Gisteravond had ik een kookworkshop (tapas) met collega's. Was erg leuk!! Wel veel te laat thuis, maar ja Sara is vandaag naar KDV dus heb niet zo'n drukke dag.

Collega vertelde wel 2 verhalen over haar man... dat is me er toch een. Ten eerste stond hij in de voortuin te werken en zij vond het vanuit binnen verdacht stil (dochtertje is 2). Gaat ze kijken, kind weg. Vraagt ze aan haar man waar ze is "o weet ik niet". Kijken ze, is ze op haar driewieler echt al 4 huizen verderop... Lekker oplettend.

Paar dagen later is haar man boven en de kids liggen op bed (zoontje is 6 maanden). Zij roept naar boven dat ze even naar de Praxis gaat voor een boodschap. Staat ze bij de Praxis ziet ze opeens haar man binnenkomen!! Had hij niet gehoord dat zij weg was en was zonder haar even te zoeken of zo, gewoon het huis uit gegaan. Het was hem niet eens opgevallen dat haar auto weg was. Nou ja zeg...

Zo even ontbijten en dan ga ik de voortuin maar eens doen.

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, hee zo'n trauma heb ik ook! Maar dan van mijn dronken vader ;)

Dames, ik moet zo op voor mijn theorie. Wilde eerst niks zeggen, maar ik zou het toch wel fijn vinden als jullie een beetje aan me denken om 10.30 uur :D Ben heel benieuwd, zal erop of eronder zijn.
    Thanks!

5. Ach nee :(... het zat er natuurlijk aan te komen, maar ik schrok even goed van je berichtje. Ik wens haar papa, mama en grote broer héél veel sterkte...

6. Túúrlijk denk ik aan je...

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen meisjes,

Het begint nu echt te gek te worden hier... Ik schreef gisteren toch dat ons Eftelingbezoekje niet door ging omdat mijn zus ziek was? Ze is gistermiddag naar de huisarts gegaan die toch wel gealarmeerd was door haar extreme hoofdpijn. De huisarts heeft haar door de ambulance naar het ziekenhuis (zelfde als mijn moeder) laten brengen waar ze allerlei onderzoeken heeft gehad. Het blijkt om een virale hersenvliesontsteking te gaan, waar ze niks tegen kunnen doen. Het moet vanzelf overgaan. Ze ligt voorlopig nog wel in het ziekenhuis.
    Dus wij blijven de komende tijd nog wel op en neer gaan naar het ziekenhuis. Wellicht komt mijn nichtje hier komend weekend logeren, dan heeft mijn zwager ook een beetje rust.

Het is echt een héle slechte soap!

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Freesia: heel veel succes meid! Ik denk aan je en duim voor je.

@Ingeltje: ocherme G. en Julian... Heel veel beterschap!

@Parr: oef, wat een vreselijk nieuws van Sterre! Fijn dat je HcG goed gedaald is.

9. Jeetje Pupke, dat is inderdaad een hele, héle slechte soap! Wat een schrik. Gelukkig komt het weer goed met haar. Dikke knuf voor jou en ik hoop dat je zus snel weer opknapt!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poehh.... hier ook :(

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had het ook al ontdekt.. ander forum waar ze meeschrijft..

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Er is gelukkig ook een beetje goed nieuws: mijn moeder mag zo naar huis! Dus mijn zus wisselt haar af...
    Ik heb mijn zus net gesproken en nu blijkt dat nog niet helemaal zeker is of het een virale hersenvliesontsteking is, mogelijk is het toch een bacteriële. Nog maar even afwachten dus.

Ik ga even bloed laten prikken en daarna lunchinkopen doen want er komt zo een vriend eten. Daarna naaf de kapper voorden marathon zitting. Tot later!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Noujaaa zeg.. onvoorstelbaar... :(

14. @Pupke: Wat fijn dat je moeder eindelijk naar huis mag :)!

@Ingeltje: Ik 'zwerf' eigenlijk nooit over dit forum en weet dus niet eens dat ze er hier ergens over geschreven heeft. Ik weet wel dat ze meeschrijft bij de oktobermama's, maar ik lees dat dus niet. Maar ze schrijft hier op Zwangerschapspagina onder een nickname en niet onder haar eigen naam...

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    't Is op een PSPforum.. ik las daar ook opeens dat ze was opgenomen ..

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pupke watfijn dat je mam in ieder geval naar huis mag! Nu gaan we duimen voor je zus dus...

Hier gelukkig een goede nacht gehad. Julian is niet wakker geweest, kwam om 7 uur. Even lekker in bed bij papa en mama tv gekeken.
    Gijs is nog steeds niet lekker. Voelt zich schuldig dat hij mij nu 'opzadelt' met 2 zieken, maar dat probeer ik uit zijn hoofd te praten. Het gaat met mij best okee, dus niks aan de hand!
    Ben wel moe van het warme weer, dus ga even slapen, net als Julian.

Net waren we Thomas de Trein aan het kijken, en de trein reed veel te hard en er kwam een flinke botsing en 1 van de treintjes was helemaal vies. Julian barstte in tranen uit en bleef maar roepen 'botsing' 'voorzichtig' 'auto vies'. Zie je maar hoe heftig zoiets kan overkomen. Gelukkig konden we uitleggen dat alles okee was met het treintje ;) en dat ze hem weer schoon gingen maken.
    Hij is duidelijk niet lekker.. trekt zich alles zo aan opeens!

17. Klopt! Ze is lid van het forum waar Parr lesschrijfster is...

18. Emma is helemaal blij! We hebben sinds vorige zomer zo'n houten speeltoestel in de tuin staan, maar de trapjes omhoog zijn nog te moeilijk voor haar. De sporten staan te ver uit elkaar. Nu heeft Lolaman gisteren een soort loopplank met dwarslatjes aan het speelhuisje gemaakt, zodat Emma nu ook zelfstandig de glijbaan op en af kan. Fijn, want tot vandaag krijste Emma de hele buurt bij elkaar als het haar zelf niet lukte en ze door ons geholpen moest worden. Tja, leg zo'n uk dan maar eens uit dat die speeltoestellen eigenlijk ook niet gebouwd zijn op dreumesen van anderhalf jaar oud...

Met mijn vriendin Cynthia gaat het gelukkig wat beter. Haar buik is sinds vannacht een stuk rustiger. Ze mag nu in het ziekenhuis af en toe haar bed uit, maar van naar huis gaan is nog geen sprake...

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Gisteravond een vermoeiende avond gehad. Toen we Kyano gingen ophalen bij mijn ouders ging het helemaal niet goed met hem. Hij was helemaal in zichzelf gekeerd, reageerde niet op onze vragen en lag alleen maar te slapen, eerst bij mijn moeder op de arm en vervolgens bij mij ;) Dus de hap gebeld en we konden gelijk komen. Uiteindelijk toen we in de auto zaten kwam hij ineens weer bij positieven en leek er niks aan de hand. Toch maar doorgereden en de arts vermoedde idd dat hij een behoorlijke koorts / pijn-aanval gehad had, waardoor hij zo in zichzelf gekeerd was. Ik dacht eerst dat hij allergisch was voor de peneciline maar dat was waarschijnlijk niet het geval.
    Uiteindelijk dus pas laat thuis en toen Kyano maar wat te eten gegeven aangezien hij nog niks had gehad.
    Gelukkig is hij wel heel fijn gaan slapen, zo goed zelfs dat wij ons vanmorgen verslapen hebben :D Ik werd pas na 7 uur wakker terwijl ik eigenlijk om 6.15 uit bed moet :D

Ingeltje och wat sneu voor Julian dat hij gisteren zo verdrietig was tijdens het eten
    Oei jee beide mannen ziek :(
    Sterkte voor jou!! ;)

Azeb oh dus snel een potje halen!! Wel goed hoor van Isis!

Parr :( wat vreselijk voor Sterre en haar familie :(

Eva bah wat een vreselijke nacht ;)

Pupke OMG dit kan toch niet :$ :(!! Heel veel sterkte maar weer
    Gelukkig mag je moeder naar huis!

Freesia ik hoop dat je geslaagd bent!!

Jannes geen oplettende papa dus die man van je collega ;)

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola ha ha die Emma :D Fijn dat ze nu ook lekker kan spelen!

Deel Deze Pagina