Levi ging helemaal los op de gym. Heb hem nog nooit zo fanatiek zien mee rennen en doen. En dit bericht typ ik weer vanaf mijn lappie !! Jannes, jou collega heeft een lekkere man zeg Freesia, ow nu lees ik het natuurlijk te laat want je hebt je theorie al achter de rug. Hoop dat je hem iig gehaald hebt Pupke, jeetje zit echt niet mee he bij jullie. hele dikke (((Knuffel))) wel super fijn dat je moeder nu eindelijk naar huis mag ! Lola, hoop dat Cynthia haar buik zo rustig blijft Wupje, dat is schrikken. Gelukkig was het van korte duur. knuff
hey ivette, hoe is het met jou? freesia, heb je het gehaald? verdrietig nieuws: wel veel hier de afgelopen tijd ik hoop dat er weer wat vrolijker berichten gaan komen...
Nou lieve meiden, jullie duimen heeft geholpen! Ik ben maar met 1 fout teveel gezakt! Ik moest effe heel hard vloeken en nu ben ik eigenlijk stiekem best trots op mezelf Wel balen van dat ene rottige foutje, maar goed, volgende keer haal ik het! Kaatje, jeeeeeej lappie weer terug! Pupke, heerlijk nieuws over je moeder, maar wat schrikken van je zussie Ik duim gewoon door voor jullie! Lola, ik duim voor je vriendin natuurlijk ook! Ingeltje, sterkte in de zoekenboeg. En arme gevoelige Juul... zou ook wat voor Jill zijn Jannes, OMG Die vent is ook een lekkere Parr, sjeeee, ik weet niet wat ik moet zeggen Wat een vreselijk nieuws... Big hug schat! Eva, wat een !#$%^&*nacht. Knuffie! Zo, Jill ligt in bed, we gaan zo naar het pannenkoekenhuis met een vriendin, lekker buiten spelen en wij op terras
Zij is lid op de pspforum waar ik mod ben. Een andere vriendin heeft haar afwezig gemeld, ook 20w met ontsluiting dus ik dacht al ooh?!
ff Kate ego en dan kom ik eigen ego met teruglezen doen.. Mijn vader kwam mijn motor brengen vandaag. Ging prima. En ik vroeg of hij een stukje op mijn brommer wou rijden omdat ik iets aan opmerkte. Dus brommer aan en Kate die keek al van ohjee normaal geen last van... Doet mijn vader zijn helm op en omg Kate gaat door het lint huilen en rood en gillen Grampie gauw helm af en toen moest zij hem knuffelen. Maar telkens als hij helm op had was het gillen en ook met de brommer. Het heeft zo'n impact op haar gehad dat zij nu niet slaapt en telkens huilt.. wrm? Omdat hier buiten in de buurt zijn ze met de bladblazer bezig en moet telkens naar mij rennen en beetje bang als zij het hoort (ik snapte het eerst niet maar s.zus hoorde het wel en merkte het op, ik hoor het soms) en nu ook in bed heeft zij nog last echt zo zielig. Ik troost haar wel maar probeer ook nuchter te blijven dat er niks aan de hand is
@ Parr, agos arme Kate. Zielig is dat dan hè... Voor hen is het echte angst, al weten wij dat er niks aan de hand is.
Levi kan soms ook helemaal van zijn apre po raken door onverwachte geluiden. Waren ze maar iets ouder, dan kon je wat makkelijker uitleggen dat het niet erg is ect.
Ok eigen ego eerst Soms ben ik blij met vriendjes politiek! Wij hebben toch offerte laten maken voor een nieuwe cv? (merk: Remeha Avanta 28C CW4) en ook meteen gevraagd voor nieuwe radiator kranen (4 thermo en 2 normale)? Ik ga niet hier op het forum zetten hoe vriendjes politiek maar het totaal bedrag is: 1770,- !!!!! ja incl. BTW en arbeid! Een beetje zonneschijn hier is heerlijk! Verder vloei ik weer rood en duim dat er wat meekomt En ik hoor Kate af en toe huilen en dat doet zeer maar er is echt niks dus ik laat haar... En van Sterre is het erg verdrietig.. ik was er ok zoals velen erop voorbereid maar als het eenmaal zover is na een harde vechtpartij... ik heb echt een half uur met stromende tranen gehuild voordat ik rustig naar bed kon.. mijn kaars brandt nu om haar te begeleiden naar haar nieuwe plek.. maar oh oh oh mijn moederhart bloedt om haar en haar familie @eva ja ik was het niet zeker omdat L nooit over M had maar hij bezocht Sterre wss wel maar wou dat huisje boompje beestje niet meer. Hij wou gewoon vrij zijn. Hij was er ook bij toen Sterre stierf. Butnacht knuffs!! @kaatje weer gestemd en zie dat Niekie haar zoon en beebs op 2e staan! maar Levi komt er ook dichterbij! 8) is ook een geweldige mooie foto ook! @Jannes heerlijk genoten gisterenavond 8) ja wij zijn er ook heeeeel blij mee! die man van collega yikes! en nu?? @freesia en en en en ???!! 8) oei 1 fout.. bleh -.- frusti dat! ik duim door voor de volgende keer! heb je al een datum? @pupke jeetje lieverd!! wat een rollercoaster van een vakantie zeg!!! En mega dikke knuff!!!!!! *edit* mama naar huis!!!! jaaaaaa!! heerlijk!! @ingeltje ja kijk@! drm heb ik liever sesmastraat en winnie etc want ik vind sommige dingen ook al hard aan komen! @lola fijn dat het beter gaat met Cynthia! schrik zit er dan wel goed in! Ik duim hard voor haar dat het beeb blijft zitten!! Als je haar spreekt, laat je haar weten dat ik ook mee duimt? *hug* @wupje achjee knuffs voor de manneke!
Ja ik merk het wel als ze in de buurt zijn want dan is het stil en dan huilt zij ineens uit weer en dan zakt het af.. heb de foon zachter gezet want het klinkt echt zielig zo
Parr, dat is een mooie deal voor de cv ! Heb ook online een kaarsje aangestoken voor Sterre. Ze zou toch bijna 1 worden ? Is Nienke je szus ? Vind die foto van Levi ook heel leuk en heerlijk spontaan
Ben opgelucht, net een goed gesprek met mijn baas gehad. Ik zat namelijk met een aantal dingen in mijn maag over mijn nieuwe collega. Kort gezegd komt het erop neer dat ik vind dat ze te traag werkt en te veel internet, te weinig initiatief toont en dingen al snel goed vindt, en en te veel aan mij hangt. Ik heb dat wel tactisch geprobeerd te zeggen tegen haar maar ze pikt het niet op. En mijn baas heeft haar gewoon aan mij 'gegeven' van: hier, werk jij haar maar in. Zonder zich verder ergens om te bekommeren. Dus ik ging me er niet lekker bij voelen en dat heb ik nu aan hem verteld. Gelukkig pakte hij het heel goed op. Hij had zelf ook al de indruk dat het niet helemaal lekker liep met haar, maar dacht telkens: daar hebben we het later nog wel over. Maar hij kan wel laks zijn wat voornemens betreft. En hij was ook erg veel afwezig. Daarom kwam het er niet van. Maar hij heeft nu gezegd dat hij zal proberen om wat meer aandacht aan haar te besteden en er ook op te letten dat dingen wat sneller/beter gebeuren. Anders komt het allemaal op mijn schouders terecht en dat is niet de bedoeling. Ik had ook de indruk dat ze misschien bang is om dingen te vragen, aan hem dan. Want ze belt en mailt mij ook op vrije dagen en op vakantie. Vind ik wel een beetje te veel van het goede. Ben erg blij dat het nu uitgesproken is. Ik wil haar echt niet zwartmaken ofzo, want ze is heel erg aardig. Mijn baas snapte dat wel en vond het goed dat ik het ter sprake heb gebracht. Hij zei: anderen zouden misschien denken: laat maar. En hij zei ook nog dat hij heel blij met me was en dat hij hoopte dat ik hier nog jaren zou werken. En dat ik aan het eind van het jaar een salarisverhoging zou krijgen. Dus ik ben wel blij
Pisum. Goed dat je het even hebt aangekaart ! Dat ze je mailt en belt op je vrije dagen en vakantie gaat idd echt te ver. Fijn dat je baas er zo goed op reageerde ! Je hebt trouwens mail.
Fijn Pisum dat je het uitgesproken hebt! En bellen/mailen op vrije dagen.... dan moet je niet bij ons komen werken. Ik word altijd gebeld/gemaild op mijn vrije woensdag en ontvang zelfs nu in mijn verlof nog dagelijks e-mails. Telefoon pak ik niet op.
Ik vind het niet erg om gebeld om gemaild te worden hoor, als het belangrijk is. Maar zij belt mij met vragen als: "als ik dit af heb, wat moet ik dan doen?" Terwijl 1. het werk naast haar bureau staat, maar dat ziet ze niet. Of ze doet geen moeite om te kijken wat het is. en 2. mijn baas gewoon op kantoor zit, naast haar. Dus ze kan het net zo goed aan hem vragen.
Jaja die heb ik allang branden, sinds de team ermee gekomen was geljk aan gestoken, maar ook elke dag in huis ook. Zij werd idd 1 binnenkort Nienke mijn szus? huh hoe kom je daarbij?